
ACT: Algemeen Chat Topic. I
JIJ, MEPPUH, VANAVONDRiël schreef:Ollie, we hadden 't er toch laatst over? Maar ik heb de oplossing voor je kerel!
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 82471&rd=1


Nog zo'n lachertje:
http://www.tiscali.nl/content/article/nbinn/573376.htm
Dus doe er je voordeel mee
http://www.tiscali.nl/content/article/nbinn/573376.htm
Dus doe er je voordeel mee

Ollie schreef:JIJ, MEPPUH, VANAVONDRiël schreef:Ollie, we hadden 't er toch laatst over? Maar ik heb de oplossing voor je kerel!
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 82471&rd=1![]()

Kom maar dan WHEHE 

BitchpowerrrrrrrrRemi schreef:Wow Wow! Bitchfight!

-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
Damn, wat is dat toch in nl. momenteel



Vrienden zullen het nooit van me worden, maar dit is nou ook weer te gek voor woorden...

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Ben ik benieuwd wat voor straf de dader hiervoor gaat krijgen. Zeker 6 jaar met nog 2 jaar tbs ofzo...Omdat ie tijdens de rechtzaak gaat kwijlen ofzo...word ie dus ontoerekeningsvatbaarverklaart. Als je in Amerika 10 gram wiet doorverkoopt zit je onderhand net zo lang vast. (Bij wijze van spreke dan) Tijd dat het rechtsysteem eens flink onder de loep word genomen, zodat de criminaliteit afneemt.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
Zou dat geen koffiekleurig konijn moeten zijn?Merijn schreef:[img]nijn-eleven[/img]

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Dat werkt ook voor geen meter. In de VS zitten de gevangenissen ook al helemaal vol en daar is de criminaliteit ook niets mee gedaald.Remi schreef:Ben ik benieuwd wat voor straf de dader hiervoor gaat krijgen. Zeker 6 jaar met nog 2 jaar tbs ofzo...Omdat ie tijdens de rechtzaak gaat kwijlen ofzo...word ie dus ontoerekeningsvatbaarverklaart. Als je in Amerika 10 gram wiet doorverkoopt zit je onderhand net zo lang vast. (Bij wijze van spreke dan) Tijd dat het rechtsysteem eens flink onder de loep word genomen, zodat de criminaliteit afneemt.
De enige oplossing is gewoon een groot aantal oude scheepscontainers op te kopen, die vol te stouwen met alle criminelen en ze dan in de Atlantische Oceaan te dumpen. Zo is Nederland ook al voor een gedeelte van het overbevolingsprobleem af en de belastingbetaler hoeft de kost en inwoning van de crimineel niet meer te betalen.
Zo is iedereen weer blij.

-
- Berichten: 997
- Lid geworden op: za 13 apr 2002 0:00
- Locatie: nijverdal
- Contacteer:
ff op inspringen, wil nog niet zegen dat hij dan vrij man is.Remi schreef:Ben ik benieuwd wat voor straf de dader hiervoor gaat krijgen. Zeker 6 jaar met nog 2 jaar tbs ofzo....
als hij tbs krijgt opgelegd, blijf die onder toezicht totdat de doktoren er van zijn overtuigd dan hij niet in herhaling valt
kan best zo zijn dat hij zijn hele leven daar zit!!!
dooie boel hier
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 3865
- Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
- Locatie: Sappemeer
ja dat versta ik niet hoor willem 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 3865
- Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
- Locatie: Sappemeer


