Yep...zucht. 137 euro lichter, zonder bonnetje inderdaad. In totaal heeft het "gangbaar" maken van die klauwen 187 euro gekost (50 euro nog van de sloop klauwen).
Als dankjewel hebben ze de motorkap opengerukt waardoor die naarvoren is geklapt en de staaldraad die hem tegenhoudt is losgeschoten. Moet ik ook nog nieuw kopen. Heb ik ze over aangesproken, vriendelijk natuurlijk, maar daar hadden ze niet aangezeten (dan moeten de kabouters dat gedaan hebben, zei ik dus). Maar met remvloeistof bijvullen moeten ze toch onder de kap zitten. Als ik een nieuw draadje bezorg zetten ze die voor mij vast. NIET dus, die komen met geen vinger meer aan mijn lieve auto.
Naja, mijn goedgelovigheid is voorgoed voorbij. Ik blijf gewoon bij mijn oude monteur, die bekend is met 16v'tjes en ze met net zoveel zorg behandelt als ikzelf.
Hey michel, als jij het zegt, dan moet het ook zo zijn dat dat nippeltje niet meer loskomt. Ik heb de bouten van de klauwen in elk geval netjes met never-seez (nuclear) ingesmeerd. Dat rot de komende 100.000 jaar niet meer vast.
Kan deze week mijn vandaag binnengekomen nieuwe achterschijven monteren, doe ik zelf. En daarna de powerflex bussen
Na al mijn werk voorzover aan de wagen rijdt hij al een flink stuk beter (stiller, soepeler) dan toen ik hem kocht. Dus mijn investeringen merk ik aan de skelter.