ACT: Algemeen Chat Topic. I
Dit zijn geboren Nederlanders die door de afkomst van hun ouders een tweede nationaliteit kunnen bezitten. Het is inderdaad achterhaald dat dit nog steeds kan.Hooliead schreef: WAAROM willen buitenlanders die in NEDERLAND zijn geboren altijd een dubbele nationaliteit???
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Snel vraagje:
is er enige mogelijkheid om steek 4x108 passend te maken? Dus op 4x100...?
is er enige mogelijkheid om steek 4x108 passend te maken? Dus op 4x100...?
-
- Contacteer:
Cool! Morgen meteen bellen dan heb ik misschien binnenkort m'n favo velgen 

-
- Contacteer:
en dat zijn.,....?
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Contacteer:
Tja... dan natuurlijk te zien de 14e november 

-
- Contacteer:

Gelijk drastische maatregelen riel?
was ik wat aan het posten... hele topic weg

Jazeker, weg ermee
Ik heb zijn post gepm'd, zonde om zoveel tiepwerk te verspillen.

-
- Contacteer:
ach zal toch wel gewoon copy/past werk geweest zijn van die nissan site toch..
en anders... dikke vette pech

en anders... dikke vette pech

jupRontwingo schreef:Werkt msn bij jullie ook weer niet?

-
- Über-Spammer
dacht even dat ik de enige was met dat probleemRontwingo schreef:Werkt msn bij jullie ook weer niet?

Merijn schreef:Heb jij MSN!?!Matijs schreef:jupRontwingo schreef:Werkt msn bij jullie ook weer niet?

ejjj hij doet het weer.
toch wel hoor vriend Rasit,hier zijn er al veroordeeld op basis van paar wapens wat grondplannen van een legerbasis,en that 's it.(remember die oud voetballer Trabelsi)rasit.. schreef:Gaat dit in belgie op een andere manier dan?-jo- schreef:
Deze laatste werd eerder vrijgelaten wegens gebrek aan bewijzen.
ergens heb ik zoiets van,geef je mening ,en word ervoor gekild.
zouden wij dat in marokko ook mogen,ons opdringen en de vrije meningsuiters afknallen.
tis nie de koran dat sucks,tis de mensen die dat bedrijven.
wel 1 vraag,waarom moeten meisjes vanaf 3jaar al met ne hoofddoek rondlopen????
,want de koran zegt toch dat de vrouwen niks mogen blootgeven om de mannen nie hoofd op hol te jagen.
hoe zit dat dan met die kleine meisjes(3 a5 jaar)??????????????
-
- Contacteer:
Niewaar! Hier niet iigMatijs schreef:ejjj hij doet het weer.

Nou ik zit toch net uitgebreid met Merijn te kleppen en ondertussen ook nog met iemand in Rusland, dusss...Joost (DoubleYou) schreef:Niewaar! Hier niet iigMatijs schreef:ejjj hij doet het weer.
@merijn; uit de koran:
4: An Nisa (de vrouwen)
4:34: Mannen zijn de voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, vanwie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.
4:144: O, gij die gelooft, neemt geen ongelovigen tot vrienden boven de gelovigen. Wilt gij Allah een duidelijk bewijs tegen uzelf geven?
24 An-Noer (Het Licht)
24:31: En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij hoofddoeken over haar boezem laten hangen, en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan haar echtgenoot of haar vader of de vader van haar echtgenoot, of haar zonen of de zonen van haar echtgenoot, of haar broeders, of de zonen van haar broeders, of de zonen van haar zusters of haar vrouwen, of haar slaven, of zulke mannelijke bedienden die geen geslachtsdrang hebben, of de jonge kinderen die van de naaktheid van de vrouw niets afweten. En laat haar niet met haar voeten slaan, opdat hetgeen zij van haar schoonheid bedekken openbaar moge worden. En wendt u allen tezamen tot Allah, o gelovigen, opdat gij moogt slagen.
-----------------------------------------------------
4: An Nisa (de vrouwen)
4:34: Mannen zijn de voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, vanwie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.
4:144: O, gij die gelooft, neemt geen ongelovigen tot vrienden boven de gelovigen. Wilt gij Allah een duidelijk bewijs tegen uzelf geven?
24 An-Noer (Het Licht)
24:31: En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij hoofddoeken over haar boezem laten hangen, en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan haar echtgenoot of haar vader of de vader van haar echtgenoot, of haar zonen of de zonen van haar echtgenoot, of haar broeders, of de zonen van haar broeders, of de zonen van haar zusters of haar vrouwen, of haar slaven, of zulke mannelijke bedienden die geen geslachtsdrang hebben, of de jonge kinderen die van de naaktheid van de vrouw niets afweten. En laat haar niet met haar voeten slaan, opdat hetgeen zij van haar schoonheid bedekken openbaar moge worden. En wendt u allen tezamen tot Allah, o gelovigen, opdat gij moogt slagen.
-----------------------------------------------------
Djeez, het is toch allemaal wat met die geloven... al die absurde regels 
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen zich zo de wet laten voorschijven door een geschrift.

