Wel typisch dat die demper ontplofte toen ik ermee reed

Tis trouwens wel typisch iets voor opels, ik zie het vaak bij kadetten al dat spul eruit hangen en die ouwe corsa's.

Heb je um al gevonden?Monica schreef:Heb hem wel ergens op CD staan, zal morgen wel eens ff zoekenRemi schreef:Remi schreef:Wie weet hoe dit plaatje heet...![]()
Ga naar HIERO en luister ff naar dat nummer in de intro...Kan er echt niet op komen...
Alvast bedankt!
* meld zich met zijn ex-corsaSteven schreef:Tis trouwens wel typisch iets voor opels, ik zie het vaak bij kadetten al dat spul eruit hangen en die ouwe corsa's.
He leest talentRemi schreef:Heb je um al gevonden?Monica schreef:Heb hem wel ergens op CD staan, zal morgen wel eens ff zoekenRemi schreef:Remi schreef:Wie weet hoe dit plaatje heet...![]()
Ga naar HIERO en luister ff naar dat nummer in de intro...Kan er echt niet op komen...
Alvast bedankt!
Monica schreef:@ Remi
Je vroeg laatst naar een nummer die gedraaid wordt op de site van de time-out.
Ik denk dat je moet gaan kijken naar:
Tomorrow van Cosmic Gate
Hoop dat je hiermee geholpen bent!!
Greetz Monica
Nog steeds niet mee gemaakt. maar zal niet zo heel lang meer duren dan denk ik.evo schreef:* meld zich met zijn ex-corsaSteven schreef:Tis trouwens wel typisch iets voor opels, ik zie het vaak bij kadetten al dat spul eruit hangen en die ouwe corsa's.
Bedankt voor de Back-up Antoineantoine schreef:He leest talentRemi schreef:Heb je um al gevonden?Monica schreef:Heb hem wel ergens op CD staan, zal morgen wel eens ff zoekenRemi schreef:Remi schreef:Wie weet hoe dit plaatje heet...![]()
Alvast bedankt!wel alles lezen he.
Tomorrow van Cosmic Gate
Greetz Monica
Euhm helaas...maar dit is um niet. Andere suggesties?Monica schreef:Bedankt voor de Back-up Antoineantoine schreef:He leest talentRemi schreef:Heb je um al gevonden?Monica schreef:Heb hem wel ergens op CD staan, zal morgen wel eens ff zoekenRemi schreef:Remi schreef:Wie weet hoe dit plaatje heet...![]()
Alvast bedankt!wel alles lezen he.
Tomorrow van Cosmic Gate
Greetz Monica
Jeroen is buitenhuis aan het werken. Als ik het goed begrepen had ist ie van 04.30 tot s'avonds laat weg. Effe wachten heren...komt wel goed.Negotiator schreef:gebeurd het vaker dat JL niet te bereiken is ?
Ik probeer ze al 2 dagen te bellen en heb ze een email gestuurd maar krijg geen reaktie
Vooral dat stoppen
hehe stonden JJ en ik vandaag ff voor LUL in zevenhuizen-jo- schreef:Jeroen is buitenhuis aan het werken. Als ik het goed begrepen had ist ie van 04.30 tot s'avonds laat weg. Effe wachten heren...komt wel goed.Negotiator schreef:gebeurd het vaker dat JL niet te bereiken is ?
Ik probeer ze al 2 dagen te bellen en heb ze een email gestuurd maar krijg geen reaktie
het betere nieuws.antoine schreef:De vorige keer nog wel toen wij er waren.Negotiator schreef:
maar er staat wel leuk spul vooral die
r21 Quadra![]()
![]()
issie te koop ???
Haha, net bowling