Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Komen dus 

Dan denk ik dat we morgen beter kunnen afschaffen. Ik haal het waarschijnlijk ook niet. Vrijdag komt iemand kijken voor de R5 GTT. Dus die moet ik af hebben.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
als je wilt komen, kan dat natuurlijk. Maar heb er ook wel eens gestaan in mijn uppie. Was geen pretje.
En als de afmeldingen zo blijven komen, is er straks niemand meer daar
En als de afmeldingen zo blijven komen, is er straks niemand meer daar

M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Kom allemaal gezellig mee?
-
ik kom morgenavond mischien ff langs op de geusselt, kijk wel of ik iemand zie, anders ben ik daar zo weer pleitte.
-
voor de stappers in heerlen, rechts van Bracke is ook een nieuwe kroeg, volgens mij ipv brandpunt of stap-in, schijnt ook leuk te zijn...
-
heb je in heerlen gewoont? of studie gevolgd? cafe Fellini`s, Kegelpaleis...?Monica schreef:Hee!!!
das Heerlen!!!
.....*zucht* memories

Voor een paar maanden geleden 4-jarige studie afgerond aan de Hogeschool Zuyd aldaar.Patrick L. schreef:heb je in heerlen gewoont? of studie gevolgd? cafe Fellini`s, Kegelpaleis...?Monica schreef:Hee!!!
das Heerlen!!!
.....*zucht* memories
Ben dus ook Limburgse geweest (bewijs op rijbewijs!!

Wat voor studie? Ik heb er ook gezeten 

Ja een jaartje werktuigbouwkunde, enige meisje in de klas opgescharreld en weer wat anders gaan doen

-
Ik zal er niet zijn helaas, heb het ff te druk met school en de 5. Slappe excusjes maarja
CU next week!
ps rik en rob zijn ook verhinderd

ps rik en rob zijn ook verhinderd

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik kom vanavond wel al is het voor een witte 19 te zien 

-
Het wordt vanaaf een eijsden meeting 

werk zat bij ons,dus als je interesse hebt dan hoor ik het wel,ik zou best wel eens met een monica willen werkenMonica schreef:Ikke Profiel hebbe.....![]()
....maar momenteel nog werkzoekende

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
ger schreef:Ik was er om 2045 echter er stond alleen een alto!!!
Volgende keer eerst even op het forum kijken en zien dat er bijna niemand komt
Op de terug nog wel een stoplicht sprint gewonnen van golf
er waren mensen aanwezig,en wel de groep die hun renaults in de maak hebben,of stuk hebben,of die em net hebben verkocht.
ik ben ook geweest vanavond en ik vondt het leuk dat er iemand was waar ik weer mijn 19tje aan kon sjowen

-
- Contacteer:
Gvd, denk ik dat ik eindelijk weer eens kan komen naar de TNM, volgende week dus, moet ik alweer naar een verjaardagsfeest... in eindhoven, dus kan weer niet komen
. Maar goed, wellicht de week erop, dan heb ik toch maar tentamens

Ger der stond op zun minst een alfa bijpatrick 21TURBO schreef:ger schreef:Ik was er om 2045 echter er stond alleen een alto!!!
er waren mensen aanwezig,en wel de groep die hun renaults in de maak hebben,of stuk hebben,of die em net hebben verkocht.
ik ben ook geweest vanavond en ik vondt het leuk dat er iemand was waar ik weer mijn 19tje aan kon sjowen

@ patje: mooie wagen jong veel plezier ermee...en kzag dat het vooruit kwam

en jongens,hoe zit het met posten hier,de topic stond zowat onderaan!!??
is er niemand die wat leuke tekst kwijt wilt,die nu al kan laten weten of hij/zij donderdag aanwezig wil en kan zijn.
ik ben ook weer van de partij omdat mijn auto weer klaar is dus komt allen,hoe meer zielen hoe meer rommel daar hahaha
groeten pat
is er niemand die wat leuke tekst kwijt wilt,die nu al kan laten weten of hij/zij donderdag aanwezig wil en kan zijn.
ik ben ook weer van de partij omdat mijn auto weer klaar is dus komt allen,hoe meer zielen hoe meer rommel daar hahaha
groeten pat
Sorry ik ben in Den Helder bij muttie 

Ik kom ook weer kijken. Weet alleen nog niet met welke auto. De Ex-auto van Marco ligt momenteel behoorlijk uit elkaar.
Laatste dingetjes fixxen voordat die helemaal klaar is.
Laatste dingetjes fixxen voordat die helemaal klaar is.
Nou ik kom ook weer maar wel weer rond 23.00 gaan weer lassen en uitdeuken bij onze zuider buren.
Met welke auto weet ik ook nog niet, ik heb vakantie dus ik was me gisterren aan het verwelen. En had zo iets hoe zou het met de roest zijn aan mijn auto dus hub ik naar buiten en heb nu de gt kompleet leeg gehaald op de dahs na, die komt er morgen uit als het is zin in heeft
"vandaag niet echt" en dan weet ik echt of het mee of tegen valt. Tot nu valt het wel mee
.
Dus "Project gt turbo alex" is dus nu ook gestart
kut vakantie's
Met welke auto weet ik ook nog niet, ik heb vakantie dus ik was me gisterren aan het verwelen. En had zo iets hoe zou het met de roest zijn aan mijn auto dus hub ik naar buiten en heb nu de gt kompleet leeg gehaald op de dahs na, die komt er morgen uit als het is zin in heeft

Dus "Project gt turbo alex" is dus nu ook gestart
kut vakantie's

-
Ik zal er zijn donderdag, als ik vervoer heb.... Rik, Rob?
Zit alweer een stoel in de 5 en de radio!

Zit alweer een stoel in de 5 en de radio!
ik ben er ook morgen
update kwa auto kopen, ff een financiele tegenvaller mijn computer is stuk gegaan en voor mijn opleiding is het toch wel belangrijk eentje te hebben dus heb allemaal onderdelen bestelt etc en das toch wel een bedrag samen dus ff een maandje uitstellen van auto's kijken
@pat : 19
update kwa auto kopen, ff een financiele tegenvaller mijn computer is stuk gegaan en voor mijn opleiding is het toch wel belangrijk eentje te hebben dus heb allemaal onderdelen bestelt etc en das toch wel een bedrag samen dus ff een maandje uitstellen van auto's kijken

-
Das jammer Danny! maja ik geloof toch niet meer als je zegt dat je een nieuwe wagen hebtvoske schreef:ik ben er ook morgen
update kwa auto kopen, ff een financiele tegenvaller mijn computer is stuk gegaan en voor mijn opleiding is het toch wel belangrijk eentje te hebben dus heb allemaal onderdelen bestelt etc en das toch wel een bedrag samen dus ff een maandje uitstellen van auto's kijken![]()

p.s. heb jij die zuigerdumpvalve nog?