Bmw rijder slaat mijn ruit in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

:( Tsja dit verzin je echt niet...... wat mij vannacht is overkomen.

Ik was klaar met werken, in de buurt van Breda en reed met mijn safrane de a59 op richting breedjeda. Ik reed rustig(110) want de levenssapjes van mijn saffie waren nog koel.
Na een kilometertje of wat stonden er op de matrix borden pijlen naar de linker baan waar je door wegwerkzaamheden maar 90 kilometer per uur mocht rijden (respect :worship: aan onze wegenbouwers dus ik probeer me daar dan netjes aan te houden).

Goed, ik keek netjes of ik naar links kon, gaf richting aan en wisselde van strook, bovendien verminderde ik vaart. Zie ik plots op een kilometertje of wat twee felle spotjes opduiken, vollop werd er geseind en geknippert, dacht eerst dat t de wouten waren, voordat ik ook maar kon reageren werd ik rechts ingehaald (vind ik op zich geen probleem he pttm!!! pedal to the metal maar het is hoe je dat doet).
De bmw word vol naar links gestuurd en meneer duikt echt VOL in de ankers. Om een aanrijding te voorkomen moest ik vol in de abs naar rechts sturen. (bizar gevoel trouwens)
Ik had onderwijl een keer met mijn groot licht geseind (zo van he eikel chill is even).
Nee toen was meneer echt kompleet over de rooie, groot licht aan, op me inrijden en me weer rechts proberen in te halen. Aangezien ik ten koste van alles wilde voorkomen dat die bmw weer voor me zou komen te rijden heb ik verhindert dat hij me rechts inhaalde. Maar helaas even verderop gaat de a59 over in de a16 via een heerlijke klaverblad achtige bocht. Even lette ik niet op en meneer knalde via de vluchtstrook langs me heen, haalde tevens nog een megane in en parkeerde zijn bmw toen midden op de weg...............................................................
Iedereen vol in de ankers, was zo verbouwereerd, wat was dit............. na een seconde of 15 vlogen de portieren open en kwamen er twee personen op me af gerend.
Ik was gelukkig nog net op tijd met de centrale vergrendeling..............meneer stond aan mijn deur te sjorren schopte tegen mijn portier en toen.........met een vuistslag dwars door mijn bestuurdersruit.................tsja mensen wat moet je dan, maar een ding weg wezen, gelukkig kon ik over de vluchtstrook weg de a16 op! heb mijn alarmlichten aangezet en heb gas gegeven. Ik zag in mijn spiegels dat de bmw weer achter me aankwam, heb echt heel hard gereden (+_230 op de teller)tsja ik heb de bmw weggereden! Terwijl ik gezandstraald werd door glas.

Verder zullen jullie t wel begrijpen, politie, carglass, ziekenhuis e.d. Ben er echt zo kapot van wat een gekken heb je op de wereld.

GREETZ Hessel [/u][/i][/b]
Jasper16v

fuck zeg wat een verhaal :S

heb je nog iets van nr.bord kunnen noteren? heb je aangifte gedaan?
Bart V

fok, wat een zieke gasten rijden er rond. Was er niet nog iemand hier laatst met zo'n verhaal??? Echt bizzar :@
R(ay)Si

Jezus wat een verhaal man :(

Wat een eikols in die BMW (N)

Heb je hun nr bord of iets dergelijks????

Sterkte iig!!!!
Alleen nog maar VW!
-PAZ-
Über-Spammer

sommige mensen hebben echt een paar steekjes los (N) (N) , veel succes en sterkte met de afhandeling van alles
R5GTT. Drive it like you stole it
Arnoud

echt zulke lui mogen ze van mij voor onbepaalde tijd achter de tralies zetten!!! wat een mafketels lopen/rijden er hier rond zeg! 't lijkt wel of 't steeds gekker wordt!

sterkte ermee in ieder geval...

gr, Arnoud
Rontwingo

Wat een trieste figuren zeg (N)

Hoe je je gewoon aan de snelheid zodat het een beetje veilig is, verziekt zoiemand het wel voor je ..!!!

succes iig (Y)
Laatst gewijzigd door Rontwingo op ma 6 sep 2004 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Ad van Haperen
Contacteer:

Heey das vlak bij mij! heb je niet wat meer info van die gasten in de bmw? en wat info over die bmw dan kan ik hier de boel eens in de gaten houwen.

