Ik was klaar met werken, in de buurt van Breda en reed met mijn safrane de a59 op richting breedjeda. Ik reed rustig(110) want de levenssapjes van mijn saffie waren nog koel.
Na een kilometertje of wat stonden er op de matrix borden pijlen naar de linker baan waar je door wegwerkzaamheden maar 90 kilometer per uur mocht rijden (respect

Goed, ik keek netjes of ik naar links kon, gaf richting aan en wisselde van strook, bovendien verminderde ik vaart. Zie ik plots op een kilometertje of wat twee felle spotjes opduiken, vollop werd er geseind en geknippert, dacht eerst dat t de wouten waren, voordat ik ook maar kon reageren werd ik rechts ingehaald (vind ik op zich geen probleem he pttm!!! pedal to the metal maar het is hoe je dat doet).
De bmw word vol naar links gestuurd en meneer duikt echt VOL in de ankers. Om een aanrijding te voorkomen moest ik vol in de abs naar rechts sturen. (bizar gevoel trouwens)
Ik had onderwijl een keer met mijn groot licht geseind (zo van he eikel chill is even).
Nee toen was meneer echt kompleet over de rooie, groot licht aan, op me inrijden en me weer rechts proberen in te halen. Aangezien ik ten koste van alles wilde voorkomen dat die bmw weer voor me zou komen te rijden heb ik verhindert dat hij me rechts inhaalde. Maar helaas even verderop gaat de a59 over in de a16 via een heerlijke klaverblad achtige bocht. Even lette ik niet op en meneer knalde via de vluchtstrook langs me heen, haalde tevens nog een megane in en parkeerde zijn bmw toen midden op de weg...............................................................
Iedereen vol in de ankers, was zo verbouwereerd, wat was dit............. na een seconde of 15 vlogen de portieren open en kwamen er twee personen op me af gerend.
Ik was gelukkig nog net op tijd met de centrale vergrendeling..............meneer stond aan mijn deur te sjorren schopte tegen mijn portier en toen.........met een vuistslag dwars door mijn bestuurdersruit.................tsja mensen wat moet je dan, maar een ding weg wezen, gelukkig kon ik over de vluchtstrook weg de a16 op! heb mijn alarmlichten aangezet en heb gas gegeven. Ik zag in mijn spiegels dat de bmw weer achter me aankwam, heb echt heel hard gereden (+_230 op de teller)tsja ik heb de bmw weggereden! Terwijl ik gezandstraald werd door glas.
Verder zullen jullie t wel begrijpen, politie, carglass, ziekenhuis e.d. Ben er echt zo kapot van wat een gekken heb je op de wereld.
GREETZ Hessel [/u][/i][/b]