oow kunnen de zuigerveertjes ook wel eens zijn.-jo- schreef:gadver gadver...sinds enkele dagen ondervind ik dat de 19 niet zo fel meer loopt...veel rookontwikkeling bij de voortgang in zen hoge toeren. Sinds gisteren begint ie nu blauwe rook te spuwen en stinken naar verbrande olie...
Betekent dit het einde van het blok? Of ben ik iets te drastisch? Kheb Ptgtr reeds gecontacteerd voor een ander blok.
Tis toch godgeklaagd, net nu ik em ging wegdoen. Pppfffff.
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
een vriendin van me heeft een renault clio gekocht en nu gaat ze hem natuurlijk helemaal verbouwen enzo en ze heeft ook een stikker laten maken met de tekst: street-illusions,atec-tuning-club en al de andere, ga uit de weg en maak plaats voor de echte auto's van rtc
binnekort meld ze haar auto ook aan bij rtc
en de tekst wat op de stikker kom moet je effe vertalen in het engels
binnekort meld ze haar auto ook aan bij rtc

en de tekst wat op de stikker kom moet je effe vertalen in het engels
haha...
wat voor 1 is het ? 16v ?

wat voor 1 is het ? 16v ?
-
jup, 2de hands nieuw 

Nou zo is de RTC nu ook weer niet, we staan open voor alle mensen, Respect 

-
respect is everything 

mjah, ik heb geen zin om het te beginnen uitzoeken. Het blok heeft zen dienst gedaan (185.000km), dus om veel zoekwerk uit te weg te gaan...nieuw blokje. Simpel. Ineens een 2.0l erin met de nodige aanpassingen. We gaan er maar voor.Riël schreef:oow kunnen de zuigerveertjes ook wel eens zijn.-jo- schreef:gadver gadver...sinds enkele dagen ondervind ik dat de 19 niet zo fel meer loopt...veel rookontwikkeling bij de voortgang in zen hoge toeren. Sinds gisteren begint ie nu blauwe rook te spuwen en stinken naar verbrande olie...
Betekent dit het einde van het blok? Of ben ik iets te drastisch? Kheb Ptgtr reeds gecontacteerd voor een ander blok.
Tis toch godgeklaagd, net nu ik em ging wegdoen. Pppfffff.
Thx in ieder geval voor de uitleg.
Probeer eens nieuwe bakolie met evt. een toevoeging.
Aftappen via de bout die laag onderop de bak zit (dop 13 geloof ik) en vullen zit via een dop 24 of een vlinderdop die aan de voorkant van de bak zit (als je door je bumper/radiateur heenkijkt zeg maar).
Makkelijkste is ff een vulslang hiervoor te nemen.
Moet het tch wel iets beter kunnen
Aftappen via de bout die laag onderop de bak zit (dop 13 geloof ik) en vullen zit via een dop 24 of een vlinderdop die aan de voorkant van de bak zit (als je door je bumper/radiateur heenkijkt zeg maar).
Makkelijkste is ff een vulslang hiervoor te nemen.
Moet het tch wel iets beter kunnen

Arrgh ik zit wegmisbruikers van SBS6 te kijken...
Ik moet me toch even uitlaten over hoe slecht dit programma wel niet is.
Alles is zo verschrikkelijk overdreven. 135 waar je 100 mag en dan doen alsof de man volslagen debiel is.
En dan een stel gasten die hun schakelbrommers testen op een dijk. Ok niet handig, boete ook wel terecht. Maar ze kloppen het ook weer op alsof ze zwaar aan het racen zijn... pff..
Ik vind het gewoon alledaagse 'misdrijfjes' die geen TV waard zijn, maar dat commentaar is gewoon zo achterlijk overdreven.
Tis gewoon een slap aftreksel van 'Blik op de weg' wat wel een goed programma is met goed commentaar
Maargoed tis wel typisch SBS6, op de films na is het toch vaak bagger
Alles is zo verschrikkelijk overdreven. 135 waar je 100 mag en dan doen alsof de man volslagen debiel is.
En dan een stel gasten die hun schakelbrommers testen op een dijk. Ok niet handig, boete ook wel terecht. Maar ze kloppen het ook weer op alsof ze zwaar aan het racen zijn... pff..
Ik vind het gewoon alledaagse 'misdrijfjes' die geen TV waard zijn, maar dat commentaar is gewoon zo achterlijk overdreven.

