wat een stress...

Exact!Hooliead schreef:lichtschakelaar is een standaard 5 probleem he.
Meestal werkt het wel als je het licht uit doet, dan naar je toe trekt en aan draaid.
Als hij den wel gewoon blijft hangen is het goed en mogen ze je er niet op afkeuren
Die hoes kun je ook lijmen voor tijdelijk (dan ben je tenminste door de keuring) maar daarna wel vervangen!
]Matijs schreef:Ook zo'n woord ja, "deugdelijk", lekker objectieve term. En dan vinden ze het nog gek dat er zoveel verschil zit tussen keurmeesters. Het is echt allemaal in de categorie 'hoe zijn pet staat'. Maargoed, als hij er maar zonder laswerk door komt vind ik het prima
anders gooi je er voor de keuring ff lampjes in die altijd branden (desnoods van die fietslampjes op batterijen) ale shet brand op dat moment is het goed dus kom je er mee door de keuring.Matijs schreef:Nou alles in ondertussen vervangen, alleen die stomme lampjes van de kentekenverlichting willen maar niet werken
Ik meet netjes 12 volt, maar zodra ik er één of meerdere lampjes in doe meet ik nog maar 1 volt. En ja, dan brandt het lampje wel heel flauwtjes.
Iemand een idee?
Ik ga vanmiddag nog even een paar nieuwe draadjes trekken vanaf de stekker bij het achterlicht (daar doet alles het nog wel), dan is het misschien net ff goed voor de APK. En dan gaat er binnenkort een hele nieuwe kabelboom in die achterklep, want dit is echt hopeloos.
tulak niet, duidelijk gevalletje van overgangsweerstand ergens aan de pluskant, anders zou ie niet meten wat ie nu meet.robclio16V schreef:Da's een typisch geval van een slechte massa.
Je kunt beter een stuurhuis van een PHII nemen, want die zit niet vast d.m.v. klemming en rubbers. Die zit vast met twee bouten rechtstreeks op het subframe. Het is een beetje kleine foto maar misschien zie je het wel.Matijs schreef:Deze speling is niet meer normaal lijkt mij, elke keer als ik een scherpe bocht maak staat mijn stuur daarna scheef die kant op. Heeft een vriend van mij ook met zijn R19 16v.
Maar bedankt voor de info, ik ga de rubbers bestellen
Ja eerst weer opnieuw afstellenSteven schreef:Zow eindelijk
Nou kom maar op met die resultaten van die Dello's
Nou mijn auto is electrisch een ramp, dus misschien kunnen wij dan nog wel wat voor elkaar betekenenDroes schreef:spijteg dat ik niet zo handig ben met motoren, enkel elektriciteit is men hoofdvak