Servo in GTT
-
- Contacteer:
Weet er soms iemand of het mogelijk is om servo in een R5 GTT te installeren 

Zo veel als je wilt.Malossilion schreef:Weet er soms iemand of het mogelijk is om servo in een R5 GTT te installeren
gr sander
servo als in servo ondersteunde centrale vergrendeling of stuurbekrachtiging...?Malossilion schreef:Weet er soms iemand of het mogelijk is om servo in een R5 GTT te installeren
Je weet t maar nooit met de Belgisch Nederlandse spraakverwarring...
Servo is alleen een type electromotor.
Kan dus ook je radio antenne bedienen ofzo. Vraag was wel op z'n plaats dus...
Kan dus ook je radio antenne bedienen ofzo. Vraag was wel op z'n plaats dus...
-
- Contacteer:
Met servo bedoel ik het feit dat het sturen gemakkelijker maakt, dus ik veronderstel stuurbekrachtiging.
En weet er ook iemand waar deze te verkrijgen zijn en de prijs eventueel. 

Van de 5 baccara kun je er wel een afplukken, zijn nog goed uit te halen, natuurlijk ook de pomp en slangen meenemen. Clio/19 zal ook wel prima passend zijn, maar dan moet je wel je stuurstangen omzetten neem ik aan want die van clio/19 zijn wat te breed voor je vijfje.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De 1e mogelijkheid:Riël schreef:Van de 5 baccara kun je er wel een afplukken, zijn nog goed uit te halen, natuurlijk ook de pomp en slangen meenemen. Clio/19 zal ook wel prima passend zijn, maar dan moet je wel je stuurstangen omzetten neem ik aan want die van clio/19 zijn wat te breed voor je vijfje.

De 2e mogelijkheid: het stuurhuis van een Clio is (op het oog) hetzelfde als van een 5 Baccara.
In beide gevallen zal je op zoek moeten naar een andere poelie voor de pomp. Een GTT heeft nl. geen multiriem, maar een v-snaar, in tegenstelling tot de 5 Baccara en Clio.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Contacteer:
riel je moet niet vergeten dat de normale pomp van een baccara niet gebruikt kan worden !!!Riël schreef:Van de 5 baccara kun je er wel een afplukken, zijn nog goed uit te halen, natuurlijk ook de pomp en slangen meenemen. Clio/19 zal ook wel prima passend zijn, maar dan moet je wel je stuurstangen omzetten neem ik aan want die van clio/19 zijn wat te breed voor je vijfje.
er is geen montage mogelijkheid op he blok!!!
dus je zit al aan een elektro pomp vast
verder kan je natuurlijk wel het stuurhuis gebruiken van ieder type super 5 met stuurbekrachtiging (servo)
je moet alleen ook op zoek naar de elektro pomp van een ... express,kangoo of van andere merken bijvoorbeeld peugeot 106 1.4 sport maaaar kijk goed of je dan uitkomt met de slangen of laat die speciaal maken
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break