Die jongedame had een vrij apparte rijstijl op de A27 moet ik zeggen.Lex schreef:Oke, zondag op de terugweg uit Apeldoorn op de a27 een blonde chick in een dikke vette zwarte Polo. Ze zat op de A27 naar de A12 op mijn bumper te drukken.

Die jongedame had een vrij apparte rijstijl op de A27 moet ik zeggen.Lex schreef:Oke, zondag op de terugweg uit Apeldoorn op de a27 een blonde chick in een dikke vette zwarte Polo. Ze zat op de A27 naar de A12 op mijn bumper te drukken.
Inderdaad dieChris schreef:Die jongedame had een vrij apparte rijstijl op de A27 moet ik zeggen.Lex schreef:Oke, zondag op de terugweg uit Apeldoorn op de a27 een blonde chick in een dikke vette zwarte Polo. Ze zat op de A27 naar de A12 op mijn bumper te drukken.
Ik heb zaterdag ook tegen een zwarte calibra een stoplicht sprintje gedaan. Weet niet wat voor type, want bij de wegversmalling mocht hij achter mij rijdenNegotiator schreef:ut vijfje net vandaag opgehaald
ff JJ naar zun werk gebracht en op de trugweg
een Calibra 3.0 V6......hehe
need I say more ??
Ben ooit (zomer vorig jaar ofzo) eens goed poep gereden door een 4x4 CalibraChris schreef:Dat is misschien zo'n 4X4 Turbo geweest, heb ik van de week ook ff meegereden, best geinig.
Vroeger vond ik hem erg mooi. Niet veel (of geen?) andere autofabrikanten hadden een auto met die lijn.GeniustheGzA schreef:Ben ooit (zomer vorig jaar ofzo) eens goed poep gereden door een 4x4 CalibraChris schreef:Dat is misschien zo'n 4X4 Turbo geweest, heb ik van de week ook ff meegereden, best geinig.. Die was NIET standaard. Maar dat doet er niet toe. Maakt niet uit hoe je wint...
blèijf trahwus een sh*te-auto om te zien (maar daŽs persoonlijk)
VInd die dashboarden wel strak.Mrtn schreef:Idd, jammer alleen van dat Vectra dashboard. Dat dashboard ziet er zo goedkoop uit![]()
zelfde verhaal eigenlijk met de Corrado
Lache manMickael schreef:Gisteren even de clio weer eens uitgelaten.
ff mijn broertje opgepikt en lekker een stuk rijden.
Rij ik in dordt op de laan der verenigde stoplichten...., komt er een (toch wel redelijk mooi aangekleed) honda civic naast me staan. Leuk vrouwtje op de bijrijdersstoel en ventje met petje achter het stuur.
Gast staat me daar een partij met zijn gas te spelen. Kijk me broertje aan en begin te lachen. kijk dat vrouwtje aan en begin uitgebreid te gapen![]()
Stoplicht op groen en ik trek eerst rustig weg, hij vol wielspin....., tja dan ook maar ff op het gas.
Tot 3 keer toe mijn achterkant laten zien
4e stoplicht raampje naar beneden, die gast:"ja ok je ben sneller" mijn broertje bijna onder de stoel van het lachen, zegt ie bijdehand:"we dachten al dat je de achterkant zo mooi vond".
Gast pissed rijd door rood en wordt ook nog eens geflits![]()
Mijn avond kon niet meer stuk
Daar hedde hem wer, faggy duimke..Ron(nie) schreef:Lache manMickael schreef:Gisteren even de clio weer eens uitgelaten.
Rij ik in dordt op de laan der verenigde stoplichten...., komt er een (toch wel redelijk mooi aangekleed) honda civic naast me staan. Leuk vrouwtje op de bijrijdersstoel en ventje met petje achter het stuur.
Gast staat me daar een partij met zijn gas te spelen. Kijk me broertje aan en begin te lachen. kijk dat vrouwtje aan en begin uitgebreid te gapen![]()
Stoplicht op groen en ik trek eerst rustig weg, hij vol wielspin....., tja dan ook maar ff op het gas.
4e stoplicht raampje naar beneden, die gast:"ja ok je ben sneller" mijn broertje bijna onder de stoel van het lachen, zegt ie bijdehand:"we dachten al dat je de achterkant zo mooi vond".
wat is nou weer een faggy duimke???Just the Cook schreef:Daar hedde hem wer, faggy duimke..Ron(nie) schreef:Lache manMickael schreef:Gisteren even de clio weer eens uitgelaten.
Dit...wigla schreef:whats up met die faggy duimpjes iedere keer?