Elk weekend in groningen, sorry..Foeke schreef:Hey Dirk leeft ook nog![]()
Kom je binnenkort op een vrijdagavond ook weer eens in Leeuwarden?????
Wat is er vrijdagavond in Leeuwarden te doen dan?
Elk weekend in groningen, sorry..Foeke schreef:Hey Dirk leeft ook nog![]()
Kom je binnenkort op een vrijdagavond ook weer eens in Leeuwarden?????
Ohja, dat soort tuig.. hehe, Nee sorry.. ik hou liever m'n kenteken UIT de boeken bij de politie..Erik Olijnsma schreef:Dan hebben de "Outlaws" een meeting op de hemrik.
Golf type 2 GTI meeting, dat soort volk
helemaal geen problemen met de politie, waren bijna zover om met een sticker op de auto te gaan rijden.Dirk (CRX) schreef:Ohja, dat soort tuig.. hehe, Nee sorry.. ik hou liever m'n kenteken UIT de boeken bij de politie..Erik Olijnsma schreef:Dan hebben de "Outlaws" een meeting op de hemrik.
Golf type 2 GTI meeting, dat soort volk
Bovendien wel wat beters te doen op vrijdagavond..
*bootycall*
BTW: iemand enig idee waar ik deze vandaan haal? Zijn zoals ik zie Momo Ferrari replica's, op de doos staat zelfs geen merknaam, er staat:Joost (DoubleYou) schreef:Leuk!
http://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... 155872.htm
Als er nog 3 wenzen op zitten wil er wel wat voor bieden. Een eventuele lamp hoef ik er niet bijJoost (DoubleYou) schreef:Wie?
http://www.marktplaats.nl/markt/diverse ... /28657.htm
waarom 13"? Neem dan meteen 15 ofzoJoost (DoubleYou) schreef:@frits: Nee, die momo's zien er juist nét iets anders uit en zijn net weer niet mijn smaak. Ik ben veeleisend geloof ik
hohohohoh,nu nie te vlug victoria kraaien,het zal zeker nie gematiger zijn.rasit.. schreef:
Hey jo.. Volgens dit bericht ben jij dus officieel een rascist die discrimineert indien jij nog de oude standpunten van het vlaamsblok steunt..
Tevens, als je het krantenbericht GOED leest, zal je zien dat GEEN BEROEP MEER MOGELIJK IS, wat dus einde verhaal betekent voor het vlaams blok. Ze zullen dan ook terugkeren met een nieuwe aanpak die gematigd is dus nu wordt jij eens effe flink belazerd door je vriendjes bij het vlaams blok.
Sorry gozer, maar ik verzin het niet hoe triest het ook is voor jou.
Wie heeft er nou oogkleppen op ??
edit: indien je niet eens bent met dit artikel moet je contact opnemen met nieuwsdienst@telegraaf.nl.
Wel in duidelijk nederlands anders nemen ze je niet serieus denk ik.
Die is al eens gepasseerd, maar is idd wel leuk om te zien...Jacco Twingi schreef:Ik schaam me bijna om dit linkje te geven, maar het is zeker de moeite waard![]()
Hoezo snel?
gille schreef:@ rasit ,nie verkeerd opvatten he,gij krijgt geen kogel ,maar lekker varkensribbekes,vers van 't spit![]()
![]()
kanw el zijn dat het Blok te ver gaat of ging,maar gedogen en zwijgenis ook nie het beleid,aankaarten die shit vind ik,zowel alochtoon dan autotochtoon.rasit.. schreef:gille schreef:@ rasit ,nie verkeerd opvatten he,gij krijgt geen kogel ,maar lekker varkensribbekes,vers van 't spit![]()
![]()
Mijn kogel ligt ook klaar voor de extremisten onder ons, zowel de moslims als de niet moslims als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar jij denkt dus echt dat het vlaamsblok nog strenger (rascistischer) wordt dan vroeger??
Dan wordt het gewoon opnieuw verboden, simpel zat toch ??
Hier in Nederland is er een grondwet die zulke partijen tegen gaat. Het is zelfs artikel 1 in de grondwet.
"Artikel 1 Grondwet. Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."
Dus er is in Nederland geen ruimte voor extremisten zoals mohammed B en mensen zoals het vlaamsblok.
Wel zo handig zo'n wet
Dat gaat idd nergens over.Rontwingo schreef:Hoorde het net ook in het nieuwsGaat erg lekker zo in Nederland..en dan maar dingen in de fik blijven zetten. Alsof dat helpt
![]()
http://www.nu.nl/news.jsp?n=439096&c=12 ?Merijn schreef:Ik hoor net dat er een moskee in Heerenveen in de fik staat. Weet iemand daar iets van??