Ik zal nooit begrijpen waarom mensen zich zo de wet laten voorschijven door een geschrift.
[img]http://www.esinet.it/cardano/images/Burka.jpg[/img]
KORAN:
24:31: ..... "en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen" ....
TJA, dan heb je letterlijk genomen een burka toch??
KORAN:
24:31: ..... "en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen" ....
TJA, dan heb je letterlijk genomen een burka toch??
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Geenstijl.nl 01-11-04:
Gereformeerden rijden meisje dood
De Christenen laten weer van zich horen. Dit maal de zwaar gereformeerden. Want in deze kringen schijnt bloedwraak helemaal de bom te zijn. Natuurlijk wordt in de biblebelt alles weer met de mantel der liefde bedekt, maar wij van GeenStijl zaten fijn onder die mantel. Zo blijkt onlangs een 18-jarig meisje om het leven te zijn gekomen, omdat ze zich in liet met een Turkse jongen. En dat is natuurlijk tegen het zere been van de zwarte kousen gemeenschap. En dus moest alles in het werk worden gesteld het meisje te bekeren. Welnu, het is de boertjes gelukt. Ze is nu in de hemel.
We schrijven 23 oktober. Een 18-jarige inwoonster uit Renswoude wil na een avondje uit instappen bij haar Turkse vriend. Een drietal opgeschoten jongeren, duidelijk in de heer, proberen haar hiervan te weerhouden. Wanneer het meisje er toch in slaagt om bij de Turkse jongen in de auto te stappen, zetten de drie onmiddellijk de achtervolging in. Uiteindelijk weten zij het tweetal dermate af te snijden en op te jagen dat de auto van het stel zich om een boom vouwt na een mislukte inhaalmanouvre. Het meisje wordt met nek- rug- en hersenletsel naar het ziekenhuis vervoerd. Haar vriend raakt eveneens gewond, maar is buiten levensgevaar. Drie dagen vechten de artsen voor haar leven, maar op 26 oktober komt zij alsnog te overlijden.
De begrafenis volgt op 30 oktober en volgens verwachting wordt de zaak door de dominee met de mantel der liefde bedekt. Je gaat immers natuurlijk niet je eigen nest bevuilen. Zo was het natuurlijk allemaal Gods wil en daar moest de gemeenschap zich dan ook maar bij neerleggen. Want stel je voor dat dit verhaal naar buiten zou komen. Daarom is het volgens de dominee ook maar beter dat de aanstichters niet vervolgd dienen te worden.
De moraal van dit verhaal. Christenen hebben het achter hun ellebogen, wanneer je valt op een buitenlander wordt je als paria behandeld, aangespoord door de dominee zelf. Ons medeleven gaat uit naar de familie van beide slachtoffers en we zullen de zaak op de voet blijven volgen totdat het drietal zich voor de rechter zal moeten verantwoorden. Het woord is nu aan Justitie. Nu is het jullie kans om je te revancheren voor de blunders in de zaak Eric O.
Met dank aan vrienden van het slachtoffer.
---------
Ook extremisme.....
Gereformeerden rijden meisje dood
De Christenen laten weer van zich horen. Dit maal de zwaar gereformeerden. Want in deze kringen schijnt bloedwraak helemaal de bom te zijn. Natuurlijk wordt in de biblebelt alles weer met de mantel der liefde bedekt, maar wij van GeenStijl zaten fijn onder die mantel. Zo blijkt onlangs een 18-jarig meisje om het leven te zijn gekomen, omdat ze zich in liet met een Turkse jongen. En dat is natuurlijk tegen het zere been van de zwarte kousen gemeenschap. En dus moest alles in het werk worden gesteld het meisje te bekeren. Welnu, het is de boertjes gelukt. Ze is nu in de hemel.
We schrijven 23 oktober. Een 18-jarige inwoonster uit Renswoude wil na een avondje uit instappen bij haar Turkse vriend. Een drietal opgeschoten jongeren, duidelijk in de heer, proberen haar hiervan te weerhouden. Wanneer het meisje er toch in slaagt om bij de Turkse jongen in de auto te stappen, zetten de drie onmiddellijk de achtervolging in. Uiteindelijk weten zij het tweetal dermate af te snijden en op te jagen dat de auto van het stel zich om een boom vouwt na een mislukte inhaalmanouvre. Het meisje wordt met nek- rug- en hersenletsel naar het ziekenhuis vervoerd. Haar vriend raakt eveneens gewond, maar is buiten levensgevaar. Drie dagen vechten de artsen voor haar leven, maar op 26 oktober komt zij alsnog te overlijden.
De begrafenis volgt op 30 oktober en volgens verwachting wordt de zaak door de dominee met de mantel der liefde bedekt. Je gaat immers natuurlijk niet je eigen nest bevuilen. Zo was het natuurlijk allemaal Gods wil en daar moest de gemeenschap zich dan ook maar bij neerleggen. Want stel je voor dat dit verhaal naar buiten zou komen. Daarom is het volgens de dominee ook maar beter dat de aanstichters niet vervolgd dienen te worden.
De moraal van dit verhaal. Christenen hebben het achter hun ellebogen, wanneer je valt op een buitenlander wordt je als paria behandeld, aangespoord door de dominee zelf. Ons medeleven gaat uit naar de familie van beide slachtoffers en we zullen de zaak op de voet blijven volgen totdat het drietal zich voor de rechter zal moeten verantwoorden. Het woord is nu aan Justitie. Nu is het jullie kans om je te revancheren voor de blunders in de zaak Eric O.
Met dank aan vrienden van het slachtoffer.
---------
Ook extremisme.....
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Ze moeten al de geloof maar eens afschaffen, het leidt toch telkens weer tot fanatisme 
Narrow minded fucks

