Vlot het een beetje Ron al reacties?
ff matten danDouwe schreef:Nee ik![]()
![]()
![]()
Vlot het een beetje Ron al reacties?
Dat zeg ik Gamma... euh daarom zei ik ook dat als ik volgende week nog geen reacties heb alsnog er spullen onder uit haalChris schreef:Voor 2800 koop je een Twingo uit 1993/1994 bij een garage met garantie, nieuwe APK en beurt.
Kijk wij vinden die verlaging en uitlaten leuk, maar de gemiddelde Twingo rijder word daar niet warm of koud van.![]()
Doe wat met die prijs, of haal die `meuk` eronder vandaan, ander rij jij de komende maanden gewoon nog Twingo.
15inch, 7J, met 195/45/15 banden achter moet eigenlijk een spoorverbreder, want hij loopt net aan. paar mm ofzo.Ron(nie) schreef:Ziet er zeker leuk uit, wat voor een maten hebben deze velg en heb je meer foto's??
Nope, bij het oudere model zitten geen gaten in de deuren. Alleen de mogelijkheid om wederom 10cm speakers in je dashboard te monteren. Dat schiet dus ook niet echt op. Tuurlijk is het beste om een 16,5 cm composet in de deuren te monteren, maar dit is een stuk lastiger en meer werk.Merijn schreef:Zitten er geen speakergaten in de deuren of zo?
Als je de keus hebt tussen speakers achter of speakers voor dan zou ik zeker voor een composetje voor kiezen. Een subwoofer erbij en het blaast heel goed!
Aangezien het hoedenplankje van de twingo zo smal is, is het niet mogelijk om een 16,5 /17 of 20 cm ronde speaker te monteren in een originele hoedenplank. 13 cm kan nog wel, maar die presteert qua bass/lage weergave een stuk minder dan een ovale 6x9" speaker.Monica schreef:Owkee. dan zal ik naar de sloop moeten.
Maar zijn jullie dol op ovale speakers? Ikke niet zo, heb liever ronde.. heb het gevoel dat de klank dan beter behouden blijft.
Volgende week maar es met m'n ex op pad, ff shoppen.