je kunt er een aansteker bij houden, dan weet je het zeker

maar zonder gekheid...
ik heb even geen idee...
Zeker weten dat hij brandstof krijgt doe ik niet. Weet alleen zeker dat ik de pomp aan hoor slaan bij contact aan. stekkers op de injectoren zijn allemaal ok. Van de boom daarvan moet ik nog ff checken, maar kan niet zomaar losschieten volgens mij. Die stekker van de ECU was niks mis mee...PtrGte schreef:ik weet niet precies wat er allemaal via de voeding van de ecu zit ... het is die dikke platte stekker, aan de distributiekant van je blok...ik weet het anders ook niet, als ie benzine krijgt (weet je dit zeker????) en een vonk, dan moet ie lopen, tenzij de nokkenas verdraaid is...maar hij ploft ook niet ook niet in de in of uitlaat toch?
dan misschien toch brandstof??? injectiestekkertjes allemaal nog op de injectoren???
ik noem ook maar wat...
misschien toch nieuwe bougies erin gooien...dat ze wel vonken, oke, maar misschien in de cilinder niet goed genoeg...maar das raar dat ze het in één keer alle 4 niet doen...
vreemd...
Alle bougies weet ik 100% zeker. Alle injectoren niet zeker, maar alle bougies waren wel even "nat".Mrtn schreef:Dus de injectoren werken als de bougies nat zijn.
Vonk heb je ook.
Vreemd hoor
Weet je zeker dat alle bougies en alle injectoren hun werk doen???
dan denk ik niet dat ze hun werk doen OP HET MOMENT DAT HET NODIG IS!!!jeroen.k schreef:Alle bougies weet ik 100% zeker. Alle injectoren niet zeker, maar alle bougies waren wel even "nat".Mrtn schreef:Dus de injectoren werken als de bougies nat zijn.
Vonk heb je ook.
Vreemd hoor
Weet je zeker dat alle bougies en alle injectoren hun werk doen???
Zal zo ff die bpd checken...
ik heb het over de bougies...jeroen.k schreef:Hoe bedoel je dit? Ze spuiten te vroeg of te laat? Hoe kan dat zo in ene dan?
Anders de comp resetten???
Net gedaan...geen effectMartijn. schreef:hm.. Stroom van de Ecu er al af gehad om 'm te resetten ??
Maybe helpt aanslepen wel als b.v. het ontstekingstijdstip te laat of te vroeg is ?
ik heb hier nog wel een pomp liggen van een 19 16v met 120.000 voor z'n kiezen, misschien handig om die over te nemen?jeroen.k schreef:Nee is geen slippend riempje. Dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken
Het is echt een kreunend mechanisch geluid. En eigenlijk alleen met echt flink sturen...