Tis gewoon een slap aftreksel van 'Blik op de weg' wat wel een goed programma is met goed commentaar

-
- Contacteer:

Das lullig!
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
whehe lol hier, ik zie je helemaal zittenSteven schreef:Arrgh ik zit wegmisbruikers van SBS6 te kijken...
Ik vind het gewoon alledaagse 'misdrijfjes' die geen TV waard zijn, maar dat commentaar is gewoon zo achterlijk overdreven.![]()

Immer wieder die verdammte Holländer
ik heb net weer vol aandacht zitten kijken naar patty's fort, briljant programma 

man die heb ik allang gezien... ben lekker uit eten geweest en kwam net terug en ja, dan zap je wel eens ergens voorbij. lijkt mij ook wel wat zo'n klysma 

man als je gewoon lekker schijt lucht dat al op, dus ken je nagaan hoe lekker dat wel niet kan wezen 

laat maar eens een boer en een scheet tegelijk 

laatste keutel voor mij 
en niet met je hoofd op het fonteintje in slaap vallen hè

gewoon het achterverhaaltje van de donald duck en de moppen, zit het vast lees je m lekker uit 

Het waren idd keutels, van die lekkere knoeperds-Ray- schreef:laatste keutel voor mij

En dat kouwe fontijtje is echt heerlijk om je hoofd op te leggen.. moehehe
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Bij mij altijd een Max Power/Auto & Tuning of een Performance GTi mee.-Ray- schreef:gewoon het achterverhaaltje van de donald duck en de moppen, zit het vast lees je m lekker uit
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Contacteer:
Jawel hoor, net met me broertje eenLex schreef:Hebben jullie niets beters te doen zaterdagavond!!
Ik heb net Schrek 2 zitten kijken
5 GTT gekocht voor hem

Tjonge PtrGte wat ben jij snel op je pik getrapt. Nu al die handige NOS topic dicht. Jammer hoor, is altijd handig een goed onderbouwde topic en nu gaat hij dicht om dat jij nu in mijn ogen op je pik getrapt bent door iemand die er schijnbaar ook iets van afweet, chemich gezien dan.
no offence maar jammer is dit. Komt de sfeer verder niet ten goede (ok dit stukje txt ook niet maar ik wil het aleen maar aan de kaak stellen)
no offence maar jammer is dit. Komt de sfeer verder niet ten goede (ok dit stukje txt ook niet maar ik wil het aleen maar aan de kaak stellen)
-
- Contacteer:
ow damnAbel schreef:Tjonge PtrGte wat ben jij snel op je pik getrapt. Nu al die handige NOS topic dicht. Jammer hoor, is altijd handig een goed onderbouwde topic en nu gaat hij dicht om dat jij nu in mijn ogen op je pik getrapt bent door iemand die er schijnbaar ook iets van afweet, chemich gezien dan.
relaxed mannen, straks zit het ACT weer dicht
-
- Contacteer:
ff snel vraagje tussendoor
van de 5 GTT die me broertje gekocht heb doet
de km teller het niet, toerenteller
en turbodruk meter beide wel.
Kan iemand me wat ideeën geven waar ik moet gaan zoeken wat het kan zijn, we hebben de auto nog niet hier staan dat wordt maandag
maar dan weet ik alvats naar wat voor oorzaken ik kan gaan zoeken van de week.
verkeerde forum en topic weet ik
marr zat al hier te lezen en posten dus vandaar
van de 5 GTT die me broertje gekocht heb doet
de km teller het niet, toerenteller
en turbodruk meter beide wel.
Kan iemand me wat ideeën geven waar ik moet gaan zoeken wat het kan zijn, we hebben de auto nog niet hier staan dat wordt maandag
maar dan weet ik alvats naar wat voor oorzaken ik kan gaan zoeken van de week.
verkeerde forum en topic weet ik
marr zat al hier te lezen en posten dus vandaar