ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Lex schreef:Oke, zondag op de terugweg uit Apeldoorn op de a27 een blonde chick in een dikke vette zwarte Polo. Ze zat op de A27 naar de A12 op mijn bumper te drukken.
Die jongedame had een vrij apparte rijstijl op de A27 moet ik zeggen. :lol:
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Chris schreef:
Lex schreef:Oke, zondag op de terugweg uit Apeldoorn op de a27 een blonde chick in een dikke vette zwarte Polo. Ze zat op de A27 naar de A12 op mijn bumper te drukken.
Die jongedame had een vrij apparte rijstijl op de A27 moet ik zeggen. :lol:
Inderdaad die :p
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Foeke

Was dat vrouwtje de BOB.

B=Boven O=Op B=Bestuurder :D
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Negotiator
Contacteer:

ut vijfje net vandaag opgehaald
ff JJ naar zun werk gebracht en op de trugweg
een Calibra 3.0 V6......hehe
need I say more ??
Sander2

Negotiator schreef:ut vijfje net vandaag opgehaald
ff JJ naar zun werk gebracht en op de trugweg
een Calibra 3.0 V6......hehe
need I say more ??
Ik heb zaterdag ook tegen een zwarte calibra een stoplicht sprintje gedaan. Weet niet wat voor type, want bij de wegversmalling mocht hij achter mij rijden :D
In zijn 1 kon hij goed meekomen, wat ik al vreemd vond, en ik meen een fluitige toon te horen, wat de turbo kan zijn? (Maar zal het wel niet geweest zijn...). Einde 2 pakte ik bijna 1 autolengte, in zijn 3 kon hij achter aansluiten :D
Denk niet dat het een 2.0 16v is geweest, want deze was zeker sneller. Ach ja, grappige ervaring... (Y)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Dat is misschien zo'n 4X4 Turbo geweest, heb ik van de week ook ff meegereden, best geinig. :D
GeniustheGzA

Chris schreef:Dat is misschien zo'n 4X4 Turbo geweest, heb ik van de week ook ff meegereden, best geinig. :D
Ben ooit (zomer vorig jaar ofzo) eens goed poep gereden door een 4x4 Calibra (N) . Die was NIET standaard. Maar dat doet er niet toe. Maakt niet uit hoe je wint...

blèijf trahwus een sh*te-auto om te zien (maar daŽs persoonlijk :wink: )
Sander2

GeniustheGzA schreef:
Chris schreef:Dat is misschien zo'n 4X4 Turbo geweest, heb ik van de week ook ff meegereden, best geinig. :D
Ben ooit (zomer vorig jaar ofzo) eens goed poep gereden door een 4x4 Calibra (N) . Die was NIET standaard. Maar dat doet er niet toe. Maakt niet uit hoe je wint...

blèijf trahwus een sh*te-auto om te zien (maar daŽs persoonlijk :wink: )
Vroeger vond ik hem erg mooi. Niet veel (of geen?) andere autofabrikanten hadden een auto met die lijn.
:wink:
Jasper16v

nee omdat ie zo lelijk was had niemand zo'n soort model :lol: :p
Menno

je moet 't maar willen zien, en durven zeggen, maar d'r zitten best aardige lijnen in zo'n calibra. Gelukkig zijn tegenwoordig vrijwel al die dingen dusdanig om zeep geholpen, dat dat niet meer te zien is :)
rev it like a rental
Mrtn
Car: R5GTT

Idd, jammer alleen van dat Vectra dashboard. Dat dashboard ziet er zo goedkoop uit (N)

zelfde verhaal eigenlijk met de Corrado
Mrtn = Maarten
Bart V

Mrtn schreef:Idd, jammer alleen van dat Vectra dashboard. Dat dashboard ziet er zo goedkoop uit (N)
niet alleen het dashboard ziet er goedkoop uit....
Riël
Über-Spammer

Mrtn schreef:Idd, jammer alleen van dat Vectra dashboard. Dat dashboard ziet er zo goedkoop uit (N)

zelfde verhaal eigenlijk met de Corrado
VInd die dashboarden wel strak.

We zullen het maar niet over het prachtige dash van een vijfje hebben dan :lol:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Geen chat hier, aub. :lol: ;)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Net ff tegen een honda crx del sol met de 5 gt , helaas was het geen eerlijke strijd .
ik moest inhouden achter een vrachtwagen en hij ging erom heen over alle doorgetrokken lijnen .

En dan een een inhaal actie is lastig .

Later nog ff tegen een opel vectra 2.2dti blabla (die me had gesneden op de snel weg )hij beter weg ik gas volledig onderin en er voorbij .... kijk das beter , alleen een klein nadeel me gas bleef hangen(mee toerenteller liep nog net niet me dashboord uit, kutzooi ) en er kwam een rotonde aan ......godgloeiendegloeiende .
Ik bij de pomp ff kijken , was het terugtrek veertje afgebrokken , allemachtig .
ff gefixed en net als ik weg wil komt er een clio 16v voorbij vlammen ik denk ach we zijn ernou toch ....we gaan hem ff bij halen
Dus er ff achteraan hij was al aardig gek bezig met inhalen enzo dus ik nog maar net ff gekker ( kwam verder een keer geen tegenliggers aan enzo) dus vol onderin en er met 200 voorbij hij volgde ff maar ging toen richting lopik .
jammer had nog wel ff zin om te planken .

