LOL meer foto's zijn er niet maar was ook maar gewoon een meisje dat op bezoek was.....niks bijzonders dus
Back on topic. Ga driftig op zoek naar een LPG vandaag en zodra ik er 1 heb en duidelijk is wat ik over hou kan het echte werk beginnen. Zit nog te twijfelen tussen de 5 lpg van riel, een 19 en nog een paar andere merken. we shall see.
Zo nieuwe auto is er...[VloekModus]Ford Escort CL 16V [End vloekmodus] uit '94 op lpg verbruik 1/13 voor relative weinig gekocht met 80.000 originele km.
De GTT ga ik schorsen, aangezien vandaag een koelslang is geknapt en hij dus weer warm liep.....verstandiger om hem stil te zetten en rustig op te knappen
Update dit project komt binnenkort te koop te staan. Dit i.v.m. zowel vervelende werk als prive omstandigheden. Hij wordt in principe eerst technisch in orde gemaakt voordat ik hem te koop zet. Misschien wordt zelfs een nieuw paravanetje gelast en de boel gespoten maar dat weet ik nog niet.
Voorlopig komt er dan geen auto bij.....misschien met een jaartje ofzo.....
Ik probeer wel actief te blijven in de club maar kan ik niet garanderen.......met de ford wordt ik lid van de ford club dus op landelijke evenementen loop ik jullie zowiezo wel tegen het lijf.
Maar goed mocht iemand belangstelling in de GTT hebben pm maar. Uiteraard is die zoals die nu is het goedkoopst hoe meer ik er aan gedaan heb hoe hoger de prijs. Hij rijdt heerlijk...roest = paravan en rechtsachter onder het zijraam. (licht roestig)
Douwe schreef:Zo nieuwe auto is er...[VloekModus]Ford Escort CL 16V [End vloekmodus] uit '94 op lpg verbruik 1/13 voor relative weinig gekocht met 80.000 originele km.
Dit zijn de exemplaren die ik graag door de NAP haal!
1994 op gas, en dan die stand?! Je weet dat een Escort op 99.999 weer op nul begint hè?
Of zitten de boekjes erbij waaruit zichtbaar is dat hij zo weinig heeft gereden, kan het me namelijk niet voorstellen..
Douwe schreef:Zo nieuwe auto is er...[VloekModus]Ford Escort CL 16V [End vloekmodus] uit '94 op lpg verbruik 1/13 voor relative weinig gekocht met 80.000 originele km.
Dit zijn de exemplaren die ik graag door de NAP haal!
1994 op gas, en dan die stand?! Je weet dat een Escort op 99.999 weer op nul begint hè?
Of zitten de boekjes erbij waaruit zichtbaar is dat hij zo weinig heeft gereden, kan het me namelijk niet voorstellen..
Ik weet idd. dat die bij 99.999 op nul gaat. Ik weet het omdat dit in de onderhoudsboekjes blijkt en ik de tweede eigenaar ben. De vorige eigenaar was de gemeentepolitie van Amstelveen....lijkt me erg stuk dat die met km standen knoeien
nee man gek, zie het nou cynisch.... je GT inruilen voor een Escort is als een Escort tegen een fiets
wij weten toch ook niet je preciese redenen, gaat me ook niks aan, wil het niet eens weten. wat alleen wel jammer is is dat je eerst alles op alles zette om een GT te kopen, twingo weg, en nu de GT weg.
Jammer Douwe, en je vond het nog wel zo'n mooie wagen. Niets aan te doen, privezaken, maar hopelijk komt er snel weer een Renaultje bij (of in de plaats )!
-Ray- schreef:nee man gek, zie het nou cynisch.... je GT inruilen voor een Escort is als een Escort tegen een fiets
wij weten toch ook niet je preciese redenen, gaat me ook niks aan, wil het niet eens weten. wat alleen wel jammer is is dat je eerst alles op alles zette om een GT te kopen, twingo weg, en nu de GT weg.
is toch jammer?