Mocht je dan nog geen kenteken hebben kan ik je er HEEL misschien aan helpen.
Tri$16v

wat en lijers bestaan er toch! :( , heb het laatst jammer genoeg zelf ook moeten mee maken , alleen ging het allemaal zo snel dat ik vergat me portieren snel opslot te doen en kreeg twee dikke stompen op me oog , ben toen snel door gescheurd maar moest na 150 m rijden echt ff stoppen want zag alleen maar zwart voor me ogen en begon vreselijk te draaien , volgende keer als mij dit weer gebeurt ga ik door het lint en sla ik de gene echt tegen de grond want hoe laf ben je om iemand te slaan die nog in ze gordels zit!!! :evil:

Klinkt misschien wel stoer enzo van volgende keer pak ik hem , maar omdat dit mij al een keer is overkomen kan ik de volgende keer voor mezelf een knopje omzetten...
pierre

mijn ervaring is dat je je rustig aan de verkeersregels kan houden, zonder extreme agressie op te wekken.
niet reageren op wat dan ook, niet seinen, niet afsnijden.
helaas zijn er gestoorden op de weg, houdt hier rekening mee en reageer hier dus niet op.
als andere weggebruikers lastig zijn, kenteken even onthouden, dus altijd koel blijven.
als iemand een pistool pakt en dat komt ook voor, het vege lijf redden ja, enige optie.
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Zieke gasten zeker!!! Tsja aangifte heb ik gedaan, toebrengen van schade en toebrengen van lichamelijk letsel.
Aangezien observeren een belangrijk onderdeel van mijn werk is had ik het kenteken inderdaad in mijn hoofd zitten.
Het kenteken was ook doorgegeven door een getuige!!! ja ja er zijn nog mensen die rechtschapen zijn.

Ik heb er niet echt zicht op of ik bepaalde info prijs kan geven maar het komt er op neer dat het kenteken op een verhuur/lease maatschappij in Etten Leur staat, die houden hopelijk een goede administratie bij, zodat er stappen kunnen worden ondernomen.
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Jesus, geen woorden voor......
* Stefan T-SPORT *
Bart V

lijkt me dat er in dit geval wel wat met die info gedaan kan worden bij de betreffende lease maatschappij, maar dan nog zal je moeten kunnen aantonen wie er op dat moment in de auto reed...en jou raam ingeslagen heeft. Zou je die persoon nog herkennen??? Erg belangrijk, en zijn er getuigen die dat kunnen bevestigen??
Remi16v

Wat een KL**TZAKKEN!!!
Hufters!!! :(
:@ :@

Sterkte man!!
pierre

aangezien er een getuige is, is er een zeer goede kans om de schade te verhalen.
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

pttm schreef:...maar het komt er op neer dat het kenteken op een verhuur/lease maatschappij in Etten Leur staat, die houden hopelijk een goede administratie bij, zodat er stappen kunnen worden ondernomen.
Er zijn weinig bedrijven die zo gedegen een administratie bijhouden als leasebedrijven. Daar moet je wel verder mee komen.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-jacco-
Über-Spammer

Howly Shit,

Dis echt niet normaal meer hoor...
Het wordt echt steeds gekker hiero... :s

Sterkte en succes om die kl**tzakken aan te pakken...
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Riël
Über-Spammer

Tri$16v schreef:wat en lijers bestaan er toch! :( , heb het laatst jammer genoeg zelf ook moeten mee maken , alleen ging het allemaal zo snel dat ik vergat me portieren snel opslot te doen en kreeg twee dikke stompen op me oog , ben toen snel door gescheurd maar moest na 150 m rijden echt ff stoppen want zag alleen maar zwart voor me ogen en begon vreselijk te draaien , volgende keer als mij dit weer gebeurt ga ik door het lint en sla ik de gene echt tegen de grond want hoe laf ben je om iemand te slaan die nog in ze gordels zit!!! :evil:

Klinkt misschien wel stoer enzo van volgende keer pak ik hem , maar omdat dit mij al een keer is overkomen kan ik de volgende keer voor mezelf een knopje omzetten...
Je bent wel temperamentvol.. .chill down :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Doet me denken aan een ene Rick?? of zo. Die werd toen achtervolgt door ook zo'n mafkees. Alleen was hij op een haartje bijna doodgereden door die idioot toen. (N)
Thierry

Sjeezus wat een verhaal :S
Ik hoop dat ze die gasten goed te pakken nemen
Madmaus

:gun: Stelletje debielen heb je er ook tussen zitten he.
sjongejongejonge
Naja heel veel succes ermee.
Calle

Ik zou in zo'n situatie als ze uitstappen er als een haas vandoor gaan en ook echt niet meer remmen als ze er voor springen, wat een mongolen :( :( ! Dat is levensbedreigend zoals zij zich gedragen, volgens mij zou zelfverdediging hier wel van toepassing zijn...
Droes

