Het lijkt op een Ecosse-bumper voor een 306 of zo.Joost (DoubleYou) schreef:Vraagje:
Wat is dit voor bumper?
[img]http://home.student.utwente.nl/j.kuckar ... ifff/8.jpg[/img]
ACT: 5 GT Turbo.
Ja lekker knutselen,maak je eigen elbow
[img]http://picserver.student.utwente.nl/vie ... 04J/p.jpeg[/img][/code]
[img]http://picserver.student.utwente.nl/vie ... 04J/p.jpeg[/img][/code]
Of je gaat zelf knutselen met las bochten van bijv. 76mm
[img]http://www.clubs.nl/clubsdata/221481/incoming/76mm.jpg[/img][/quote]
Mooie lastafel

[img]http://www.clubs.nl/clubsdata/221481/incoming/76mm.jpg[/img][/quote]
Mooie lastafel

Nou het aanrecht is een handige tool
Ik ken iemand die het wiellager van het achterwiel van een 19 wilde verwijderen, maar dat zit vast. Heet maken is een optie, en binnen een kleine tijd stond ook de hele achteras op de inductiekookplaat
en dit is ECHT waar
Het lager ging er overigens prima uit daarna

Ik ken iemand die het wiellager van het achterwiel van een 19 wilde verwijderen, maar dat zit vast. Heet maken is een optie, en binnen een kleine tijd stond ook de hele achteras op de inductiekookplaat

Het lager ging er overigens prima uit daarna

ed2k://|file|Rallye%20I.Love.Renault.5.Turbo.(Vhs-Rip).Rickilo.Xvid.avi|594748924|5E6D603963C961C2AE33B1A2A72AD5B5|/
is 'gewoon' een one-off (oftewel: custom)...zou idd een ecosse of alien achtig iets kunnen zijn...wel erg strak gedaanJoost (DoubleYou) schreef:Vraagje:
Wat is dit voor bumper?
[img]http://home.student.utwente.nl/j.kuckar ... ifff/8.jpg[/img]

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
edonkey toch ook?
Ik heb dat spul niet
Misschien is er ook een torrent van?
Ik heb dat spul niet

Misschien is er ook een torrent van?
Leuke film over een niet de dikke turbo, maar onze lieve GTT. Geloof ik, heb alleen de intro gezien en dás een gTT 

HIj is m al aan't bietsenJohan schreef:emulepaz-maniac schreef:Riël schreef:ed2k://|file|Rallye%20I.Love.Renault.5.Turbo.(Vhs-Rip).Rickilo.Xvid.avi|594748924|5E6D603963C961C2AE33B1A2A72AD5B5|/
????

WheheheRiël schreef:Nou het aanrecht is een handige tool
Ik ken iemand die het wiellager van het achterwiel van een 19 wilde verwijderen, maar dat zit vast. Heet maken is een optie, en binnen een kleine tijd stond ook de hele achteras op de inductiekookplaat![]()
en dit is ECHT waar
![]()
Het lager ging er overigens prima uit daarna![]()

Ik had ook gewoon mijn carterdelen van me scooter op het fornuis liggen om de krukas erin te ploppen, ging perfect

vandaag effe gemailt met turbo's hoet, zijn dit een beetje normale prijzen of is er goedkoper aan te komen??
wij kunnen u op ruilbasis de volgende upgrade's aanbieden.
T2 met vergrote compressor. euro 805,_
Hybride op basis van de T25.euro 1375,-
Wij hopen u voldoende geinformeerd te hebben.
Turbo Service Team
Turbo's Hoet Nederland
Turbo Service Team
Turbo's Hoet Nederland
R5GTT. Drive it like you stole it
JL Tuning 
750 en 1150 geloof ik voor de T2&T25 (kan er wat naastzitten, maar daar heb je een foon voor).
Ik rijd trouwens met die T2-Hybrid rond, doet het wel aardig op 1.2 bar
Maar ik ga misschien toch nog eens voor de T25.

750 en 1150 geloof ik voor de T2&T25 (kan er wat naastzitten, maar daar heb je een foon voor).
Ik rijd trouwens met die T2-Hybrid rond, doet het wel aardig op 1.2 bar

Maar ik ga misschien toch nog eens voor de T25.
Ok.Steven schreef:Nee ze spinnen ongeveer gelijk op, maar die T25 kan gewoon meer lucht verstouwen en je kan er hogere drukken mee draaien.
Is gewoon mooier stukkie engineering.
Dus de hybride t2 is gewoon een goedkopere oplossing voor een t25, meer lucht dan een gewone t2, etc etc bla bla bla toch?

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
kheb hier in de schuur nog twee blokjes liggen dus dat is het probleem niet
khad dit mailtje gestuurt vanaf thuis kzal volgende week nog es vanaf men werk bellen kijken of je als bedrijf nog wat korting krijgt
@ steven als je nu al op 1.2 bar rijd met een hybride t2 hoeveel hoger wil je dan gaan met een t25 en wat heb je nu verder aangepast aan je blok met je huidige turbo erop??

