Die jongedame had een vrij apparte rijstijl op de A27 moet ik zeggen.Lex schreef:Oke, zondag op de terugweg uit Apeldoorn op de a27 een blonde chick in een dikke vette zwarte Polo. Ze zat op de A27 naar de A12 op mijn bumper te drukken.
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Lex
- Über-Spammer
- Contacteer:
Inderdaad dieChris schreef:Die jongedame had een vrij apparte rijstijl op de A27 moet ik zeggen.Lex schreef:Oke, zondag op de terugweg uit Apeldoorn op de a27 een blonde chick in een dikke vette zwarte Polo. Ze zat op de A27 naar de A12 op mijn bumper te drukken.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
Negotiator
- Contacteer:
ut vijfje net vandaag opgehaald
ff JJ naar zun werk gebracht en op de trugweg
een Calibra 3.0 V6......hehe
need I say more ??
need I say more ??
Ik heb zaterdag ook tegen een zwarte calibra een stoplicht sprintje gedaan. Weet niet wat voor type, want bij de wegversmalling mocht hij achter mij rijdenNegotiator schreef:ut vijfje net vandaag opgehaald
need I say more ??
In zijn 1 kon hij goed meekomen, wat ik al vreemd vond, en ik meen een fluitige toon te horen, wat de turbo kan zijn? (Maar zal het wel niet geweest zijn...). Einde 2 pakte ik bijna 1 autolengte, in zijn 3 kon hij achter aansluiten
Denk niet dat het een 2.0 16v is geweest, want deze was zeker sneller. Ach ja, grappige ervaring...
-
GeniustheGzA
Ben ooit (zomer vorig jaar ofzo) eens goed poep gereden door een 4x4 CalibraChris schreef:Dat is misschien zo'n 4X4 Turbo geweest, heb ik van de week ook ff meegereden, best geinig.
blèijf trahwus een sh*te-auto om te zien (maar daŽs persoonlijk
Vroeger vond ik hem erg mooi. Niet veel (of geen?) andere autofabrikanten hadden een auto met die lijn.GeniustheGzA schreef:Ben ooit (zomer vorig jaar ofzo) eens goed poep gereden door een 4x4 CalibraChris schreef:Dat is misschien zo'n 4X4 Turbo geweest, heb ik van de week ook ff meegereden, best geinig.. Die was NIET standaard. Maar dat doet er niet toe. Maakt niet uit hoe je wint...
blèijf trahwus een sh*te-auto om te zien (maar daŽs persoonlijk)
je moet 't maar willen zien, en durven zeggen, maar d'r zitten best aardige lijnen in zo'n calibra. Gelukkig zijn tegenwoordig vrijwel al die dingen dusdanig om zeep geholpen, dat dat niet meer te zien is 
rev it like a rental
VInd die dashboarden wel strak.Mrtn schreef:Idd, jammer alleen van dat Vectra dashboard. Dat dashboard ziet er zo goedkoop uit![]()
zelfde verhaal eigenlijk met de Corrado
We zullen het maar niet over het prachtige dash van een vijfje hebben dan
-
Jochem de Haas
- Über-Spammer
- Contacteer:
Net ff tegen een honda crx del sol met de 5 gt , helaas was het geen eerlijke strijd .
ik moest inhouden achter een vrachtwagen en hij ging erom heen over alle doorgetrokken lijnen .
En dan een een inhaal actie is lastig .
Later nog ff tegen een opel vectra 2.2dti blabla (die me had gesneden op de snel weg )hij beter weg ik gas volledig onderin en er voorbij .... kijk das beter , alleen een klein nadeel me gas bleef hangen(mee toerenteller liep nog net niet me dashboord uit, kutzooi ) en er kwam een rotonde aan ......godgloeiendegloeiende .
Ik bij de pomp ff kijken , was het terugtrek veertje afgebrokken , allemachtig .
ff gefixed en net als ik weg wil komt er een clio 16v voorbij vlammen ik denk ach we zijn ernou toch ....we gaan hem ff bij halen
Dus er ff achteraan hij was al aardig gek bezig met inhalen enzo dus ik nog maar net ff gekker ( kwam verder een keer geen tegenliggers aan enzo) dus vol onderin en er met 200 voorbij hij volgde ff maar ging toen richting lopik .
jammer had nog wel ff zin om te planken .
Het was een blauwe phase 2 met kenteken nn of nh ( ik ging net ff te hard om goed te kijken)
ik moest inhouden achter een vrachtwagen en hij ging erom heen over alle doorgetrokken lijnen .
En dan een een inhaal actie is lastig .
Later nog ff tegen een opel vectra 2.2dti blabla (die me had gesneden op de snel weg )hij beter weg ik gas volledig onderin en er voorbij .... kijk das beter , alleen een klein nadeel me gas bleef hangen(mee toerenteller liep nog net niet me dashboord uit, kutzooi ) en er kwam een rotonde aan ......godgloeiendegloeiende .
