Je moet echt helemaal verliefd zijn op een GTT hè?
Over de auto in kwestie kan ik niet zoveel zeggen, daar heb ik niet genoeg verstand van....
Je kan zelf onderdelen spuiten maar of het net zo mooi wordt als bij de spuiter? vooral de manier van spuiten met spuitbus leent zich niet echt voor grotere oppervlakken. plus dat je er toch een aantal lagen moet doen. en lak is duur! zeker in spuitbussen. En de omgeving is ook belangrijk, stof is dodelijk voor lak en lage temperaturen idem.
Verder denk ik dat je al aardig lang bezig bent om het geheel veilig en in goede staat te brengen dat ik me als ik jou was (wat ik niet ben

)nog niet druk zou maken om de dashboard bekleding

.
Verder wil ik je alleen wel subtiel waarschuwen....
Het echte leren rijden begint pas nadat je je rijbewijs hebt gehaald.......
En om dan meteen met zo'n racemonster te beginnen...
Waarom niet eerst een jaartje ervaring opdoen en dan in dat jaar gaan kijken naar een goeie GTT, en die aankopen en opknappen?
En je budget? het is tegenwoordig al reeteduur om auto te rijden, laat staan een onderhoudsgevoelige (zeker in de opknapfase) GTT.....
Dus overdenk 3 dingen:
1.Je eigen veligheid en die van je geliefde auto tijdens het "leren rijden". Zonde om schade te rijden met al schaarse GTT...toch?
2.Je budget, heb je al bij een GTT eigenaar geinformeerd wat je kwijt bent bij een beetje oplappen?
3.Wat wil je....... wil je meteen volop gebruik maken van je auto, of neem je genoegen met een hoop stilstaan en werk eraan voordat je uberhaubt in kan rijden? En zelfs dan is de kans groot dat je in de eerste periode al het geld uitgeeft aan het roestvrij en motorisch goed krijgen van de GTT, dat de buitenkant er nog niet helemaal top uitziet.
Als je vaak aan je brommer hebt gesleuteld kan dit met sleutelen aan de auto een aardige voorsprong geven, vergeet echter niet met zelf sleutelen dat als er iets misgaat, dit zich weleens kan openbaren met 160 op de snelweg en dit in veel gevallen (zeker in GTT) behoorlijk dodelijk kan zijn.
Ik weet het...ik kom een beetje belerend over....en dit bedoel ik zeker niet zo

. Maar ik wil je behoeden voor een teleurstelling... (been there done that).
Het is al moelijk genoeg om een auto veilig te rijden en te ondehouden.... vergis je niet..
Mocht je alles overdacht hebben en bewust besluiten er toch voor te gaan, dan heb ik daar diep respect voor

(net als de andere restaurateurs hier op het forum) en wens ik je alle succes!