Narrow minded fucks

-
En nu even bush !
Hoe denkt cnn over bush ?
http://cdn-channels.netscape.com/cppops ... sshole.jpg
zie ook:
http://sargasso.logt.cc/index.php?p=45
(voor de niet oplettende: het plaatje het asshole)
zie ook:
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
MacMouse schreef:En nu even bush !
zie ook:

Ik snap het echt niet dat ze daar iemand herkiezen die alleen maar aandacht heeft voor het buitenland, en ondertussen de eigen economie de vernieling in helpt!
Aandacht voor het buitenland? Nou hij heeft geen interesse in Europa hoor, alleen in het bombarderen van woestijnvolkjes.PaulRSi schreef:Ik snap het echt niet dat ze daar iemand herkiezen die alleen maar aandacht heeft voor het buitenland, en ondertussen de eigen economie de vernieling in helpt!
Dat bewijst maar weer hoe dom en naief het overgrote deel van de amerikaanse bevolking is.
Overigens zat ik gisteren B&W te kijken en toen werd er door 1 van de mensen die deelnamen aan de discussie echt zieke dingen verteld. Er werden in bepaalde staten pamfletten uitgedeeld waarop stond dat als je 'gekleurd' was, het verboden was te stemmen.
In de praktijk bleek dat niet zo te zijn, maar door die pamfletten zijn er wellicht veel mensen niet gaan stemmen, omdat ze dachten dat het toch niet mocht. En laat het nu zo zijn dat juist de gekleurde bevolking vooral op Kerry zou gestemd hebben.
Overigens zat ik gisteren B&W te kijken en toen werd er door 1 van de mensen die deelnamen aan de discussie echt zieke dingen verteld. Er werden in bepaalde staten pamfletten uitgedeeld waarop stond dat als je 'gekleurd' was, het verboden was te stemmen.
In de praktijk bleek dat niet zo te zijn, maar door die pamfletten zijn er wellicht veel mensen niet gaan stemmen, omdat ze dachten dat het toch niet mocht. En laat het nu zo zijn dat juist de gekleurde bevolking vooral op Kerry zou gestemd hebben.
het is soms ook zo'n derdewereld land he, ongelofelijk 

Ik zit ff zwaar te denken zeg 
Op m'n clio moesten nieuwe remschijven achter worden gezet. Dus nieuwe schijven en nieuwe wiellagers gekocht. De lagers erin geperst. De r.a. schijf vervangen ging nog wel goed zonder problemen. De andere schijf is geen beweging in te krijgen. Hydrolische trekker erop gezet, verhit enz.
Toen maar besloten hem naar een garage te brengen.
Die belden me net dat ze hem er ook niet af krijgen en dat ik waarschijnlijk een andere achteras moet hebben
:(
Ik heb de afgelopen maanden al ruim 2000 euro aan de clio uitgegeven en zit steeds vaker te dubben over iets anders.
Ik hoop het niet maar misschien toch dus binnenkort te koop m'n auto

Op m'n clio moesten nieuwe remschijven achter worden gezet. Dus nieuwe schijven en nieuwe wiellagers gekocht. De lagers erin geperst. De r.a. schijf vervangen ging nog wel goed zonder problemen. De andere schijf is geen beweging in te krijgen. Hydrolische trekker erop gezet, verhit enz.
Die belden me net dat ze hem er ook niet af krijgen en dat ik waarschijnlijk een andere achteras moet hebben

Ik heb de afgelopen maanden al ruim 2000 euro aan de clio uitgegeven en zit steeds vaker te dubben over iets anders.
Ik hoop het niet maar misschien toch dus binnenkort te koop m'n auto

Dat hoor je vaak, maar waarom je clio verkopen als die net perfect is....? Straks kom je met dezelfde problemen te kampen bij een andere auto.Bram schreef:Ik zit ff zwaar te denken zeg
Die belden me net dat ze hem er ook niet af krijgen en dat ik waarschijnlijk een andere achteras moet hebben:(
Ik hoop het niet maar misschien toch dus binnenkort te koop m'n auto![]()