ACT: Algemeen Chat Topic. I
even een flinke moker pakken dan maar, als ze nu toch al van plan zijn er een andere achteras onder te schroeven, dan kan je ook niet meer echt iets stuk maken... Moet toch los kunnen?!?
Ja maarja, ik weet niet wat hierna nog komt. Ik heb al vaker gedacht dat ik wel klaar zou zijn... Ik vind het nog steeds een vette auto en zou hem niet graag weg doen. Maar ik heb ook geen zin om mezelf in de schulden te steken voor een auto... Dan verkoop ik hem liever en koop ik ff wat goedkoops en ga ik sparen voor een nieuwe auto met (waarschijnlijk ) wat minder onderhoudskosten.Basic schreef:Dat hoor je vaak, maar waarom je clio verkopen als die net perfect is....? Straks kom je met dezelfde problemen te kampen bij een andere auto.Bram schreef:Ik zit ff zwaar te denken zeg
Op m'n clio moesten nieuwe remschijven achter worden gezet. Dus nieuwe schijven en nieuwe wiellagers gekocht. De lagers erin geperst. De r.a. schijf vervangen ging nog wel goed zonder problemen. De andere schijf is geen beweging in te krijgen. Hydrolische trekker erop gezet, verhit enz.
Toen maar besloten hem naar een garage te brengen.
Die belden me net dat ze hem er ook niet af krijgen en dat ik waarschijnlijk een andere achteras moet hebben:(
Ik heb de afgelopen maanden al ruim 2000 euro aan de clio uitgegeven en zit steeds vaker te dubben over iets anders.
Ik hoop het niet maar misschien toch dus binnenkort te koop m'n auto![]()
zelfs nieuw zegt nix, me schoonvader heeft z'n auto nieuw gekocht en nix anders dan problemen enige voordeel is dat het meeste onder garantie gebeurt en de rest onder coulance
Ja das misschien nog een laatste optie .. Het zou zeker moeten loskunnen maar het zit echt muurvast. Een hydrolische trekker kan best veel kracht leveren. Ik heb het gevoel dat als ik het er met een moker afsla dat ik dan de helft van die schijf eraf sla en dan helemaal geen kracht meer kan zetten om hem er evt nog af te krijgenMatijs schreef:even een flinke moker pakken dan maar, als ze nu toch al van plan zijn er een andere achteras onder te schroeven, dan kan je ook niet meer echt iets stuk maken... Moet toch los kunnen?!?
Heet stoken. Heel heet stoken.
Haakse slijper?
Kom zeg
Kom zeg

Ik kreeg net een telefoontje. Ze zijn er op mijn aandringen toch nog mee doorgegaan en tis gelukt
:D:D.
Wat een opluchting zeg... Maar toch ga ik me nog eens goed bedenken of ik dit kan blijven betalen en dit wil blijven betalen.

Wat een opluchting zeg... Maar toch ga ik me nog eens goed bedenken of ik dit kan blijven betalen en dit wil blijven betalen.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Yep.Martijn *Baccara* schreef:Geenstijl.nl 01-11-04:
Gereformeerden rijden meisje dood
De Christenen laten weer van zich horen. Dit maal de zwaar gereformeerden.
-KNIP-
---------
Ook extremisme.....
Je kunt je af vragen of het leven zonder geloof niet veel te lastig is. Met geloof is alles te verklaren en te accepteren.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
< edit zie apart topic >
Laatst gewijzigd door Joost (DoubleYou) op do 4 nov 2004 13:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Ben ik het absoluut mee eens. Je hoort me ook niet zeggen dat dat niet zo is. Maar heb er echt al veel aan gehad de afgelopen maanden. Nieuwe motor ( + een hele hoop extra onderdelen en inbouw en een blok gekocht waar de kop niet goed van bleek te zijn), uitlaat, accu, remmen voor, remmen achter..Basic schreef:Een snelle wagen kost bijna altijd geld dus ja. Je moet ervoor willen gaan.
En wat jij had kan bij elke auto gebeuren....
Als het echt te duur wordt, ja dan is er niks aan te doen.
Alles bij elkaar opgeteld had ik er al best wat leuks van kunnen doen. Ik zou het ook echt heeel erg zonde vinden om deze auto weg te doen.
Maar toch moet ik misschien maar eens gaan kijken naar iets betrouwbaarders
Mmm
Je weet wat je aan deze auto hebt, wat er aan mankeerd en wat er vervangen is. Jouw auto wordt er alleen maar betrouwbaarder op. Ik zou m nog eens lekker knuffelen en houden
Je weet wat je aan deze auto hebt, wat er aan mankeerd en wat er vervangen is. Jouw auto wordt er alleen maar betrouwbaarder op. Ik zou m nog eens lekker knuffelen en houden

