beste is om de vuldruk te meten onder de gasklep, dan meet je de effectieve druk die je blok ingaat, deze druk ligt iets lager dan de druk in de inlaat voor carb ivm met de verliezen die optreden in de carb
Naja tis mooi origineel ding, zijn wat kleine dingetjes die we gana herstellen, ff grote schoonmaak, lekker poetsen, verse sappies, kleppen stellen, dorpels beloeren etc. en dan mag zus lekker scheuren
Ik ben aan het rondkijken naar een goede dumpvalve en heb inmiddels de diverse topics doorgelezen maar heb nog een vraag. Ik zie op het internet diverse dumpvalves staan al dan wel of niet geschikt voor een auto met airflowmeter. Maar wat heb je eigenlijk aan zo'n airflowmeter? (meet de airflow dat snap ik maar verder)
Zover ik lees heeft een GTT dit niet of vergis ik me?
Is er een nadeel van een dumpvalve die geschikt is voor beide?
Een airflow meter zit op een injectie blok. Een gewone dumpvalve (bijv. een bosch) zuigt bij motorvacuum lucht via de dump-valve naar binnen. Als je een airflow meter hebt kloppen je waardes niet met als gevolg een slecht lopende motor. Heb je een airflow meter dan moet je voor een dubbel zuiger dump-valve gaan.
There will be plenty of time to rest when your dead
Florus schreef:Stond wel op internet,maar zonder foto.
't is de gt van chendy,zit hier ook op het forum.
Ga 'm volgende week zaterdag ophalen
Was van Chendy... Ik mis 'm nu al.
Ik moet wel weer wennen: overal moet ik worden gebracht en opgehaald worden. -zyke- Hé F! Uiteindelijk toch nog wat dingen vergeten. Het werkplaatsboek lag nog bij mijn vader. Misschien dat ik a.s. vrijdag weer ff op Leiden-meet ben. Neem ik 'm wel mee voor je, als je daar toevallig ook bent. En anders kom ik 'm wel een x brengen. Kan ik mijn ouwe liefde op de operatietafel zien.
@Douwe: waarom geen immi-HKS SSQV? Die worden voor rond de 150,00 Euro hier in NL aangeboden. En anders koop je gewoon da-real-deal HKS over i-net. Ik zie ze nog wel eens op ebay.de.
chendy schreef:
Was van Chendy... Ik mis 'm nu al.
Ik moet wel weer wennen: overal moet ik worden gebracht en opgehaald worden. -zyke- Hé F! Uiteindelijk toch nog wat dingen vergeten. Het werkplaatsboek lag nog bij mijn vader. Misschien dat ik a.s. vrijdag weer ff op Leiden-meet ben. Neem ik 'm wel mee voor je, als je daar toevallig ook bent. En anders kom ik 'm wel een x brengen. Kan ik mijn ouwe liefde op de operatietafel zien.
mvg, Chendy.
Niet zo zeure hé ,hij heeft een goed nieuw baasje .
We houden wel ff contact voor het werkplaatsboek .
Steven schreef:Dan heb je zeker de motorkabbekleding er nog inzitten. Die kun je er gewoon beter uitsmijten, gezien die ook nog wel es in de fik willen vliegen.
Verder blaast ie op 1.1 bar prima af
Maar als iemand z'n baileys kwijtwil, ik hou me aanbevolen (jah kep er nu 1 in bruikleen )
dan verdwijnt dat dit week ook nog
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Ik heb vandaag contact gehad met Renault hier en daar kost een Hitte schild voor mijn auto +/- 93,-
Ik heb eerder geluiden gehoord dat zo'n ding rond de 40,- zou zitten zijn iemand enig idee of ik zo'n ding goedkoper dan 93,- kan krijgen want vindt dat wel veel geld
Ps. zo ja heb je dan de motorcodes van die auto want dit hadden ze van de mijne ook nodig om het te kunnen bestellen.