Hoo halt de GTT ruil ik niet in voor een ford de twingo 1.2 heb ik ingeruild voor een ford 1.6 16V...de GTT was voor de hobby maar voor een aparte hobby auto is voorlopig geen ruimte qua financiën en qua tijd Dit heb en kon ik niet voorzien toen ik de GTT kocht helaassss..... het is dus niet zo dat ik me bedacht heb of wat dan ook. Een gtt is nog steeds en ik hoop ooit weer een te kunnen opknappen en rijden maar voorlopig niet
Sja tis wel weer lekker impulsief allemaal, zou je niet eens wat meer nadenken over wat je nou wilt en zoekt?
Vind de reacties ook niet zo vreemd, je moest en zou een GT hebben en nu toch maar weg voor iets wat goedkoop moet rijden.
"Zucht" nogmaals de GTT gaat niet weg voor wat goedkopers...de GTT was voor erbij....de Twingo ging weg voor een LPG auto dit is de ford geworden.....en zoals ik al zei de GTT weg is geen kwestie van wat ik wil maar wat ik moet.....hem weg laten rotten is ook zonde......
En @ TOM heel nette opmerking voor iemand met een voorbeeld functie, goed bezig
Maar goed lama lekker zitten allemaal ik heb hier op dit moment echt geen zin in ik heb wel wat anders aan mijn hoofd.
En Tom bedoelt het gewoon als grapje en wat mij betreft heeft ie gelijk. Zo'n frod is gewoon een gezinsbak en verder nix speciaals aan. Moet je gewoon rijden of slopen
Douwe schreef:de GTT was voor de hobby maar voor een aparte hobby auto is voorlopig geen ruimte qua financiën en qua tijd Dit heb en kon ik niet voorzien toen ik de GTT kocht helaassss.....
Ik kan me herinneren dat velen onder ons meerdere malen hadden laten doorschemeren dat een (goedkopere)GTT wel eens een dure hobby kon worden
Jij was de geen die daar nix van wilde weten
Niet vreemd dat juist die mensen nu met dit soort opmerkingen komen, that's forumlife
Douwe schreef:En @ TOM heel nette opmerking voor iemand met een voorbeeld functie, goed bezig
Even voor de duidelijkheid. Je moet doen wat je zelf wilt en wat voor jou het beste is. Al verkoop je die ford weer en tik je een lada met neon op de kop en word je lid van de lada-tuning-scene. Ik vind alleen dat je vrij impulsief handeld en dat kost GELD!! iets waarmee je misschien je GTT had kunnen behouden
Weet je....laat maar ik heb hier dus momenteel helemaal geen zin in.....ik ben vrij duidelijk geweest dat het niks met de GTT te maken heeft en ook niet dat het duurder is uitgevallen of whatever.....als mensen vervolgens het leuk vinden om zich te verneukelen dat de GTT nu weer weg gaat moet je dat vooral doen.....heeft niks met impulsief te maken.....wat er gebeurt is kon ik niet voorzien ook nooit verwacht...
Case closed.
Laatst gewijzigd door Douwe op zo 24 okt 2004 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.
niet douwe allemaal gaan afvallen, impulsiviteit is iets wat je moet leren indammen. we weten niet wat hij privé heeft, dat moet hij zelf oplossen. daarentegen is hij wel gewaarschuwd dat goedkope GT's hele dure kunnen worden.
de opmerkingen van de rest zijn dan ook wel begrijpelijk.
Het is jammer.Succes Douwe ,en hoop voor je, dat je werk/prive omstandigheden.weer snel goedkomen...En achja en 5jes zijn er over een paar jaar ook nog wel hoor.
REMCO-X schreef:Het is jammer.Succes Douwe ,en hoop voor je, dat je werk/prive omstandigheden.weer snel goedkomen...En achja en 5jes zijn er over een paar jaar ook nog wel hoor.
psstt... geheimpje, ze zeggen dat ze behoorlijk roesten. dus of ze er dan nog over een paar jaar zijn??
@ douwe, zonde dat er zo een einde moet komen aan je hobby. maar soms kan het niet anders.
Jah
doe er hier snel een slotje op ze pfff..
ieder doet toch zen zin? niet?!
tis impulsief dat wel, zo leer je ook nog iets..
en Douwe terug snel een renault'tje bijhale hé
Succes nog!
Jammer dat je nieuwe project op zo'n manier moet eindigen, maar ja zo is t leven af en toe!
wie weet rij je over een paar jaar toch nog in je gedroomde GTT!!!
Veel succes met je ford voor nu en tot vrijdag, toch?