als ik mijn playstation 2 laat ombouwen. Kan ik dan gewoon spellen downloaden en branden op CD-rom. En dat die het dan vervolgens ook gewoon doen?
Of werkt het niet zo?
Hou er wel rekening mee dat als je DVD-rips download er een heel aantal elementen weggeknipt zijn uit het spel. Je kunt beter een DVD-brander kopen en gewoon de volle versie downloaden.
Ja ach als het niet wil lukken kan de spanning aardig oplopen!! hahaha.
Ik neem op bijna alles extra garantie omdat bij mij altijd precies na 1 jaar en 1 dag de shit kapot gaat!
En dan nu na 3 jaar en 1 dag.
Ik heb een tijdje geleden ook ergens op i-net een kastje gezien dat je op de PS2 kon aansluiten, dan vervalt dus niet je garantie want je kan het kastje gewoon losklikken. Was hetzelfde principe als wat ik bij mn oude PS1 had. Is al een hele tijd geleden, kan me helaas niet meer herinneren op wat voor site dat was Misschien dat iemand anders hier er wat van af weet, want dan kan dat ook een goed alternatief voor je zijn.
Remi schreef:Ik heb een tijdje geleden ook ergens op i-net een kastje gezien dat je op de PS2 kon aansluiten, dan vervalt dus niet je garantie want je kan het kastje gewoon losklikken. Was hetzelfde principe als wat ik bij mn oude PS1 had. Is al een hele tijd geleden, kan me helaas niet meer herinneren op wat voor site dat was Misschien dat iemand anders hier er wat van af weet, want dan kan dat ook een goed alternatief voor je zijn.
Toevallig deze site? http://www.gbashop.nl/
Er staan wel een paar kastjes op waarvoor je je ps2 niet hoeft om te bouwen! Denk dat jij deze bedoeld.
Zonder uw ps2 te laten ombouwen kunt u hiermee toch alle backup- en originele games spelen
Bedoelen ze met backup games dan gekopieerde spellen?
Remi schreef:Ik heb een tijdje geleden ook ergens op i-net een kastje gezien dat je op de PS2 kon aansluiten, dan vervalt dus niet je garantie want je kan het kastje gewoon losklikken. Was hetzelfde principe als wat ik bij mn oude PS1 had. Is al een hele tijd geleden, kan me helaas niet meer herinneren op wat voor site dat was Misschien dat iemand anders hier er wat van af weet, want dan kan dat ook een goed alternatief voor je zijn.
Toevallig deze site? http://www.gbashop.nl/
Er staan wel een paar kastjes op waarvoor je je ps2 niet hoeft om te bouwen! Denk dat jij deze bedoeld.
Zonder uw ps2 te laten ombouwen kunt u hiermee toch alle backup- en originele games spelen
Bedoelen ze met backup games dan gekopieerde spellen?
Das niet dezelfde maar werkt wel via hetzelfde principe. Eerst dat cd'tje erin doen wat je erbij krijgt. Dan start ie een programma op, dan kun je je gekopieerde versie erin doen. En dan zou ie um moeten opstarten.
mensen koop die R5 GTX van Riel aub, maak hem happy! Auto is echt super zonde om te laten staan, rijden en je ben verkocht! het is een R5 die rijdt als een Bmw! prijs is ook echt veel te laag!
mensen koop die R5 GTX van Riel aub, maak hem happy! Auto is echt super zonde om te laten staan, rijden en je ben verkocht! het is een R5 die rijdt als een Bmw! prijs is ook echt veel te laag!
einde bericht....bleeb
jij hebt zeker aandelen in die auto
Maar hellaas eerst de Twingelo weg dan effe kijken wat mijn eerste auto wordt ben nog niet zeker of het wel renault wordt namelijk
Vreemde advertentie ja, weet iemand wat schuurkrassen zijn?
pak eens een stuk schuurpapier van korrel 80, loop naar je auto en haal het schuurpapier een paar over je motorkap, en volia je hebt schuurkrassen, veel succes
Vreemde advertentie ja, weet iemand wat schuurkrassen zijn?
pak eens een stuk schuurpapier van korrel 80, loop naar je auto en haal het schuurpapier een paar over je motorkap, en volia je hebt schuurkrassen, veel succes
OK, dan had ik het toch goed opgevat de eerste keer, ik was alleen zo naief te denken dat deze advertentie ergens nog serieus zou zijn...
ff een vraagje wie heeft er weleens iets besteld bij reichhard-motorsport en was dit makkelijk te doen?
want ik beheers nu eenmaal niet de duitse taal dus ik snap er geen drol van