mark 5t schreef: ga dus zondag gewoon lekker toeren![]()
.
ff de lekkages opsommen,mark 5t schreef:wel de vaste olieleiding naar de turbo werkt echt goed hoor is 100% dicht.
heb echter nog steeds een probleem van lekkage van olie.
waarschijnlijk zweet de motor dus ergens door maar ik moet eerst de motor maar eens goed schoonspuiten
en dan verder kijken waar het vandaan komt.
het is gelukkig niet zo erg dat ik mijn oliepijl zie dalen.
ga dus zondag gewoon lekker toeren![]()
.
Oftewel, alle vloeistofkoppelingengille schreef: ff de lekkages opsommen,
koppakking,kleppendeksel,keeringen(vliegwiel of distributie kant)afvoer olie turbo(dat kutslang is snel stuk)wat ook durft lekken is die O ring achter de delco,en de schakelmechanisme van de bak
olieslangen van blok naar filter(heb het meegemaakt tegen 200 km per uur)
en ook de koppelingcilinder durft lekken,alsook de slang van de stuurbekrachteging(servo) naar potje
en noem maar op
lijkt mij een defecte knop van de bediening van de ramen.mark 5t schreef:ik denk het niet omdat naar boven wel goed werkt en naar beneden heel af en toe.
lijkt mij een verrot relais maar ik weet niet waar dat kreng zit bij een 21 turbo dus als iemand het weet???????
display is uitgelopen,ik zie emt moeite hoeveel benzine ik heb en al de rest,moet ander displayke in,breng mee naar Utrecht Pat,of ineens ne teller kompleet,want Mark ,heeft ook wat stukken nodig ervan.patrick 21TURBO schreef:gille heb je geen andere klokken nodig,ik zag op de foto dat de display stuk was,zag ik dat goed?
als het is dan heb ik nog een set liggen kerel,laat maar horen![]()
groet pat
rood heeft nu eenmaal wat aandacht nodigmark 5t schreef: nu alleen de auto nog een keer zien te polijsten of poetsen rood he word rose.