Het was een blauwe phase 2 met kenteken nn of nh ( ik ging net ff te hard om goed te kijken)
RoyW

vandaag patrick in zijn willie tegen mij in me bmw 325i. moet toch zeggen dat de willie wat sneller was :) maar kon het aardig bijhouden moet ik eerlijk zeggen.
car: '93 bmw 325 i cabrio
Bram

Vandaag tegen een oud type 325i gereden op de randweg, hij was toch net ff sneller.
AZ4L

Die 325'en rijden op de snelweg ook best hard weg. Niet zo vreemd eigenlijk. Genoeg koppel.
Steven
Car: M536

Mwoa ik had alles standaard op 0.9 bar en een groep A carb na. Ging prima op de snelweg :)
Hij schrok zich helemaal kapot toen ik bij 150 ff terugschakelde naar 4 en weer volgas gaf. Drukmeter schoot ff de 1.1 bar in en toen ging de ontsteking uit *inhouden.....*KNAAAAALLL* BMW gelijk remmen en heel stuk achter me blijven telkens :lol:
-Ray-
Contacteer:

haal dan ook die overdruk begrenzer eraf man
Immer wieder die verdammte Holländer
Leon
Contacteer:

Woensdag, bij een stoplicht in Hoogvliet. Ik sta op mn gemak op de rechterbaan wachtend op groen licht (nou zat ik in mn seat ibiza TDI die toch best rap is met 110 PK) komt er een nieuw model impreza naast me staan, man erin al een beetje op leeftijd . Nou ik ben helemaal zoek gereden door die surbaru, het leek wel of ik stil stond :lol: , Bizar hoe snel die dingen zijn
Heerlijk weer een franse auto
R(ay)Si

Leon schreef:Bizar hoe lelijk die dingen zijn
Helemaal mee eens ;) :)
Alleen nog maar VW!
Steven

-Ray- schreef:haal dan ook die overdruk begrenzer eraf man
Dit is 1/3/4 jaar terug sjappie :p

Kep nu niet eens meer een overdrukbegrenzer.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Van de week, Passat 1.8-20V tegen een Mégane2 1.6-16V. Redelijk gelijk op, alleen in de bochten was de Passat toch sneller, nietwaar Borrelnoot? :D
Anonymous

whats up met die faggy duimpjes iedere keer?
Marcel B.

Steek jij je middelvinger op dan als iemand iets goed geprobeerd heeft te doen?
Don't walk the grass... smoke it
Bram (vospower)

faggy? dacht het niet, is meer een blijk van wedezijds respect....
Mickael

Gisteren even de clio weer eens uitgelaten.

ff mijn broertje opgepikt en lekker een stuk rijden.

Rij ik in dordt op de laan der verenigde stoplichten...., komt er een (toch wel redelijk mooi aangekleed) honda civic naast me staan. Leuk vrouwtje op de bijrijdersstoel en ventje met petje achter het stuur.

Gast staat me daar een partij met zijn gas te spelen. Kijk me broertje aan en begin te lachen. kijk dat vrouwtje aan en begin uitgebreid te gapen :lol:

Stoplicht op groen en ik trek eerst rustig weg, hij vol wielspin....., tja dan ook maar ff op het gas.

Tot 3 keer toe mijn achterkant laten zien :D

4e stoplicht raampje naar beneden, die gast:"ja ok je ben sneller" mijn broertje bijna onder de stoel van het lachen, zegt ie bijdehand:"we dachten al dat je de achterkant zo mooi vond".

Gast pissed rijd door rood en wordt ook nog eens geflits :lol:

Mijn avond kon niet meer stuk :p
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Mickael schreef:Gisteren even de clio weer eens uitgelaten.

Rij ik in dordt op de laan der verenigde stoplichten...., komt er een (toch wel redelijk mooi aangekleed) honda civic naast me staan. Leuk vrouwtje op de bijrijdersstoel en ventje met petje achter het stuur.

Gast staat me daar een partij met zijn gas te spelen. Kijk me broertje aan en begin te lachen. kijk dat vrouwtje aan en begin uitgebreid te gapen :lol:

Stoplicht op groen en ik trek eerst rustig weg, hij vol wielspin....., tja dan ook maar ff op het gas.

4e stoplicht raampje naar beneden, die gast:"ja ok je ben sneller" mijn broertje bijna onder de stoel van het lachen, zegt ie bijdehand:"we dachten al dat je de achterkant zo mooi vond".

Lache man (Y)
Just the Cook
Contacteer:

Ron(nie) schreef:

Lache man (Y)
Daar hedde hem wer, faggy duimke.. :lol:
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Just the Cook schreef:
Ron(nie) schreef:

Lache man (Y)
Daar hedde hem wer, faggy duimke.. :lol:
wat is nou weer een faggy duimke???
Jasper16v

homo duim?

maar geweldig dat ie ook nog geflitst werd :D :p
Just the Cook
Contacteer:

wigla schreef:whats up met die faggy duimpjes iedere keer?
Dit... :p
Roy
Moderator

Vanavond op de N11 ff met een 5 gtt aan het sporten geweest. Tot de honderd was tie sneller als mijn rsi maar daarna kon hij er echt niet meer voorbij. Boven de 180 ben ik maar gestopt :)

Volgende keer toch Ronnie uit de auto zetten Jochem :wink:
5 GT Turbo '88 GT5
Steven

Dat viel me laatst ookal op, die RSi's zijn snel op de snelweg :)
Gesloten