Die van Riël is import, niet deze dus.Martijn *Baccara* schreef:Is dat de GTX van Riël? Niks mis met een 5 deurs toch? Mijn eerste 5je GTL was een vijfdeurs. De achterpassagiers waren blij met die 6 cm extra lengte!
Wel een leuke auto voor erbij.

Die van Riël is import, niet deze dus.Martijn *Baccara* schreef:Is dat de GTX van Riël? Niks mis met een 5 deurs toch? Mijn eerste 5je GTL was een vijfdeurs. De achterpassagiers waren blij met die 6 cm extra lengte!
Thijs, we gaan er vanuit dat het voor nieuwe users nu makkelijker is om te vinden waar en hoe ze zichzelf voor moeten stellen.~thijs~ schreef:Mijn mening: ik vind het nix! werkt veel te verwarrend te rommelig
Wat ik beter zou vinden is dat iemand die zich aanmeld de eerste keer moet posten in het wie is wie topic en er daarna niet meer in kan posten en als je meer van een persoon wil weten kan dat via PM of in het ACT of iets dergelijks
Ik snap het niet, die van mij staat een half jaar te koop, is ook nog 3 jaar jonger en heeft alle opties en ik wed dat ie ook nog goedkoper isChris schreef:Die van Riël is import, niet deze dus.Martijn *Baccara* schreef:Is dat de GTX van Riël? Niks mis met een 5 deurs toch? Mijn eerste 5je GTL was een vijfdeurs. De achterpassagiers waren blij met die 6 cm extra lengte!
Kep me er net in voorgesteld. Moet zeggen dat ik dit toch wel een prettigere manier vindt dan voorheen. Ik vind wel dat er alleen maar topics in mogen staan waarin iederen zich 1x voorsteld, andere topics moeten er verwijderd worden. En ik vind ook dat iedereen dit als titel aan moet blijven aanhouden "Even voorstellen: "naam", dat is voor iedereen het prettigste (want ik zag net dat iemand Hallo allemaal had gebruikt). Chatten in de topics moet natuurlijk kunnen. Tot nu toe in elk geval een geslaagd idee!Chris schreef:Thijs, we gaan er vanuit dat het voor nieuwe users nu makkelijker is om te vinden waar en hoe ze zichzelf voor moeten stellen.~thijs~ schreef:Mijn mening: ik vind het nix! werkt veel te verwarrend te rommelig
Wat ik beter zou vinden is dat iemand die zich aanmeld de eerste keer moet posten in het wie is wie topic en er daarna niet meer in kan posten en als je meer van een persoon wil weten kan dat via PM of in het ACT of iets dergelijks
In ieders eigen topic is chat toegestaan, het is namelijk een feit dat dat nogal eens fout ging in het oude Wie=Wie topic.
Dus aan iedereen, stel je ff voor:
http://www.renault-tuning.com/viewforum.php?f=70
En als dit niet gaat werken, dan kunnen we altijd nog terug naar het oude systeem.
Ik zou um bijna uit medeleiden van je overkopenRiël schreef:Ik snap het niet, die van mij staat een half jaar te koop, is ook nog 3 jaar jonger en heeft alle opties en ik wed dat ie ook nog goedkoper isChris schreef:Die van Riël is import, niet deze dus.Martijn *Baccara* schreef:Is dat de GTX van Riël? Niks mis met een 5 deurs toch? Mijn eerste 5je GTL was een vijfdeurs. De achterpassagiers waren blij met die 6 cm extra lengte!
Eens.Remi schreef: En ik vind ook dat iedereen dit als titel aan moet blijven aanhouden "Even voorstellen: "naam", dat is voor iedereen het prettigste (want ik zag net dat iemand Hallo allemaal had gebruikt).
Goed plan, dat topic kan verder wel gesloten dan. Moet alleen bovenaan blijvenPs. Het is misschien een idee dat er een topic inkomt die altijd bovenaan blijft staan met regeltjes over het hoe en wat binnen het wie is wie. Verder geen chat in dat topic.
spannendMartijn *Baccara* schreef:Wasdatnoudanweer?
[img]http://home.tiscali.nl/r5baccara/Afbeel ... eb/RTC.jpg[/img]
Zo opende RTC net bij mij. Na het leeggooien van de cache was het over.
Ik ben geen IT wizzkid maar toch lijkt het mij beter als ze verplicht worden om in het wie is wie als eerste te posten. Nu kan men nog steeds eerst ergens anders posten toch?Chris schreef:Thijs, we gaan er vanuit dat het voor nieuwe users nu makkelijker is om te vinden waar en hoe ze zichzelf voor moeten stellen.~thijs~ schreef:Mijn mening: ik vind het nix! werkt veel te verwarrend te rommelig
In ieders eigen topic is chat toegestaan, het is namelijk een feit dat dat nogal eens fout ging in het oude Wie=Wie topic.
