In samenwerking met Jean-Paul gaan we op voor de 2e keer karten dit jaar. The Return zal niet plaatsvinden bij Le Fabrique in Utrecht, maar in samenspraak met het bestuur op Silverstone in Zwanenburg, tussen Haarlem en Amsterdam.
http://www.silverstone.nl (let op, vette intro!)
Waarom hier?
Omdat dit een vette baan is, goeie karts, leuke tent, noem het maar op. Verder is het zo dat er familieleden van JP werken, dus we krijgen nèt weer ff een beetje xtra als andere mensen.
Wat gaan we doen?
KARTARRANGEMENT VOOR VOLWASSENEN
Begeleider (ster)
Briefing (uitleg)
Vrije training
1e tijdritten
2e tijdritten
Finale (max. 20 pers.)
Prijsuitreiking
Bekers 1e,2e en 3e plaats
Je rijdt dus per persoon sowieso 3 keer een heat, en de beste 20 gaan door naar een finale ronde. Zijn we met 15 man rij je 4 keer, met 25 man doen er 5 niet mee de 4e heat, simpel hè?
Verder wordt er gestart achter een pace-kart.
Wat betreft het drinken waar vorige keer een geharrewar over was, dit keer zullen we werken met consumptiebonnen. 5 bonnen voor 10 euro, heeft iedereen een gelijk aantal bonnen, en krijgen we geen scheve gezichten omdat ik meer bier als jij drink

Wat kost het?
Bij een opkomst van 10 tot 20 personen: 52,-
Bij een opkomst van 21 tot 40 personen: 50,50
Gaan we het enorme aantal halen van 41 of meer wordt het 49 euro, maar dat verwacht ik niet.
Dus meld je massaal aan, en maak deze zaterdag avond onvergetelijk! Want jij bent toch veel sneller als die .........

Verder zouden we natuurlijk off the record voor het aanvangen van het karten kunnen lasergamen. @ Silverstone is er een mega parcours uitgezet van als ik het goed onthouden heb 5 hallen, waar je echt de held uit kan hangen. En zeg zelf, wat is er nou leuker om ........ ff flink neer te knallen??

Interesse??
Info over tijden etc volgt nog, ik zou graag zo snel mogelijk van alle mensen willen weten welke er komen. Er zal geld overgemaakt moeten worden of betaald worden bij binnenkomst. Er geldt dus: kom op tijd!!!!
Hee, enne, members only!!!

De lijst: Ga je ook mee? Meld het en ik zet je erbij!!
Karten:
- Ray
- Stephan
- Jean Paul
- Marco (Proline)
- Steven
- Martijn
- Ivo
- Tjabel
- Jeroen Lubking
- Tom
- Tom 2 (Tonny)