Het gaat van begin tot nu super.
Geen tegenslagen, alles loopt lekker.

Morgen gaan we takelen.

Uiteraard komen er s'avonds weer foto's op het forum.
Ja, hij komt op jaarafsluiting met ietsjepietsje meer geluidchris-mc schreef:staatie dan ook op de afsluiting?
sleutelen blijft leuk,alleen hoeft er niks aan de mc te gebeuren
oorkappen mee?RobertR19 schreef:Ja, hij komt op jaarafsluiting met ietsjepietsje meer geluidchris-mc schreef:staatie dan ook op de afsluiting?
sleutelen blijft leuk,alleen hoeft er niks aan de mc te gebeuren
Ja inderdaad en dat lampje was nog groen, maar heb de halfords accu nu dus binnen staan (55ah) en heb nu de accu van mijn sloper erop (70 Ah) daar is het lampje zwart van...wat betekent dat hij geladen moet worden...Roy schreef:Op die halfords accu's zit toch een lampje waarop je kan zien in welke staat hij verkeerd?
Lijkt me wel, die waardes staan ook in het werkplaatshandboek van de 5 GT, lijkt me dat een die bij een 19 niet veel anders zullen zijn.jeroen.k schreef:
Maar de dynamo is wel goed met die waardes?
Nee het ligt dus niet aan de starterMartijn. schreef:heb je niet nog een startmotor van je sloper ? maybe net wat te zwak maar krijg je 'm er iig wel mee aan
noopz, hij werkt bij de renault dealer bij hem op de opritNiels Takken schreef:Hey Jeroen, werk jij toevallig bij die Renault-dealer in Lelystad?
Marcel(mlg) werkt bij Renault dealer in Lelystad.Niels Takken schreef:Hey Jeroen, werk jij toevallig bij die Renault-dealer in Lelystad?