Zijn er wettelijke richtlijnen voor het plaatsen van je nummerplaat aan de voorzijde van de auto? Snap dat het leesbaar moet zijn, maar zijn er nog regels voor hoogte/links/rechts?
Zijn er wettelijke richtlijnen voor het plaatsen van je nummerplaat aan de voorzijde van de auto? Snap dat het leesbaar moet zijn, maar zijn er nog regels voor hoogte/links/rechts?
Ja, iets over minimale en maximale afstand tot het wegdek, afaik.
Riël schreef:Kwam er laatst achter, dat als je 120 rijdt of minder, je ook niet geflitst wordt!
daar gaat t niet om..het gaat erom dat ik mijn voorbumper aant verbouwen ben en mijn nummerplaat naar alle waarschijnlijkheid naar beneden verhuist...vandaar
Riël schreef:Kwam er laatst achter, dat als je 120 rijdt of minder, je ook niet geflitst wordt!
daar gaat t niet om..het gaat erom dat ik mijn voorbumper aant verbouwen ben en mijn nummerplaat naar alle waarschijnlijkheid naar beneden verhuist...vandaar
ik zie wel vaker (getunede) wagens rijden die de nummerplaat ook zo ongeveer over t wegdek hebben slepen...dus lijkt mij geen probleem....
kentekenplaat met modder of varkensmest insmeren, is helemaal niet verboden en wanneer je aangehouden wordt en de agent het eraf veegt wordt je echt niet beboet.
sorry agent, niet gezien.
pierre schreef:kentekenplaat met modder of varkensmest insmeren, is helemaal niet verboden en wanneer je aangehouden wordt en de agent het eraf veegt wordt je echt niet beboet.
sorry agent, niet gezien.
Sorry, maar ook dat werkt niet. Kenteken niet goed leesbaar, helaas bekeuring
Mijn motor Honda VTR Firestrom te koop, pm voor details