Misschien moet je er ook nog ff een keer in overnachtenRiël schreef:Ik zou m nog eens lekker knuffelen en houden

Maar idd je hebt nu bijna alles vervangen wat er stuk kan gaan, houden zou ik zeggen

Ennuh waarom een auto wegdoen met een ps2 erin

Op de motor na is het gewoon onderhoud wat je bij elke auto heb!Bram schreef: Maar heb er echt al veel aan gehad de afgelopen maanden. Nieuwe motor ( + een hele hoop extra onderdelen en inbouw en een blok gekocht waar de kop niet goed van bleek te zijn), uitlaat, accu, remmen voor, remmen achter..
Ik mis nog wel het een en ander in je lijstje, dus het valt nog mee. Ik heb min of meer dezelfde ervaring met mijn clio.... Ik had het geluk

3 jaar lang ben ik bezig geweest hem rijdende te houden en echt zo goed als alles vervangen.
Rij nu bijna een jaar zonder ook maar iets te hebben hoeven te vervangen, maar er zit voor me gevoel weer wat aan te komen.
Auto's slijten! en naarmate ze sneller zijn gaat het nog sneller ook! Maar waarom zou je wat anders gaan kopen, voor hetzelfde geld begin je dan opnieuw met vervangen, je weet nu immers wat je in huis hebt en vervangen hebt.........
Die ps2 is over te zettenBasic schreef:Misschien moet je er ook nog ff een keer in overnachtenRiël schreef:Ik zou m nog eens lekker knuffelen en houden
Maar idd je hebt nu bijna alles vervangen wat er stuk kan gaan, houden zou ik zeggen
Ennuh waarom een auto wegdoen met een ps2 erin

Maar nogmaals, ik WIL deze auto niet wegdoen maar moet er misschien aan toegeven dat het gewoon een te dure auto voor me is.
Maarja, als ie weer terug is ga ik hem ff een lekker stuk uitlaten en dan wil ik waarschijnlijk niks anders meer

Ik heb die keuze gemaakt, december 2003. Ik heb mijn Williams mede om die reden verkocht aan Marcel. Dat kwam meer omdat het de enige manier was om uit de schulden te komen, maar de extra kosten die een snelle, leuke wagen met zich meebrengt vind ik, na een jaar een kutCorsa gereden te hebben, het meer dan waard. Elke dag stapte ik met een dikke smile achter het stuur van mijn Clio. Nu stap ik met lichtelijke schaamte en zonder lol achter het stuur van de Corsa. Tuurlijk is 'ie goedkoper in onderhoud en verbruik, maar een autoliefhebber moet gewoon een auto hebben waar hij/zij fun aan beleeft! 
Het is niet voor niets dat ik binnen de kortste keren weer een 5je kocht!
Ook al rijdt 'ie niet, ik kan gewoon niet zonder. 

Het is niet voor niets dat ik binnen de kortste keren weer een 5je kocht!

Ik heb vanochtend mijn rijbewijs gehaald ! 
Om 07:00 uur 3 kwartier les, en om 08:00 uur examen gehad. Kwam 8:45 aan bij het CBR, en de examinator had voor mij goed nieuws
Toen ben ik met mijn instructeur meegereden naar de ANWB.
Daar even een whois uitgevoerd op het domein van m'n vriend om z'n thuistelefoon nummer op te zoeken, ik wist zijn thuisnummer niet alleen zijn gsm
. Nadat ik hem wakker had gebeld en het goede nieuws had verteld ben ik gaa bellen naar mijn ouders.
Ik ben toen daarna meteen naar het standsdeelkantoor gegaan, toen daar een half uur gewacht(gingen pas 10:00 uur open), en toen hét roze papiertje in handen gekregen.

Om 07:00 uur 3 kwartier les, en om 08:00 uur examen gehad. Kwam 8:45 aan bij het CBR, en de examinator had voor mij goed nieuws

Daar even een whois uitgevoerd op het domein van m'n vriend om z'n thuistelefoon nummer op te zoeken, ik wist zijn thuisnummer niet alleen zijn gsm

Ik ben toen daarna meteen naar het standsdeelkantoor gegaan, toen daar een half uur gewacht(gingen pas 10:00 uur open), en toen hét roze papiertje in handen gekregen.
Gheghe is de bedoeling wel jaMerijn schreef:Proficiat!Hou die wagen van je ouders heel, he.

