Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Een groep gezellige mensen met dezelfde hobby, namelijk hun Renaultje. We staan er meestal vanaf een uur of 20.30 totdat de laatste weggaat, wat vaak pas na 0u is ofzo.
Onder het genot van MacDonalds voer wordt hier gekletst over van alles en nog wat. Kom gewoon eens kijken, weet je zo of het wat is voor je
We staan altijd bij de MacDonalds bij de Geusselt in Maastricht, dat is bij het verkeerslicht einde A2 linksaf, dan zie je het vanzelf liggen. We staan altijd op de parkeerplaats direct tegenover het BP tankstation...
TNM is de meest gezellige meeting van zuid limburg. Er komen gewoon alleen maar open minded gezellige mensen die wat slap lullen en een hapje eten. vanaf half 9 zijn er mensen bij de mac ongeveer... gewoon komen en het zelf ervaren tot donderdag!
Morgen er weer eens niet bij, beetje druk de laatste tijd. Maar misschien komende maand eens in Eijsden afspreken?! Kdenk ook niet dat het mee helpt dat een hoop mensen momenteel geen lopende auto hebben...komt vanzelf weer goed
Ik heb besloten de TR de deur uit te doen, als hij dadelijk weer gefixt is. Zonder auto is het makkelijker sparen voor een GTT. De auto heeft me toch veel plezier opgeleverd, maar sparen en rijden tegelijk lukt me niet echt. Dus... kom ik maar met de fiets naar de TNM als hij dadelijk weg is
na de keuring en alles wat ik er aan heb moeten doen om em goed te krijgen voor de keuring en een fijne auto te hebben om in te rijden met al zijn mooie eigenschappen,
bak stuk gereden.
wat heb ik er al aan gedaan,ook geen ruk.
dit was mijn kleine update,ik hoop dat ik jullie voldoende heb ingelicht en zal zo spoedig mogelijk als ik weer nieuws heb omtrend mijn projecten zeker weer inlichten.
verder wens ik iedereen die rijdt een heel fijn rijplezier wensen,voor diegene die niet kan rijden met zijn auto,...................ik weet hoe het voelt:'(
der zal helaas vandaag geen update volgen er moet eerst meer onderzoek gepleegt worden en ook gebrek aan vervoer is van toepassing hopelijk snel meer....
voske schreef:der zal helaas vandaag geen update volgen er moet eerst meer onderzoek gepleegt worden en ook gebrek aan vervoer is van toepassing hopelijk snel meer....