Het was wel een beetje plakkerig aan het eind, thanx to Ray.
Kom nu maar op met de sterke verhalen

breng ik de eigenaar van de auto naar spijkenisse om snel weer richting de meern te rijden, bijna in spijkenisse aangekomen rijd er een idioot achterop de auto.. ben maar gelijk daar gebleven..rasit.. wrote..
Rasit - peugeot 306
at your service lexLex schreef:Ik zit onder de blauwe plekken maar het was een top avond. Goed geregeld gasten.
sinds een paar dagen heb ik een nieuw nummer.. heb maar 1 nummer in mijn telefoonlijst en dat is mijn voicemail nummer-Ray- schreef:at your service lexLex schreef:Ik zit onder de blauwe plekken maar het was een top avond. Goed geregeld gasten.
ik vond het ook erg geslaagd, allemaal erg sportief gereden, we kregen nog de complimenten van de baan. zo kan het dus ook
en verders, tsja, heb veel gehoord dat mensen een kutkart hadden, of hun sokken zaten niet lekker, baan was niet warm, ik werd gebeukt hier en ik ging de banden in daar, sunil reed zijn eigen toertocht
over mijn eigen resultaat ben ik erg tevreden, had het niet verwacht!
anyway, ik vond het een zeer geslaagd evenement met een leuke groep.
@ Rasit: bel dan volgende keer meteen ff op, nu zaten we op je te wachten...
.Ivo8hoven schreef:Was een geslaagde avond zekersweten, goed geregled mannen, en een leuk cluppie....![]()
Zit ook aardig onder de blauwe plekken, maar wel lekker kunnen knallen over dat parcours heen...![]()
(en Ray, sissssst ie nou weer wat harder...?)
Dat is me door Chris ook al gevraagd, ja... Ik was eigenlijk van plan volgend jaar wat te regelen. Ook een kartevenement, maar dan net ff wat specialer!Steven schreef:De keer erna was in Halfweg, was ook superkicke
Organiseer jij es wat Merijn
Merijn schreef:Dat kartevenement dat ik in gedachte had, kan niet plaatsvinden in de winter...
Maar ik zal eens kijken of ik iets anders kan doen. Maar dat wordt wel in Brabant dan, he! Of misschien Gelderland.