@ steven als je nu al op 1.2 bar rijd met een hybride t2 hoeveel hoger wil je dan gaan met een t25 en wat heb je nu verder aangepast aan je blok met je huidige turbo erop??
R5GTT. Drive it like you stole it
Van inlaat naar uitlaat (alleen de interxante stuff):
-Mercedes FMIC
-Groep A carb
-1,9 versterkte koppaking
-T2 Hybride
-Uitgeboorde elbow
-2,5" downpipe
-2,25" K-tec slash kut xl ding weetiket
(nee niet zo'n slappe sidepipe
)
Komt binnenkort nog een open filtertje op met afgesloten airbox. En voor de rest sta ik niet stil, dus we zien wel wat de toekomst brengt.
Enneh 230.000 km achter de kiezen
-Mercedes FMIC
-Groep A carb
-1,9 versterkte koppaking
-T2 Hybride
-Uitgeboorde elbow
-2,5" downpipe
-2,25" K-tec slash kut xl ding weetiket

Komt binnenkort nog een open filtertje op met afgesloten airbox. En voor de rest sta ik niet stil, dus we zien wel wat de toekomst brengt.
Enneh 230.000 km achter de kiezen

Zoek eens een contact bij onze belgische vrienden, daar scheelt het vaak nog meer in prijs.paz-maniac schreef:vandaag effe gemailt met turbo's hoet, zijn dit een beetje normale prijzen of is er goedkoper aan te komen??
Turbo Service Team
Turbo's Hoet Nederland
Nou ben ik de kluts kwijt.
De renix 208/209 vervroegd bij een onderdruk
Verlaat deze nu bij een overdruk, of is deze niet in staat turbodruk te meten?
Ja hij meet de druk via die slang die er op zit. Onderdruk=verlaten en overdruk=vervroegen.Riël schreef:Nou ben ik de kluts kwijt.
gr s

Bel maar eens met C&E PARTS BV in Amersfoort tel: 033-465 53 79. Die mensen werken samen met Turbo Dynamics in Engeland. Daar heb je een T25 (+/- 1,8 Bar) voor rond de 1000 euro compleet nieuwe.Riël schreef:Zoek eens een contact bij onze belgische vrienden, daar scheelt het vaak nog meer in prijs.paz-maniac schreef:vandaag effe gemailt met turbo's hoet, zijn dit een beetje normale prijzen of is er goedkoper aan te komen??
Turbo Service Team
Turbo's Hoet Nederland
gr s

Wat is dan de max overdruk die de renix kan meten?Sander schreef:Ja hij meet de druk via die slang die er op zit. Onderdruk=verlaten en overdruk=vervroegen.Riël schreef:Nou ben ik de kluts kwijt.
gr snder
Hij vervroegt tot 0,7 Bar. Je hebt ook de kans dat de capsule kapot als je boven de 1 Bar gaat.Riël schreef:Wat is dan de max overdruk die de renix kan meten?Sander schreef:Ja hij meet de druk via die slang die er op zit. Onderdruk=verlaten en overdruk=vervroegen.Riël schreef:Nou ben ik de kluts kwijt.
gr snder
gr s

Laatst gewijzigd door Sander op za 16 okt 2004 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik noem voorzichtige prijzen, ik houd rekening met plotselinge prijsverhogingen en inflaties.Sander schreef:Bel maar eens met C&E PARTS BV in Amersfoort tel: 033-465 53 79. Die mensen werken samen met Turbo Dynamics in Engeland. Daar heb je een T25 (+/- 1,8 Bar) voor rond de 1000 euro compleet nieuwe.Riël schreef:Zoek eens een contact bij onze belgische vrienden, daar scheelt het vaak nog meer in prijs.paz-maniac schreef:vandaag effe gemailt met turbo's hoet, zijn dit een beetje normale prijzen of is er goedkoper aan te komen??
Turbo Service Team
Turbo's Hoet Nederland
gr snder
Kunnen ze me er niet aan ophangen als het meer is en blij wezen als het minder is

Als je met meer druk gaat rijden dan 1 Bar en je wilt je renix heel houden kun je dat oplossen b.v. op deze manier.
[img]http://www.sandergorissen.com/Opbouw_au ... g+ring.jpg[/img]
@ steven: die turbo's hoef je toch ook niet in Engeland te kopen, die hebben ze gewoon in Nederland of Belgie.
gr s
nder
[img]http://www.sandergorissen.com/Opbouw_au ... g+ring.jpg[/img]
@ steven: die turbo's hoef je toch ook niet in Engeland te kopen, die hebben ze gewoon in Nederland of Belgie.
gr s

als ik m'n GT niet compleet verkoop is binnenkort mijn T25 te koop + de rest van de setup.
Immer wieder die verdammte Holländer
Nu zeg je wat ander dan mij. Het lijkt me dat het tijdstip bij meer druk verlaat wordt, ipv vervroegd (ivm temperatuur en pingelen). Bij deellast (onderdruk) vervroeging voor economisch rijden.Sander schreef:Hij verlaat tot 0,7 Bar. Je hebt ook de kans dat de capsule kapot als je boven de 1 Bar gaat.Riël schreef:Wat is dan de max overdruk die de renix kan meten?Sander schreef:Ja hij meet de druk via die slang die er op zit. Onderdruk=verlaten en overdruk=vervroegen.Riël schreef:Nou ben ik de kluts kwijt.
gr snder
gr snder
Sorry ik ben verwart, je hebt gelijk; ik heb het al geedit.Riël schreef:Nu zeg je wat ander dan mij. Het lijkt me dat het tijdstip bij meer druk verlaat wordt, ipv vervroegd (ivm temperatuur en pingelen). Bij deellast (onderdruk) vervroeging voor economisch rijden.Sander schreef:Hij verlaat tot 0,7 Bar. Je hebt ook de kans dat de capsule kapot als je boven de 1 Bar gaat.Riël schreef:Wat is dan de max overdruk die de renix kan meten?Sander schreef:Ja hij meet de druk via die slang die er op zit. Onderdruk=verlaten en overdruk=vervroegen.Riël schreef:Nou ben ik de kluts kwijt.
gr snder
gr snder
gr sander
Ja goed ik ook vandaar
Nu klopt het dus? thanx