Ik ga maar lekker door het land rijden met de Twingo van me moeder. Maar ik ga ook een hoop kilometers maken met de LagunaII van me vader hoor

Top Priyantha
Gefeliciteerd hoor

Gefeliciteerd hoor
...GRRrrr...
Mmm, kunnen ze die oppakken?
-
- Contacteer:
Lang leve ons recht van vrijheid van meningsuiting. Ik kots er onderhand op.
dat wordt de 14e voor het eerst met je eigen auto naar de meetingPriyantha schreef:Ik heb vanochtend mijn rijbewijs gehaald !
Daar even een whois uitgevoerd op het domein van m'n vriend om z'n thuistelefoon nummer op te zoeken, ik wist zijn thuisnummer niet alleen zijn gsm. Nadat ik hem wakker had gebeld en het goede nieuws had verteld ben ik gaa bellen naar mijn ouders.
gefeliciteerd

-
- Über-Spammer
Deze gast pakken ze wel op... (vroeg of laat)
Ik kwam er een keer achter dat ik 3 maanden zonder apk reed hahaBram schreef:EINDELIJK!!!!
APK gekeurd en de nieuwe schijven zitten er op.
Heb toch ruim een maand zonder apk gereden, hoef ik niet meer de hele tijd in me spiegel te kijken

Gelukkig geen boete

Schande

Snap die gasten niet,als ze het nou niet eens zijn met de regels of de gedachtes die we hier hebben,dan gaan ze toch lekker terug naar waar ze vandaan komen,opr#tten

Nog bedankt heMerijn schreef:Ik heb die keuze gemaakt, december 2003. Ik heb mijn Williams mede om die reden verkocht aan Marcel. Dat kwam meer omdat het de enige manier was om uit de schulden te komen, maar de extra kosten die een snelle, leuke wagen met zich meebrengt vind ik, na een jaar een kutCorsa gereden te hebben, het meer dan waard. Elke dag stapte ik met een dikke smile achter het stuur van mijn Clio. Nu stap ik met lichtelijke schaamte en zonder lol achter het stuur van de Corsa. Tuurlijk is 'ie goedkoper in onderhoud en verbruik, maar een autoliefhebber moet gewoon een auto hebben waar hij/zij fun aan beleeft!
Het is niet voor niets dat ik binnen de kortste keren weer een 5je kocht!Ook al rijdt 'ie niet, ik kan gewoon niet zonder.

Don't walk the grass... smoke it
Het niet te verwoorden hoe erg. Stelletje mietjes. 1 tegen 1 durven ze niet, maar groepje tegen 1 wel.Florus schreef:
Schande,degene die zo'n website op durft te zetten,moeten ze in het vliegtuig gooien,en boven z'n vaderland eruit trappen,zonder parasuut.
Snap die gasten niet,als ze het nou niet eens zijn met de regels of de gedachtes die we hier hebben,dan gaan ze toch lekker terug naar waar ze vandaan komen,opr#tten...........
Lekker aan de schandpaal vastbinden op het dorpsplein en dan dat iedereen mag schoppen

't word helaas weer tijd dat Bush weer een "can of Whoop-Ass" gaat openen...of iemand het er mee eens is of niet...Basic schreef:Het niet te verwoorden hoe erg. Stelletje mietjes. 1 tegen 1 durven ze niet, maar groepje tegen 1 wel.Florus schreef:
Schande,degene die zo'n website op durft te zetten,moeten ze in het vliegtuig gooien,en boven z'n vaderland eruit trappen,zonder parasuut.
Snap die gasten niet,als ze het nou niet eens zijn met de regels of de gedachtes die we hier hebben,dan gaan ze toch lekker terug naar waar ze vandaan komen,opr#tten...........
Lekker aan de schandpaal vastbinden op het dorpsplein en dan dat iedereen mag schoppen

-
- Contacteer:
die website is geen vrijheid van meningsuiting maar aanzetten tot haat/geweld.Riël schreef:Lang leve ons recht van vrijheid van meningsuiting. Ik kots er onderhand op.
Volgens mij moet hier wel iets aan te doen zijn hoor!