Er moet wat uit het subframe gehaald worden om em passend te krijgen, maar het gaat ammal lukken.
Nog even geduld lieve beeldbuiskindertjes

Is dat wel zo'n goed plan Steven?Steven schreef:Er moet wat uit het subframe gehaald worden om em passend te krijgen, maar het gaat ammal lukken.
Maar dan heb je waarschijnlijk wel weer een oude radiateur,die al weer half dichtgeslipt isSteven schreef: Ik ga volgende week anders maar ff met het meetlintje over de sloop. Es ff kijken wat er bij andere merken zoal in de aanbieding is.
Jah Florussie, ik koop sowieso wel een nieuwe. Kep al es ge-expirimenteerd met 2ehands rad's, maar das geen suc6.Florus schreef:Maar dan heb je waarschijnlijk wel weer een oude radiateur,die al weer half dichtgeslipt isSteven schreef: Ik ga volgende week anders maar ff met het meetlintje over de sloop. Es ff kijken wat er bij andere merken zoal in de aanbieding is..
Ondanks dat een 16v radiateur erg duur is zou ie dus wel uitermate geschikt zijn,qua grote.
Jahoor we weten nu wel dat je verschrikkelijk irritant bent.slash schreef:tja, met een chargecooler heb je dit probleem niet....![]()
Je vervalt in herhaling Speedo...speedline schreef:Nog ff dan;
Als het gaat om het maximale vermogen uit je motor te peuren moet je de inlaatlucht zo ver mogelijk afkoelen.
Vanwege de beperkte beschikbare ruimte onder de motorkap van een gt turbo en vanwege de rendements voordelen zal een chargecooler het altijd winnen als het om vermogens(c.q. koppel)ontwikkeling gaat...
Koudere inlaatlucht = meer power. Dat is een regel. En dat bereik je alleen met een chargecooler. Dat staat als een huis.
En iedereen die denkt dat ie dezelfde resultaten met een lucht/lucht exemplaar kan behalen lach ik midden in zijn bek uit.
Cru maar helaas...
Die van een GTE zijn idd best groot, maar van een GTX (met ook een 1.7 l F-blok) vond ik juist weer erg klein, dus dan wordt het even zoeken. In Eindhoven zit een bedrijf die maakt ze op maat, dan kun je zelf je ideale maten opgeven en ze waren volgens mij voor een standaard formaat goedkoper dan Mr. Reno himself. Als je interesse hebt dan zoek ik hun gegevens even op, ik weet het zo niet uit mijn hoofd.Mrtn schreef:Ohw Steven, kijk eens naar de radiateur van een GTEDie zijn ook best flink heb ik laatst gezien..
Een GTT heeft standaard ook een olie-warmtewisselaar in de radiateur geintegreerd, dus die vergelijking gaat niet helemaal op. Matijs heeft in zijn coupe een koperen radiateur zitten die een slagje dikker is en die warmtewisselaar niet heeft, dat is helemaal een mooie optie. Ik kan je alleen niet vertellen wat de exacte maten daarvan zijn.Florus schreef:Volgens de database van Havam heeft een GTE een koelblok van 350*390*21 ,
en een gtt een koelblok van 310*398*38, zou dus betekenen dat een GTE radiateur
zelfs nog kleiner is dan die van de gtt.