Haha kan alle hulp wel gebruikenMrtn schreef:al klaar?
Tuurlijk,als wij er uit zijn gekomen wel hoorFrits schreef:Jongens, zou ik straks van jullie de schema's kunnen krijgen van de 16v en RSI. wie weet heb ik ze binnenkort ook nodig![]()
GR.Frits
Lukt het niet dan??REMCO-X schreef:Tuurlijk,als wij er uit zijn gekomen wel hoorFrits schreef:Jongens, zou ik straks van jullie de schema's kunnen krijgen van de 16v en RSI. wie weet heb ik ze binnenkort ook nodig![]()
GR.Frits
Vorig jaar apk was er 1 steun al vervangen, maar ik heb nooit last gehad van dat schudden. En die steunen zijn niet goedkoop, dus als het kan dan probeer ik het met deze eerst. En anders ff doorsparen.R(ay)Si schreef:Ik zou zowiezo je RSi steuntjes vervangen als je slim bent....
Ik rijd nu met 3 nieuwe steunen en het schud als de ziekte....als jij er dan nog eens wat meer pk's tegen aan gooit gaat het ook wel rammelen benk bang....
En anders heb ik nog wel 3 steunen voor jenog geen 3000 Km mee gereden
Ik ga iig voor de Williams of de 16V steunen
OK super, als je die dan apart kan houden mag je ze er bij mij inzettenBart V schreef:ALs het meezit heb ik volgende week nog een compleet clio16V blok met bak in mijn bezit. De steunen ga ik niet gebruiken, aangezien die niet passen in een 5, dus mischien heb ik ze dan over.
+ dat je geen gekloot hebt om de kap netjes af te leggen als je wel boven langs doetBart V schreef:Was ik ook.....tot ik toch een paar keer de complete zooi onderlangs ingebouwd heb....kwartier zat de hele zooi erin, dus echt ideaal gewoon.Mrtn schreef:maar bij de Clio is het toch een hangend blok?? en geen staand blok op een subframe?
enja... ik ben helemaal into takelen
Maar blok hangt idd, maar kan er wel degelijk met frame en al onder uit, dus ik zou voor die methode kiezen, hoef je ook niet de steunen van het chassis te schroeven, en het is toch echt het snelste als je een compleet blok gaat wisselen. (mits je een brug hebt)
Succes
hij zou het een jaar geleden doen. maar door omstandigheden is het er neit van gekomen (als ik het me goed kan herinneren). Staat ook wel in het topic zelfMrtn schreef:ik d8 dat je 't zelf deed ??