Stefan is de naamDouwe schreef:Wat steven zegtaangezien zijn vriendin op mijn oude velgen en dus banden rijdt
![]()
Uniroyal rainsport I zijn zeer goed en ook nog eens niet duur
ja kon er al niets over vinden..had t gelezen in de auto&tuning ofzo, maar al wel een maand of 3 geleden volgens mij...Johan schreef:die t1-r verkopen ze nog nergens, althans nog niet hier in de buurt.
heb sinds een week de nieuwe Good-Year Hydragrip eronder, dus echt veel zinnigs kan ik nog niet meldenPaulRSi schreef:heeft toyo tegenwoordig niet een nieuwe band? proxes t1-r? die schijnt beter te zijn in de regen..had ik ergens gelezen in ieder geval
niemand met goodyear??had gehoord dat t wel een goede band was..
ik bedoelde eigenlijk goodyear eagle f1....iemand ervaring mee???Gabri schreef:heb sinds een week de nieuwe Good-Year Hydragrip eronder, dus echt veel zinnigs kan ik nog niet meldenPaulRSi schreef:heeft toyo tegenwoordig niet een nieuwe band? proxes t1-r? die schijnt beter te zijn in de regen..had ik ergens gelezen in ieder geval
niemand met goodyear??had gehoord dat t wel een goede band was..
ow ok thanx! heb t allemaal doorgelezen, en ook ervaringen van anderen gehoord dus ik denk dat de keus gaat worden of: toyo proxes t1-s of goodyear eagle f1..en dat gaat dan vooral aan de prijs liggen denk ik zo...Stefan S. schreef:Probeer eens de search functie, er is nl. een heel topic over banden
heb over de potenza's eigenlijk weinig info/ervaringen kunnen vinden..behalve dat je ze goed moet opwarmen voordat ze t goed doen?Riël schreef:Jammer dat de potenza's geen kans krijgen
ja goodyears voor 77,50....ipv 127,50 bij siba iin udenMerijn schreef:Ben je al bij die taxicentrale in Heesch geweest?
Toch staan de potenza's bovenaan op tyretestPaulRSi schreef:heb over de potenza's eigenlijk weinig info/ervaringen kunnen vinden..behalve dat je ze goed moet opwarmen voordat ze t goed doen?Riël schreef:Jammer dat de potenza's geen kans krijgen
dus als je nog een ervaring wil delen...
hmm ja..maar je bent wel een beetje laatRiël schreef:Toch staan de potenza's bovenaan op tyretestPaulRSi schreef:heb over de potenza's eigenlijk weinig info/ervaringen kunnen vinden..behalve dat je ze goed moet opwarmen voordat ze t goed doen?Riël schreef:Jammer dat de potenza's geen kans krijgen
dus als je nog een ervaring wil delen...
Bij de garage waar de koppelingskabel vervangen is zeiden ze dat de koppeling op zn eind loopt. Het koppelingspedaal gaat al sinds ik de auto heb best zwaar, maar niet merkbaar zwaarder vind ik. Wat die mensen verder opviel was dat de krukaskeerring (of zoiets) olie lekte, schijnt renault-kwaaltje te zijn? Dus die zal ook vervangen moeten worden.Turbo-Peer schreef:Wie zegt dat de koppelingsplaat en drukgroep op hun eind lopen? Diezelfde garage?
Vraag ook eens aan iemand anders met ervaring of die denkt dat de koppeling en drukgroep op hun eind lopen.
PaulRSi schreef:Hallo mensen..hier maar weer es een update..
dit keer met vooral negatief nieuws. vandeweek bij het wegrijden knapte mijn koppelingskabel. Op zich geen dure reparatie, maar toen werd mij verteld dat mijn koppeling/drukgroep op zn eind loopt. Deze zal dus binnenkort aan vervanging toe zijn. Even een kleine offerte aangevraagd bij de renault-garage: 1050 euro als alles goed gaat, anders hoger..
Nu zit ik dus in twijfel..wat te doen..Of flink geld uitgeven om dat te laten repareren, met het risico dat er binnenkort weer iets kapot gaat...
Of iets anders zoeken. Maar dan zal ik wel mijn auto moeten verkopen en even moeten sparen voordat ik iets anders (fatsoenlijks) kan halen..
Zit dus ff flink te balen..Dat soort dingen moeten altijd gebeuren in de winter..