:evil:
was me da hé??! :S
jezus man!!
het rare is dat ze zonder reden al begonnen met de grote lichten te doen enzo..

hopelijk vinde ze die twee :gun:
Strijder

Wat een lijers

Hoop dat ze goed aangepakt worden als ze opgepakt zijn, gelukkig reed jij ze er later nog uit met
230 km/u anders was het helemaal niet te overzien

sterkte man
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Lekker verhaal weer :evil: Sterkte man!
Cleaned Style
Projecttopic
Robert-Jan

Dit soort debielen kom je helaas steeds vaker tegen in het verkeer.
Ik werk zelf bij een Renault garage in Leiden een stad vol debielen, ga je proefrijden zit er een of ander mofrikaan in een ouwe gare Golf, CRX of weet ik veel wat voor ouwe zooi lekker te bumperkleven.
Ik hoop voor je dat ze die gasten vinden en zijn wel een paar mensen binnen de RTC die nader kennis met deze heren willen maken of *Wij doen niet aan uitnodigingen, geen goed plan* altijd gezellig dat soort apen.
Sterkte en succes met de afhandeling.

Greetz.
Robert-Jan
VLK Groep
Marc01
Contacteer:

Als het goed is worden die lui ook strafrechterlijk vervolgd, als ze niet vervolgen moet je wel ff bezwaar aantekenen.

Je kan je als ze wel vervolgen voegen in die strafzaak, scheelt geld nl. Maar als je rechtsbijstandverzekering hebt maakt dat natuurlijk niet zoveel uit.

In ieder geval sterkte!

en die gasten (N) (N) (N) ...
R5 GT Turbo
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Wow man....

Heb je die meneer van de megane als getuigen??
Of misschien komt hij ook wel eens op het forum?

i.i.g heel veel suc6 met de afhandeling...
MartinGTT

klote man, zukke mensen moeten ze opsluiten...
Veel succes met de afhandeling
Steven
Car: M536

Maik (WOOFER) schreef: Of misschien komt hij ook wel eens op het forum?
Wasda nou weer vor onzinvraag... ten eerste krijg je vaak niet eens te horen wie de getuige is (anders kun je samen een verhaal maken). En van de Megane heb je ook ontzettend veel niet sportieve versies rijden, dus lijkt me sterk dattie op het forum zit denk je niet?

Verder wel een kutactie zeg, denk dat ik hetzelfde gereageerd zou hebben. in je eentje doe je weinig tegen 2 man...
pierre

ik meld me aan als getuige, ik ben helderziend en heb nog wat geld nodig.

jaren geleden was een vriend eens getuige omdat deze gewoon naast me zat, kan wel hoor.
Daniël W.
Car: 5TL-T

t@ring man...niet best! hekel aan dat soort eikels...

jammer dat je geen afgezaagde dubbelloops onder je stoel had...KABLAM! KABLAM! >-)
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Martijn.

AREXSTYLE schreef:t@ring man...niet best! hekel aan dat soort eikels...

jammer dat je geen afgezaagde dubbelloops onder je stoel had...KABLAM! KABLAM! >-)
:lol: , tis wel de enige oplossing voor die lui, afknalluh.
Remco T.
Contacteer:

of een side-pipe aan iedere kant waar grote steekvlammen uitkomen :)

Maar het is idd een Bizarr verhaal zeg..
Weet wel dat mijn broer ook een x op zn smoel
geslagen is omdat hij een fietser niet voor liet die overigens geen voorrang had.
Die kwam bij het stoplicht naast hem staan met de fiets en stom als mn broer was
toen deed hij het raampje open ..Klabam.. Wel aangifte gedaan maar nix meer van gehoord.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Steven schreef:
Maik (WOOFER) schreef: Of misschien komt hij ook wel eens op het forum?
Wasda nou weer vor onzinvraag... ten eerste krijg je vaak niet eens te horen wie de getuige is (anders kun je samen een verhaal maken).
Tuurlijk!! :@ , hij zei toch in zijn verhaal dat er meerdere mensen op hun rem moesten staan, waaronder de meneer in de megane.
BTW bij ongelukken heb je toch ook wel eens getuigen die je dan vraagt om te getuigen??? of niet dan?? :s
Steven schreef: En van de Megane heb je ook ontzettend veel niet sportieve versies rijden, dus lijkt me sterk dattie op het forum zit denk je niet?
Ik zeg toch ook misschien!!, moet niet altijd alles letterlijk nemen. Er bestaat een mogelijkheid en die moet je niet uitsluiten :p
Plaats reactie