Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Sorry, ik voel niet veel voor dat gewok. Verder sluit ik me wel bij de rest aan.
-
aangezien er buiten riel
wel interesse is, ff snel gebeld voor prijzen,
onbepekt wokken:
dinsdag t/m donderdag 17 euro p.p
vrijdag t/m zaterdag 19 euro p.p
consumptie prijs 1.70-1.80
kan nog onderhandeld worden over groepskorting.
onbepekt wokken:
dinsdag t/m donderdag 17 euro p.p
vrijdag t/m zaterdag 19 euro p.p
consumptie prijs 1.70-1.80
kan nog onderhandeld worden over groepskorting.
Errr hou mijn bek alweer 
Zijn er geen goedkopere wokkers?

ff over het wokken in geleen ligt de chinese muur daar ben ik al vaker wezen wokken is leuk en lekker kun je gerechten en alles zelf samen stellen etc. prijzen zijn volgens mij hetzelfde. na horen en zeggen van mensen is die in geleen lekkerder dan die in meersen. kijk maar uns ik weet nog nie zeker of ik meega ligt aan de datum.
geleen vind ik een aardige plek 

-
als het goedkoper moet, ik weet nog 2 chinees restaurants waar je onbeperkt kunt bufetten voor 10-12 euro p.pRiël schreef:Errr hou mijn bek alweer

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
jongens we gaan weer te veel piemelen .Gewoon 1 ding zeggen en geen keuzes en meteen een datum erbij gooien.mij maakt het niks uit als er eten op tafel staat ben ik tevrede.Maar met al die keuzes is het vorig jaar ook een beetje uit de hand gelopen.Hoe was het die donderdagavond ook alweer pat,pat danny en marcel jullie waren erbij.De groep oudste besluit alles
.

Als we eerder waren geweest, das het mischien wel een goed plan geweest om naar een rembrandts huis of napoleons huis te gaan. Unlimited food, drinken en desert. Ik en mijn maag zijn daar dan weer fan van 
Zal straks eens aan mijn dinnetje vragen of ze mee wil gaan. greetz

Zal straks eens aan mijn dinnetje vragen of ze mee wil gaan. greetz
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
wilco blue schreef:jongens we gaan weer te veel piemelen .Gewoon 1 ding zeggen en geen keuzes en meteen een datum erbij gooien.mij maakt het niks uit als er eten op tafel staat ben ik tevrede.Maar met al die keuzes is het vorig jaar ook een beetje uit de hand gelopen.Hoe was het die donderdagavond ook alweer pat,pat danny en marcel jullie waren erbij.De groep oudste besluit alles![]()
![]()
![]()
.

fff wat anders , heb je je bluesport stickers bemachtigd?

-
zet mij maar bij de "mischien aanwezigen".
-
Ik ben er vanaaf ook, moeten we idd niet vergeten om dan even wat af te spreken! 

-
Dan meld ik mij alvast af, 10 december kan ik niet, personeelsfeest.
-
de organisatie is in goeie handen zie ik,
wat is nu de exacte datum, vrijdag 10 dec of zaterdag 11 dec.?
wat is nu de exacte datum, vrijdag 10 dec of zaterdag 11 dec.?
Is 11 of zondag 12 of donderdag 9 december dan niet mogelijk? Vind het leuk als iedereen meekan 

-
We hebben die dagen ook bekeken, maar ook die dagen konden er mensen niet, en vrijdag konden de meeste wel, vandaar...Riël schreef:Is 11 of zondag 12 of donderdag 9 december dan niet mogelijk? Vind het leuk als iedereen meekan
Hey Bram... wanneer heb je tijd dat ik je GTE ff uiteen kan gaan slopen? Ik heb vandaag namelijk bezig geweest met de parafan dr uit te slijpen. Dus heb nu wat "ervaring"
.
Ik heb veel tijd over dit blok dus zeg het maar.

Ik heb veel tijd over dit blok dus zeg het maar.
-
Volgende week woensdag komt mij uit... bel maar ff ofzo, dan gaan we de sh*t regelen
Updateje mijn project: de downpipe is eindelijk klaar na 20 elektroden en een hoooooop gescheld

Updateje mijn project: de downpipe is eindelijk klaar na 20 elektroden en een hoooooop gescheld

[/quote]Rob schreef:Dus wanneer kunnen we hem weer rijdend zien?Bram (vospower) schreef:Updateje mijn project: de downpipe is eindelijk klaar na 20 elektroden en een hoooooop gescheld![]()
En die van jou?

HeHe... nog ff he... ik hoef alleen nog maar te slijpen, te lassen, te schuren, te spuiten, te reviseren, en weer op te bouwen... duurt niet lang meerMarcoG schreef:En die van jou?Rob schreef:Dus wanneer kunnen we hem weer rijdend zien?Bram (vospower) schreef:Updateje mijn project: de downpipe is eindelijk klaar na 20 elektroden en een hoooooop gescheld![]()

'k Help ook een stuk mee Rob...wordt alleen tijd voor een straalkacheltje in de garage. Heb je al een nieuwe lamp trouwens?
Ik heb een nieuw peertje ja, en die lamp doet het dus weer. Bovendien heb ik 2 (jaja op een poot kun je niet lopenMarcoG schreef:'k Help ook een stuk mee Rob...wordt alleen tijd voor een straalkacheltje in de garage. Heb je al een nieuwe lamp trouwens?

-
[/quote]Rob schreef:Dus wanneer kunnen we hem weer rijdend zien?Bram (vospower) schreef:Updateje mijn project: de downpipe is eindelijk klaar na 20 elektroden en een hoooooop gescheld![]()
Ik durf absoluut geen data meer te noemen, maar het einde is alweer en nog steeds in zicht. ik gok op een week of 3