http://www.rdw.nl/cgi-bin/search/redir. ... 0_0005.htm
ja met zo'n stom 1 of 2tje tussen de letters inErik Olijnsma schreef:En als je nieuwe kenteken delen aanvraagt moet je alle 3 delen nieuw hebben met een hogere duplicaatcode, dus ook nieuwe kentekenplaten.
Zijn de nieuwe regels die gelden vanaf 1 juni jongstleden
Je krijgt alleen zo'n 1 of 2tje als je een kentekenplaat kwijtraakt. Of als die gestolen wordt en je vraagt een nieuwe aan.PtrGte schreef:
ja met zo'n stom 1 of 2tje tussen de letters in![]()
platen zien er toch al niet uit...
nope ook als je je papieren kwijt ben als het goed isBasic schreef:Je krijgt alleen zo'n 1 of 2tje als je een kentekenplaat kwijtraakt. Of als die gestolen wordt en je vraagt een nieuwe aan.PtrGte schreef:
ja met zo'n stom 1 of 2tje tussen de letters in![]()
platen zien er toch al niet uit...
Hier staat precies wat je moet doen als je je kentekenbewijs of delen ervan mist --> KlikDouwe schreef:Maar hoef toch geen nieuw kentekenalleen het deel wat op je naam staat hoeft in de auto te zitten (staat naast mijn naam en gegevens ook het kenteken van de auto enzo op), de rest kun je thuislaten toch?
Volgens mij moet ik dus een nieuw kenteken bewijs deel I aanvragen, toch?
Ben bang dat er onderling niet veel te regelen valt...regels zijn regels volgens mij,Douwe schreef:Net met RDW gebeld in principe moet ik idd. opnieuw deel I aanvragen en een nieuw kenteken laten maken en dan kan ik hem pas laten keuren
Als ik langs ga duurt het 3 dagen en anders 3 weken (n)
Nu hopen dat mijn monteur onderling wat kan regelen.zo niet dan pech.
Toegang geweigerd!Droes schreef:raar bij mij gaat i nochtans
je krijgt daar dus den uitleg ma amai, daar verstaat nen belg nix van zelle
Het is niet nodig om hier de boel op te stoken nu.-jo- schreef:Eigen schuld, dikke bult!
Laat dit een wijze les zijn voor de vijanden van de islam. Alle lof voor de broeder die dit zwijntje eens flink heeft gewassen.
quote uit de reakties van cyberjihad...
als dit een reaktie is van een gerespecteerd moslim/nederlander, beschouw mij dan maar als vijand van de islam...en nog wel met vriendelijke groeten!! Jo
Typisch geval van actie ---> reactie....wie de eerste actie heeft ondernomen laat ik in het midden. Jammer dat er mensen zijn die zelf niet kunnen na denken en zich moeten verschuilen achter iets.rasit.. schreef:UTRECHT
In een moskee in de Utrechtse
wijk Zuilen,heeft afgelopen nacht brand
gewoed.Twee kamers brandden uit.Volgens
het bestuur van de moskee in aanbouw is
er sprake van brandstichting.
Dit zullen de meeste vrijheid van meningsuiting noemen zeker. De moslims zullen ook wel geprovoceerd hebben natuurlijk.
actie ---> reactie. Zo kan je wel een tijdje doorgaan. theo vg en mohammed b was ook een actie --> reactie geval, waar houd het op ?MJ schreef:Typisch geval van actie ---> reactie....wie de eerste actie heeft ondernomen laat ik in het midden. Jammer dat er mensen zijn die zelf niet kunnen na denken en zich moeten verschuilen achter iets.rasit.. schreef:UTRECHT
In een moskee in de Utrechtse
wijk Zuilen,heeft afgelopen nacht brand
gewoed.Twee kamers brandden uit.Volgens
het bestuur van de moskee in aanbouw is
er sprake van brandstichting.
Dit zullen de meeste vrijheid van meningsuiting noemen zeker. De moslims zullen ook wel geprovoceerd hebben natuurlijk.
Martijn *Baccara* schreef:Om niet te generaliseren: niet alle Nederlanders denken zoals op Fok!, en niet alle Marokkanen zoals op Maroc.nl..
Feit blijft dat het in dit geval een Marokkaan was. En de Nederlanders vinden dat feit wel van belang, maar de Marokkanen niet. Dit viel mij op 2 november op aan de discussie bij B&W. Gezien het ogenschijnlijke motief zou deze moord niet door een Nederlander gepleegd zijn.