-
- Über-Spammer
- Berichten: 12475
- Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
- Locatie: Leeuwarden
wat is ongeveer de prijs van een katalysator, bij de sloop vandaan??
Wat dacht je hier van:Rory schreef:Hahahaha, sterk taaltje
Zuid Afrikaanse impressie van de Mégane 2:
Standaard-kenmerke vir die Authentique omvat getinte ruite reg rondom, intelligente ruitveërs, verhitbare agterruit, elektriese ruitbeheer voor met 'n vlugdrukknoppie om die bestuurder se venster met een slag heeltemal oop of toe te maak, hoogteverstelbare bestuurdersitplek en voorste veiligheidsgordels, ritrekenaar, afstandbeheerde outomatiese sluiting, lugversorging, stadig dompende hoflikheidsligte, los asbakkie vir gebruik binnenshuis of in die middelkonsole, sekuriteitsnommers op die ruite geêts, deur versekering goedgekeurde enjinimmobiliseerder, kragstuur, ABS met elektroniese remkragverspreiding en noodremhulp en 4x15 Watt radio/CD-speler, RDS en vingerpuntbeheer.
Staalwiele van 15 duim het aantreklike Monastella-wieldoppe, die deurhandvatsels is swart en die buffer4s is dieselfde kleur as die bak.
Dynamique is 'n manliker opsie soos uitgebeeld deur die houtskoolgrys instrumentepaneel en die metaalgrys van die handrem-hefboom, ratskakelpatroon en die buiterand van die instrumentehulsel. Die middelkonsole het 'n heuningkoek-afwerking om te pas by die patroon van die bekleedsel, terwyl die stuurwiel, die rathefboomknop en die handrem-handvatsel met leer bedek is.
Bykomende toerusting bo die Authentique-vlak is Nervastella-allooiwiele van 16 duim, bakkleur-kantspieëls wat elektries verstelbaar is, satynchroom-afwerking vir die deurhandvatsels, elektriese ruitbeheer voor en agter met vlugdrukknoppies, ten volle verstelbare voorste kopstutte, lendesteunverstelling vir die bestuurdersitplek, vaste voorste smiddelarmrus met stoorplek, paneelkassie gekoppel aan die lugversorging, agterste middelarmrus met stoorplek, stuifmeelfilter, leesligte voor en agter, ingeboude mislape voor, outomatiese koplampe en 'n selfdompende truspieël binne.
Xenon-koplampe, 'n panoramiese glassondak met blinding, klimaatbeheer, leerbekleedsel, ESP met CSV en 'n voor ingeboude CD-wisselaar met plek vir ses skywe is opsioneel.
Die Dynamique+-vlak voeg Nervasport-allooiwiele van 17 duim, klimaatbeheer en snelheidsbeheer by die pakket.
Die Megane II is van die begin af vir lae bedryfskoste en respek vir die omgewing ontwerp. Gevorderde kenmerke soos multipleks-bedrading vir groter elektroniese betroubaarheid, verbeterde diefstalbeskerming en 'n waarborg van ses jaar teen roes dra grootliks tot die eienaar se gemoedsrus by.
Daar is in 'n groot mate op terugvoer van klante gebruik gemaak om te bepaal wat die betroubaarheid- en duursaamheidsvereistes moet wees, en dit het gelei tot beter ontwerp en nog intensiewer toetsing van onderdele. Versiening en olieaftap word elke 15 000 km vir petrolmodelle vereis en elke 10 000 km vir diesels, terwyl vonkproppe en lugfilters net elke 60 000 km vervang hoef te word.
Die Megane II is ook ontwerp vir die stampe en stote van alledaagse gebruik. Die sagte voorbuffer, byvoorbeeld, absorbeer energie in 'n botsing teen lae snelheid en beskerm so die koplampe en meganiese onderdele.
Altesame 98 persent van die bakpanele van die Megane II is van versinkte staal, en so ook die enjin se subraam. Waks word in die gekokerde gedeeltes ingespuit en die aërodinamiese panele onder die bak beskerm ook die veerstelsel teen opslagklippe.
Die Megane II vind ook baat ook by die jongste ontwikkelinge op die gebied van diefwering en kajuitbeskerming. Die slot van die bestuurder se deur het 'n vrydraai-buis wat deur 'n skild beskerm word. Alle sluitmeganismes is bedek en werk met kabels, terwyl die immobiliseerder antwoordsender- en kodeverspringende tegnologie gebruik.
In geheel is die Megane II 'n hipermoderne motor van die 21ste eeu met verrigting, verfyning en gerief wat hom heel voor in sy klas plaas.
Alle Megane's word gedek deur 'n 3 jaar/60 000 km-instandhoudingsplan, Renault se waarblrg van 36 maande/100 000 km en 6 jaar teen roes.
Die pryse van die nuwe Renault Megane II-reeks wat nou in Suid-Afrika te koop is, is soos volg: Megane II Authentique 1,6 R159 995, Megane II Dynamique 1,6, R174 800, outomatiese Megane II Dynamique 1,6, R186 800, Megane II Dynamique Plus 2,0, R194 800, Megane II Authentique 1,5 dCi, R169 996 en Megane II Dynamique Plus 1,9 dCi, R199 800.
Vonkproppe



dat quoten is wel mis



Das goed te verstoan hier. Moar hier proat ze toch we' 'n betjen anders. 't Lik er we vulle op.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:http://www.ongein.com/ongein/item.aspx?ID=2261