ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
en de duct-tape neem ik aan 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Foto's meeting Zuidwest hoek Friesland:
[img]http://www.maxtune-d.com/mzwhf01.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/mzwhf02.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/mzwhf03.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/mzwhf04.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/mzwhf05.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/mzwhf06.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/mzwhf07.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/mzwhf08.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/mzwhf09.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/mzwhf10.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/mzwhf11.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/mzwhf01.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/mzwhf02.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/mzwhf03.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/mzwhf04.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/mzwhf05.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/mzwhf06.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/mzwhf07.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/mzwhf08.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/mzwhf09.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/mzwhf10.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/mzwhf11.jpg[/img]
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
yaris had een klein beetje haastErik Olijnsma schreef:Foto's meeting Zuidwest hoek Friesland:
[img]http://www.maxtune-d.com/mzwhf02.jpg[/img]


en nu niet komen met de opmerking dat ik m moet verlagen, want dat had ik ook al in de gaten

-
- Berichten: 3865
- Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
- Locatie: Sappemeer
Ey! Staan de foto's niet in het verkeerde topic? 
Laatst gewijzigd door Marcel (Mr. Bacardi Cola) op zo 24 okt 2004 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Die bestuurder in de Yaris was een beetje levensmoe 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Uhm.. dat stoepje komt wel heel dichtbij voor die blauwe r19Erik Olijnsma schreef:Foto's meeting Zuidwest hoek Friesland:
[img]http://www.maxtune-d.com/mzwhf09.jpg[/img]

-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Lijkt wel dat hij er tegenaan staat.
verschil is echt nihil
verschil is echt nihil

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
bumperlip zat al op de stoep 

Je bedoelt deze: ACT : Schade!! ?Ferdy schreef:waarom krijg ik als ik een search doe het ACT schade topic niet
vage search hier trouwens
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Voor de creatieve porno-liefhebbers: http://www.anothersite.co.uk/forum/view ... hp?p=55296
-
- Berichten: 5838
- Lid geworden op: za 2 feb 2002 0:00
- Locatie: Etten-Leur
- Contacteer:
weet iemand toevallig of een 63mm pijp onder een 5 past als uitlaat? of moet het echt 48/50mm zijn?
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
mensne nog even stemmen:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=15226
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=15226
-
- Berichten: 1001
- Lid geworden op: wo 4 apr 2001 0:00
- Locatie: Rotterdam
Ik zou zeggen, bel JL Tuning, die zal je wel het een en ander over de auto kunnen vertellen.Alrik schreef:http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... Da%26pv%3D
Iemand nog meer info over deze auto?
-
- Berichten: 5838
- Lid geworden op: za 2 feb 2002 0:00
- Locatie: Etten-Leur
- Contacteer:
Zou dat slechter zijn voor de prestaties dan?Steven schreef:2,5 inch kan er wel onder, maar of het voor de prestaties ook werkt, weenie...
Ik moet namelijk een andere uitlaat want de meine is rot. Nu kan mijn pa op zijn werk een rvs pijp meenemen van 63mm 2mm wanddikte en op maat laten buigen.
Vandaar de vraag als het gratis kan is het namelijk altijd beter he
-
- Berichten: 5838
- Lid geworden op: za 2 feb 2002 0:00
- Locatie: Etten-Leur
- Contacteer:
Ps. zou het dan pas vanaf de kat doen met een verloopstuk van 50 naar 63 toe
Dan maakt het voor de prestaties in ieder geval al niks meer uit, dus dan zou ik het gewoon doen als het niks kost 

Ik zou het niet doen, ik zou gelijk blijven. Dit om rare luchttrillingen in je uitlaat tegen te gaan.
Na de kat nog? lijkt mij dat er dan niet heel veel geks meer kan gebeuren... Zeker niet als je een mooi verloopstuk maakt met een hoek van 10 graden.
Joa, het gaat zich dan gedragen als een kat die dicht zit. Drukgolf in open einde-effect.
drukgolf in wat effect? Die moet je even uitleggen 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12383
- Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
- Car: renault 5gt turbo
- Locatie: Zevenbergen
- Contacteer:
heb je al gebeld??jnjansen_r5gtturbo schreef:Ik zou zeggen, bel JL Tuning, die zal je wel het een en ander over de auto kunnen vertellen.Alrik schreef:http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... Da%26pv%3D
Iemand nog meer info over deze auto?
PTTM
Hee en nog ff een ander vraagje in het algemeen:
Is een niet werkende achterruitverwarming APK afkeur?
Die klote APK is mijn laatste hindernis voor de eindejaarsmeeting...
Is een niet werkende achterruitverwarming APK afkeur?
Die klote APK is mijn laatste hindernis voor de eindejaarsmeeting...
same hereMatijs schreef:Hee en nog ff een ander vraagje in het algemeen:
Is een niet werkende achterruitverwarming APK afkeur?
Die klote APK is mijn laatste hindernis voor de eindejaarsmeeting...

Poe.Matijs schreef:drukgolf in wat effect? Die moet je even uitleggen
Het is net als met geluid, als je een bepaalde trilling door een buis laat gaan. BIj het uiteinde van die buis draait de drukgolf zich om en komt terug, als je pech hebt.Dit heeft met de lengte, breedte, temperatuur en de geluidssnelheid te maken. Zelfde principe als de lengte van een inlaatspruitstuk.
Bij een tweetakt is dit heel hard nodig, de drukgolf moet weer exact bij de uitlaatpoort zijn op het moment dat je voldoende fris mengsel binnen hebt. De stroom wordt dan al geremd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
Nee hoor, daar wordt niet naar gekeken~thijs~ schreef:same hereMatijs schreef:Hee en nog ff een ander vraagje in het algemeen:
Is een niet werkende achterruitverwarming APK afkeur?
Die klote APK is mijn laatste hindernis voor de eindejaarsmeeting...

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Ah super, dan kan ik de multimeter nog even in de kast latenMartijn *Baccara* schreef:Nee hoor, daar wordt niet naar gekeken~thijs~ schreef:same hereMatijs schreef:Hee en nog ff een ander vraagje in het algemeen:
Is een niet werkende achterruitverwarming APK afkeur?
Die klote APK is mijn laatste hindernis voor de eindejaarsmeeting...

Joe meek mie a ferrie heppie mehn!

Ah dat effect. Duidelijk. Dus wat je zou moeten hebben is eerst nog een stukkie 50mm, en dan geleidelijk naar groter? Maarja, dat gaat dus practisch gezien niet werken voor Ad.Riël schreef:Poe.Matijs schreef:drukgolf in wat effect? Die moet je even uitleggen
Het is net als met geluid, als je een bepaalde trilling door een buis laat gaan. BIj het uiteinde van die buis draait de drukgolf zich om en komt terug, als je pech hebt.Dit heeft met de lengte, breedte, temperatuur en de geluidssnelheid te maken. Zelfde principe als de lengte van een inlaatspruitstuk.
Bij een tweetakt is dit heel hard nodig, de drukgolf moet weer exact bij de uitlaatpoort zijn op het moment dat je voldoende fris mengsel binnen hebt. De stroom wordt dan al geremd.