Ik bij de pomp ff kijken , was het terugtrek veertje afgebrokken , allemachtig .
ff gefixed en net als ik weg wil komt er een clio 16v voorbij vlammen ik denk ach we zijn ernou toch ....we gaan hem ff bij halen
Dus er ff achteraan hij was al aardig gek bezig met inhalen enzo dus ik nog maar net ff gekker ( kwam verder een keer geen tegenliggers aan enzo) dus vol onderin en er met 200 voorbij hij volgde ff maar ging toen richting lopik .
jammer had nog wel ff zin om te planken .
Het was een blauwe phase 2 met kenteken nn of nh ( ik ging net ff te hard om goed te kijken)
Mwoa ik had alles standaard op 0.9 bar en een groep A carb na. Ging prima op de snelweg 
Hij schrok zich helemaal kapot toen ik bij 150 ff terugschakelde naar 4 en weer volgas gaf. Drukmeter schoot ff de 1.1 bar in en toen ging de ontsteking uit *inhouden.....*KNAAAAALLL* BMW gelijk remmen en heel stuk achter me blijven telkens
Hij schrok zich helemaal kapot toen ik bij 150 ff terugschakelde naar 4 en weer volgas gaf. Drukmeter schoot ff de 1.1 bar in en toen ging de ontsteking uit *inhouden.....*KNAAAAALLL* BMW gelijk remmen en heel stuk achter me blijven telkens
haal dan ook die overdruk begrenzer eraf man
Immer wieder die verdammte Holländer
Woensdag, bij een stoplicht in Hoogvliet. Ik sta op mn gemak op de rechterbaan wachtend op groen licht (nou zat ik in mn seat ibiza TDI die toch best rap is met 110 PK) komt er een nieuw model impreza naast me staan, man erin al een beetje op leeftijd . Nou ik ben helemaal zoek gereden door die surbaru, het leek wel of ik stil stond
, Bizar hoe snel die dingen zijn
Heerlijk weer een franse auto
-
Bram (vospower)
faggy? dacht het niet, is meer een blijk van wedezijds respect....
Gisteren even de clio weer eens uitgelaten.
ff mijn broertje opgepikt en lekker een stuk rijden.
Rij ik in dordt op de laan der verenigde stoplichten...., komt er een (toch wel redelijk mooi aangekleed) honda civic naast me staan. Leuk vrouwtje op de bijrijdersstoel en ventje met petje achter het stuur.
Gast staat me daar een partij met zijn gas te spelen. Kijk me broertje aan en begin te lachen. kijk dat vrouwtje aan en begin uitgebreid te gapen
Stoplicht op groen en ik trek eerst rustig weg, hij vol wielspin....., tja dan ook maar ff op het gas.
Tot 3 keer toe mijn achterkant laten zien
4e stoplicht raampje naar beneden, die gast:"ja ok je ben sneller" mijn broertje bijna onder de stoel van het lachen, zegt ie bijdehand:"we dachten al dat je de achterkant zo mooi vond".
Gast pissed rijd door rood en wordt ook nog eens geflits
Mijn avond kon niet meer stuk
Rij ik in dordt op de laan der verenigde stoplichten...., komt er een (toch wel redelijk mooi aangekleed) honda civic naast me staan. Leuk vrouwtje op de bijrijdersstoel en ventje met petje achter het stuur.
Gast staat me daar een partij met zijn gas te spelen. Kijk me broertje aan en begin te lachen. kijk dat vrouwtje aan en begin uitgebreid te gapen
Stoplicht op groen en ik trek eerst rustig weg, hij vol wielspin....., tja dan ook maar ff op het gas.
4e stoplicht raampje naar beneden, die gast:"ja ok je ben sneller" mijn broertje bijna onder de stoel van het lachen, zegt ie bijdehand:"we dachten al dat je de achterkant zo mooi vond".
Gast pissed rijd door rood en wordt ook nog eens geflits
-
Ronnie
- Über-Spammer
- Contacteer:
Lache manMickael schreef:Gisteren even de clio weer eens uitgelaten.
Gast staat me daar een partij met zijn gas te spelen. Kijk me broertje aan en begin te lachen. kijk dat vrouwtje aan en begin uitgebreid te gapen![]()
Gast pissed rijd door rood en wordt ook nog eens geflits![]()
-
Just the Cook
- Contacteer:
Daar hedde hem wer, faggy duimke..Ron(nie) schreef:Lache manMickael schreef:Gisteren even de clio weer eens uitgelaten.
Gast staat me daar een partij met zijn gas te spelen. Kijk me broertje aan en begin te lachen. kijk dat vrouwtje aan en begin uitgebreid te gapen![]()
-
Ronnie
- Über-Spammer
- Contacteer:
wat is nou weer een faggy duimke???Just the Cook schreef:Daar hedde hem wer, faggy duimke..Ron(nie) schreef:Lache manMickael schreef:Gisteren even de clio weer eens uitgelaten.
-
Just the Cook
- Contacteer:
Dit...wigla schreef:whats up met die faggy duimpjes iedere keer?
Vanavond op de N11 ff met een 5 gtt aan het sporten geweest. Tot de honderd was tie sneller als mijn rsi maar daarna kon hij er echt niet meer voorbij. Boven de 180 ben ik maar gestopt
Volgende keer toch Ronnie uit de auto zetten Jochem
Volgende keer toch Ronnie uit de auto zetten Jochem
5 GT Turbo '88 GT5