Spray voor je kentekenlpaat

Vragen over je auto m.b.t. de NL wetgeving
Primair NL, maar alles is welkom.
Anonymous

robert schreef:een detector combineren met een shot olie in de uitlaat. :foto:

mwa: dan ben je nogal makkelijk te achtervolgen. (N)

ehmm: een verwarmingselement achter de plaat. zodat de plaat gewoon helemaal heet wordt, wordt de infrarood foto dan niet erg overbelicht?

(= een nieuwe, je belemmerd de positie, afleesbaarheid en het zicht op de plaat namelijk helemaal niet)
Deze setjes zijn volgens mij al tijden tekoop.... of je laat je vriendin in de achterbak liggen met een Föhn natuurlijk :P
evo
Contacteer:

Kentekenplaat automatisch naar binnendraaien, andere plaat naar buiten draaien! :D

Door een beetje hobby-bob zelf makkelijk te maken! :)

Natuurlijk niet doen als je achtervolgt wordt door en camera auto, ooit eens op tv gezien!! (nee niet in een James Bond film) :lol:
Jesper16v
Contacteer:

evo schreef:Kentekenplaat automatisch naar binnendraaien, andere plaat naar buiten draaien! :D

Door een beetje hobby-bob zelf makkelijk te maken! :)

Natuurlijk niet doen als je achtervolgt wordt door en camera auto, ooit eens op tv gezien!! (nee niet in een James Bond film) :lol:
"Hobby Rob" heet ie toch?? :wink:
Haas
Car: Megane RS

nog vraagie over nummerplaten:

Zijn er wettelijke richtlijnen voor het plaatsen van je nummerplaat aan de voorzijde van de auto? Snap dat het leesbaar moet zijn, maar zijn er nog regels voor hoogte/links/rechts?
Droes

nee
Haas

mooi antwoord :)
Riël
Über-Spammer

Kwam er laatst achter, dat als je 120 rijdt of minder, je ook niet geflitst wordt!
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
StevenK
Contacteer:

~Haas~ schreef:nog vraagie over nummerplaten:

Zijn er wettelijke richtlijnen voor het plaatsen van je nummerplaat aan de voorzijde van de auto? Snap dat het leesbaar moet zijn, maar zijn er nog regels voor hoogte/links/rechts?
Ja, iets over minimale en maximale afstand tot het wegdek, afaik.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Riël schreef:Kwam er laatst achter, dat als je 120 rijdt of minder, je ook niet geflitst wordt!
serieus? :lol:
Droes

:lol:
Hallo meneer 'Haas'
Hier vindt U een antwoord op de boven vermelde vraag die u stelde omstreeks 17.55u op 27 september 2004.

Ik kan U met 99% :wink: zekerheid vertellen dat er geen beperkingen zijn met het plaatsen van de nummerplaat vooraan. (Dat is dan wel in België zo!!)

Zo beter? :p
Haas

Riël schreef:Kwam er laatst achter, dat als je 120 rijdt of minder, je ook niet geflitst wordt!
daar gaat t niet om..het gaat erom dat ik mijn voorbumper aant verbouwen ben en mijn nummerplaat naar alle waarschijnlijkheid naar beneden verhuist...vandaar :D
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

~Haas~ schreef:
daar gaat t niet om..het gaat erom dat ik mijn voorbumper aant verbouwen ben en mijn nummerplaat naar alle waarschijnlijkheid naar beneden verhuist...vandaar :D
ik zie wel vaker (getunede) wagens rijden die de nummerplaat ook zo ongeveer over t wegdek hebben slepen...dus lijkt mij geen probleem....
Emiel5

Dit is dus echt een broodje aap verhaal :p
WilcoRT

het is zwaar verboden :evil: is namelijk hinderen van de order handhaving, :D boete is ongeveer een 80 euro zover als ik weet :(
RobertR19 schreef:Is geloof ik belemmering van de controle?

Staat boete op geloof ik.
pierre

kentekenplaat met modder of varkensmest insmeren, is helemaal niet verboden en wanneer je aangehouden wordt en de agent het eraf veegt wordt je echt niet beboet.
sorry agent, niet gezien. :D
Bram (vospower)

wordt je wagen helaas wel niet mooier op :lol:
TURBODJ
Contacteer:

pierre schreef:kentekenplaat met modder of varkensmest insmeren, is helemaal niet verboden en wanneer je aangehouden wordt en de agent het eraf veegt wordt je echt niet beboet.
sorry agent, niet gezien. :D
Sorry, maar ook dat werkt niet. Kenteken niet goed leesbaar, helaas bekeuring
Mijn motor Honda VTR Firestrom te koop, pm voor details
Remi

[off-topic]

Geen kentekenplaat van voren zoals in Amerika RULES!

Sorry moest ik ff kwijt :p

[on-topic]
Plaats reactie