Spray voor je kentekenlpaat
Ik neem aan dat iedereen wel hiervan gehoord heeft, haarlak werkt geloof ik ook. Je spuit het dus gewoon op je nummerplaat en de flits kaatst terug, resultaat: onbruikbare foto (van je kentekenplaat in ieder geval). Mag dit? (ik heb de search gebruikt en geen topic hierover gevonden)
-
Is geloof ik belemmering van de controle?
Staat boete op geloof ik.
Staat boete op geloof ik.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
- Über-Spammer
misschien een beetje vaag, maar euh.
waarom werkt het niet meer dan?? en vroeg er wel?
-
Waarschijnlijk werkt schuimgel wel

One clio to rule them all
Met dikke trekdrop de letters aanpassen misschien ook wel..
Denk dat ze nu infrarood gebruiken ipv flitsers
Denk dat ze nu infrarood gebruiken ipv flitsers

Volgens mij heeft dit nooit gewerkt, meer toeval dan zekerheid. En IDD de kwaliteir van de flitsers is gestegenMaik (WOOFER) schreef:misschien een beetje vaag, maar euh.

Anyway gewoon nummerplaat jatten van een vergelijkbare auto (merk,model,kleur) en die erop schroeven. Met enig geluk duurt het maanden voordat ze erachter zijn

-
- Über-Spammer
kijk dat kan idd jah.
had in duitsland wel een gezien dat iemand een soort van plexiplaat op zijn nummerbord had geschroeft.
ik had hier een foto van gemaakt en het nummerbord was wit uitgeslagen.
(dit hielp destijd wel) :d
had in duitsland wel een gezien dat iemand een soort van plexiplaat op zijn nummerbord had geschroeft.
ik had hier een foto van gemaakt en het nummerbord was wit uitgeslagen.
(dit hielp destijd wel) :d
Ik heb ook wel een iemand horen zeggen dat als je niet te hard rijd dit ook wel eens wil werken
Moet het nog eens uitproberen

Moet het nog eens uitproberen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ook een idee: fietsendrager op de trekhaak (zo'n opklapbare) met daarop een kenteken dat 1 letter verschilt. Zo'n witte plaat is geen controle op, en bij een vluchtige controle valt het niemand op dat de nummerplaat anders is. 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Contacteer:
om nou het hele jaar met een fietsen drager te rijden vind ik ook nog al wat

-
- Über-Spammer
Hopelijk mogen de fietsen er i.i.g wel af 

TrekhaakMartijn *Baccara* schreef:Ook een idee: fietsendrager op de trekhaak (zo'n opklapbare) met daarop een kenteken dat 1 letter verschilt. Zo'n witte plaat is geen controle op, en bij een vluchtige controle valt het niemand op dat de nummerplaat anders is.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tja, we hadden het over bekeuringen ontlopen, niet over tunenJohn B schreef:TrekhaakMartijn *Baccara* schreef:Ook een idee: fietsendrager op de trekhaak (zo'n opklapbare) met daarop een kenteken dat 1 letter verschilt. Zo'n witte plaat is geen controle op, en bij een vluchtige controle valt het niemand op dat de nummerplaat anders is.das nou het ergste wat je op een auto kan zetten terwijl je aan het tunen ben

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Op speed en dat soort evenmenten staat wel eens zo'n kraampje met terugflitsers. Die zien eruit als kentkenplaatverlichting en monteer je naast je kentekenplaat. Zodra er je word geflitst flitsen die dingen terug en word de foto onleesbaar. Ze doen het voor met een digicam en daarop lijkt het te werken.
Kost alleen iets van 180 euri ofzo. En het is strafbaar.
Kost alleen iets van 180 euri ofzo. En het is strafbaar.
5 GT Turbo '88 GT5
dan toch die bekeuring maarMartijn *Baccara* schreef:Tja, we hadden het over bekeuringen ontlopen, niet over tunenJohn B schreef:TrekhaakMartijn *Baccara* schreef:Ook een idee: fietsendrager op de trekhaak (zo'n opklapbare) met daarop een kenteken dat 1 letter verschilt. Zo'n witte plaat is geen controle op, en bij een vluchtige controle valt het niemand op dat de nummerplaat anders is.das nou het ergste wat je op een auto kan zetten terwijl je aan het tunen ben
![]()

270+ rijden... kan de flitskast niet aan

Achterhaald... al een lange tijd.evo schreef:270+ rijden... kan de flitskast niet aan![]()
Spray niet?Matthijs schreef:Achterhaald... al een lange tijd.evo schreef:270+ rijden... kan de flitskast niet aan![]()

Ookevo schreef:Spray niet?Matthijs schreef:Achterhaald... al een lange tijd.evo schreef:270+ rijden... kan de flitskast niet aan![]()

een detector combineren met een shot olie in de uitlaat. 
mwa: dan ben je nogal makkelijk te achtervolgen.
ehmm: een verwarmingselement achter de plaat. zodat de plaat gewoon helemaal heet wordt, wordt de infrarood foto dan niet erg overbelicht?
(= een nieuwe, je belemmerd de positie, afleesbaarheid en het zicht op de plaat namelijk helemaal niet)

ehmm: een verwarmingselement achter de plaat. zodat de plaat gewoon helemaal heet wordt, wordt de infrarood foto dan niet erg overbelicht?
(= een nieuwe, je belemmerd de positie, afleesbaarheid en het zicht op de plaat namelijk helemaal niet)
-

Dan smelt je bumper weer wegrobert schreef:een detector combineren met een shot olie in de uitlaat.

Heb weleens zoiets op een beurs in Belgie gezien bij een Duitse stand! Ze lieten het zien bij een Corrado was echt cool!
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend