Servo in GTT

Post hier al je vragen over de Renault 5. Oer5/Alpine/GTE/GTX/GT Turbo
Plaats reactie
Malossilion
Contacteer:

Weet er soms iemand of het mogelijk is om servo in een R5 GTT te installeren :D
Sander
Contacteer:

Malossilion schreef:Weet er soms iemand of het mogelijk is om servo in een R5 GTT te installeren :D
Zo veel als je wilt.

gr sander
speedline

Malossilion schreef:Weet er soms iemand of het mogelijk is om servo in een R5 GTT te installeren :D
servo als in servo ondersteunde centrale vergrendeling of stuurbekrachtiging...?

Je weet t maar nooit met de Belgisch Nederlandse spraakverwarring...
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Servo is stuurbekrachtiging.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Erix
Contacteer:

Servo is alleen een type electromotor.

Kan dus ook je radio antenne bedienen ofzo. Vraag was wel op z'n plaats dus...
Menno

Ja, heb 't zelf ook in me 5je zitten. errug prettig :)
rev it like a rental
Malossilion
Contacteer:

Met servo bedoel ik het feit dat het sturen gemakkelijker maakt, dus ik veronderstel stuurbekrachtiging. :p En weet er ook iemand waar deze te verkrijgen zijn en de prijs eventueel. :worship:
Riël
Über-Spammer

Van de 5 baccara kun je er wel een afplukken, zijn nog goed uit te halen, natuurlijk ook de pomp en slangen meenemen. Clio/19 zal ook wel prima passend zijn, maar dan moet je wel je stuurstangen omzetten neem ik aan want die van clio/19 zijn wat te breed voor je vijfje.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Riël schreef:Van de 5 baccara kun je er wel een afplukken, zijn nog goed uit te halen, natuurlijk ook de pomp en slangen meenemen. Clio/19 zal ook wel prima passend zijn, maar dan moet je wel je stuurstangen omzetten neem ik aan want die van clio/19 zijn wat te breed voor je vijfje.
De 1e mogelijkheid: :evil: :evil: Wanneer worden ze nu eens niet als luxe-onderdelenmogelijkheid gezien? :wink:
De 2e mogelijkheid: het stuurhuis van een Clio is (op het oog) hetzelfde als van een 5 Baccara.

In beide gevallen zal je op zoek moeten naar een andere poelie voor de pomp. Een GTT heeft nl. geen multiriem, maar een v-snaar, in tegenstelling tot de 5 Baccara en Clio.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

Riël schreef:Van de 5 baccara kun je er wel een afplukken, zijn nog goed uit te halen, natuurlijk ook de pomp en slangen meenemen. Clio/19 zal ook wel prima passend zijn, maar dan moet je wel je stuurstangen omzetten neem ik aan want die van clio/19 zijn wat te breed voor je vijfje.
riel je moet niet vergeten dat de normale pomp van een baccara niet gebruikt kan worden !!!
er is geen montage mogelijkheid op he blok!!!
dus je zit al aan een elektro pomp vast
verder kan je natuurlijk wel het stuurhuis gebruiken van ieder type super 5 met stuurbekrachtiging (servo)
je moet alleen ook op zoek naar de elektro pomp van een ... express,kangoo of van andere merken bijvoorbeeld peugeot 106 1.4 sport maaaar kijk goed of je dan uitkomt met de slangen of laat die speciaal maken
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Plaats reactie