zijn gewoon evt. tips...
nope, sorry, vind het wel lekker klinken, maar heb het verder nooit eerder gehoordRemi schreef:Weet je niet iets precieser?Sanderrr schreef:Ik vinnum een beetje naar Svenson en Gielen neigen. Dus misschien een van die twee.
dank jeMenno schreef:Onderkant van het spruitstuk. in het midden.
staat te koopantoine schreef:De vorige keer nog wel toen wij er waren.Negotiator schreef:
maar er staat wel leuk spul vooral die
r21 Quadra![]()
![]()
issie te koop ???
dat zou ik je niet kunnen vertellen, als je em bij jeroen koopt zal ie wel in orde zijn (of in orde gezet worden). Een T-stuk voor de dump heb ik ook nog liggen...maar ik vrees dat je niet effe naar belgië zal fietsen om dat te komen ophalen.Negotiator schreef:het betere nieuws.antoine schreef:De vorige keer nog wel toen wij er waren.Negotiator schreef:
maar er staat wel leuk spul vooral die
r21 Quadra![]()
![]()
issie te koop ???
iemand enig idee wat ie moet opbrengen en in welke
staat ie is ?
Wij moeten bij onze volgende bestelbus voor de zaak ook bullbars nemen. Al die idiote chauffeurs kunnen niet rijden en die bus zit onder de deuken en krassen. Echt ter*nglijers.Riël schreef:Erger is dat belachelijke idee om grote auto's bij basisscholen te weren
Ik kreeg vroeger geleerd uit te kijken...
Maargoed, het is maar niets, die auto's. Er moest volgens Groenlinks een verbod komen van grote auto's. Een verbod op auto's die meer zuipen dan 1:7. Kunnen we de gtturbo's ook inleveren
En een verbod op bull-barswant we rijden hier toch geen koeien aan, was het argument ... Bullbars brengen schade aan mensen aan als je ze aanrijdt
![]()
Ik zweer het je, als ik met mijn vijfje met 50km/u op iemand inrij denk ik dat ie net zoveel pijn heeft als van een bullbar![]()
Wat hebben we een waardeloze mensen in de regering
Vroeger, ja vroeger... dit is voor iedereen die voor 1980 geboren is.Riël schreef:Erger is dat belachelijke idee om grote auto's bij basisscholen te weren
Ik kreeg vroeger geleerd uit te kijken...
Laten we SBS6 dan maar direct gaan boycotten, want dat is de aanstichter!Steven schreef:Wat een verhaal hee
Maar idd true true... begint gewoon net Amerika te worden hier. Al het nieuws opklopppen, over de kleinste dingen ontzettend overdreven doen.
Blergh..