Dus aan iedereen, stel je ff voor:
http://www.renault-tuning.com/viewforum.php?f=70
En als dit niet gaat werken, dan kunnen we altijd nog terug naar het oude systeem.
ik ben ook geen IT wizzkid~thijs~ schreef:Ik ben geen IT wizzkid maar toch lijkt het mij beter als ze verplicht worden om in het wie is wie als eerste te posten. Nu kan men nog steeds eerst ergens anders posten toch?
Maar goed we zien wel
Ik krijg juist allemaal goede reacties, mensen weten eerder waar ze moeten zoeken als ze iets voor een speciefiek model zoeken.Merijn schreef:Nou, als ik eerlijk ben ben ik het overzicht op dit forum al maanden kwijt. Sinds er subfora zijn aangemaakt per type ben je een half uur aan het scrollen in de Forum Index als je naar iets specifieks op zoek bent. En nu nog een subforumpje erbij.Ik hang hier al een aantal jaren rond, maar voor newbies lijkt het me allemaal nog een stukkie vervelender.
De ideeen zijn leuk, maar voegen ze daadwerkelijk iets toe aan het forum? Ik betwijfel het ten zeerste.
FF als aanvulling voor het Wie=Wie forum,Merijn schreef:Nou, als ik eerlijk ben ben ik het overzicht op dit forum al maanden kwijt. Sinds er subfora zijn aangemaakt per type ben je een half uur aan het scrollen in de Forum Index als je naar iets specifieks op zoek bent. En nu nog een subforumpje erbij.Ik hang hier al een aantal jaren rond, maar voor newbies lijkt het me allemaal nog een stukkie vervelender.
De ideeen zijn leuk, maar voegen ze daadwerkelijk iets toe aan het forum? Ik betwijfel het ten zeerste.
Het was ook meer een idee en als je haalbaar zou zijn was het leuk geweestdennisvr schreef:ik ben ook geen IT wizzkid~thijs~ schreef:Ik ben geen IT wizzkid maar toch lijkt het mij beter als ze verplicht worden om in het wie is wie als eerste te posten. Nu kan men nog steeds eerst ergens anders posten toch?
Maar goed we zien welmaar dat wat je voorsteld is leuk, maar moet wel technisch haalbaar zijn (zonder dat ik er tijden naar hoef te zoeken).
uitleg?? watistMerijn schreef:Zijn er nog mensen geinteresseerd in een GMail-accountje? Ik heb 6 invites. De eerste 6 die met een goeie reden kunnen aantonen dat zij zo'n account nodig hebben, krijgen er 1.PM'en maar!
Chris schreef:Ik krijg juist allemaal goede reacties, mensen weten eerder waar ze moeten zoeken als ze iets voor een speciefiek model zoeken.Merijn schreef:Nou, als ik eerlijk ben ben ik het overzicht op dit forum al maanden kwijt. Sinds er subfora zijn aangemaakt per type ben je een half uur aan het scrollen in de Forum Index als je naar iets specifieks op zoek bent. En nu nog een subforumpje erbij.Ik hang hier al een aantal jaren rond, maar voor newbies lijkt het me allemaal nog een stukkie vervelender.
@ Riël, misschien is juist de lage prijs het probleem, ze gaan dat wantrouwen.
WE kunnen allemaal onze Latest instellen in het profiel, ze staan nu fijn uit hier. Ik heb er dan helemaal geen last vanMarcel B. schreef:Op zich heeft het z'n voordelen en z'n nadelen.
De latest wordt inderdaad veel overzichtelijker, maar dat is alleen in het begin, als de huidige gebruikers zich zo goed als allemaal voorgesteld hebben zal het wel mee gaan vallen met de 'vervuiling'.
Het is Google variant van Hotmail. Maar dan wel overzichtelijk, gratis en 1 Gb aan opslagruimte. Ik werk er nu al een aantal maanden mee en het bevalt prima.~thijs~ schreef:uitleg?? watistMerijn schreef:Zijn er nog mensen geinteresseerd in een GMail-accountje? Ik heb 6 invites. De eerste 6 die met een goeie reden kunnen aantonen dat zij zo'n account nodig hebben, krijgen er 1.PM'en maar!
Riël schreef:WE kunnen allemaal onze Latest instellen in het profiel, ze staan nu fijn uit hier. Ik heb er dan helemaal geen last vanMarcel B. schreef:Op zich heeft het z'n voordelen en z'n nadelen.
De latest wordt inderdaad veel overzichtelijker, maar dat is alleen in het begin, als de huidige gebruikers zich zo goed als allemaal voorgesteld hebben zal het wel mee gaan vallen met de 'vervuiling'.
Marcel B. schreef:Je kan het wel uit gaan zetten, maar dan mis je weer iets, ik vind het altijd wel interessant te lezen wie er nieuw bij komt en watvoor auto(s) ie rijdt.
dan was die van mij toch goedkoper, heb er 600 voor betaald!Riël schreef:1000 euro staat er bij overal, dat vind ik niet laag. Wil niet zeggen dat ik niet wil zakken, maargoed.