Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
het zit me ook ff niet mee,ff een dip, krijg de achterste motorsteun niet op zijn plek, alles gedaan en nu kan ik weer niet verder, straks maar nog eens op mijn gemak bekijken, had em vanmiddag iklaar willen hebben, maar het zal wel vanavond laat worden 

Nou mensen het is alweer gemaakt,ben er om 10:00 mee begonne,en om 12:45 was ikke klaar.Nieuwe fusee erop en nieuwe bakolie eringeschopt.Tis trouwens super lekker weer om te sleutelen,ik heb er in ieder geval van genoten
.Tja bram ook aan mijn gt ken er nog iets kapot gaan zoals je ziet,gelukkig is het maar iets kleins geweest,het had in ieder geval veel erger kunnen aflopen als me dit op een hogere snelheid was gebeurt < autobaan bijv > dan denk ik dat ik blij mocht zijn geweest als ik het had kunnen navertellen.Danny
what is so funny??????
greetz marc

greetz marc
-
Ik ga vanaaf niet komen... ik zou graag willen maar de 5 MOET af. De auto in nu voor 1/3de geschuurd en de evokit enkel de voorbumper. Ik wil iig de auto vandaag helemaal in de spuitplamuur hebben staan dus dat wordt ff flink doorwerken. Zaterdag moet ie naar de spuiter...denk dat ik de evokit een paar daagjes later breng
Allemaal duimen dat ik de toertocht haal!!!
Grtz Bram
@ Marco: je hebt idd geluk gehad! en zo zie je maar, soms is sleutelen K*T (als het niet lukt) en soms is het hartstikke leuk (als het wel lukt en als je resultaat ziet)

Allemaal duimen dat ik de toertocht haal!!!
Grtz Bram
@ Marco: je hebt idd geluk gehad! en zo zie je maar, soms is sleutelen K*T (als het niet lukt) en soms is het hartstikke leuk (als het wel lukt en als je resultaat ziet)

-
zoals het er nu uitziet ben ik er ook niet vanavond, die 19 wil niet meewerken 

-
helaas helaas helaas. ben ik het mee eens...ook al kom ik zelf niet
Ik ga er vanavond niet bij zijn. Heb vanmiddag een vriend van bij mij op school begraven, en dat heeft me meer van de kaart af gebracht dan ik had verwacht. Ik sla deze week dus over.
Dus sorry, maar heb er even geen trek in.
Dus sorry, maar heb er even geen trek in.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Wat gaat er deze week gebeuren in Maastricht op de donderdag?
-->TNM donderdag 2 september<--
aanwezig:
- Ollie - Clio 16V (vanaf 21.45u)
- alex - ?
- MarcoG - Clio 16v (dan ook maar vanaf 21.45)
misschien:
- Patrick L. - ?
Sorry voor de late respons maar heb geen internet
op kantoor.
Ben bij Rob waarschijnlijk efkes helpen met
de roest.
Anders bel even als iemand komt...
0621223298
aanwezig:
- alex - ?
misschien:
- Patrick L. - ?
Sorry voor de late respons maar heb geen internet
op kantoor.
Ben bij Rob waarschijnlijk efkes helpen met
de roest.
Anders bel even als iemand komt...
0621223298
He Marco G... k heb de spulletjes gehaald en een beetje begonnen met slijpen, maar eerst "ff" de voorruit er uit gehaald. Is me dat ff een gedoe zeg!MarcoG schreef:Wat gaat er deze week gebeuren in Maastricht op de donderdag?
aanwezig:
- alex - ?
- Rob (wil ook weer ff lang komen)
misschien:
- Patrick L. - ?
-
@ danny:

sta ik daar weer twee keer lekker voor niks,ik kijk wel of ik de volgende keer kom want hier heb ik geen zin in.
moet eerst lezen van vanavond weer tnm en dan kijk ik een keer niet op het forum en dan is besloten om niet te komen.
ik begrijp dat niet,het is altijd spontaan gegaan maar dat is nu weg merk ik,jammer.
maar ik beacht me net zo toen ik alles las dat er weer mensen waren met auto stuk(klote marco maar gelukkig alles weer oke).
nou wat bedacht ik me,mijn auto staat al 6 maanden stil,de auto die ik kocht om vervoer te kunnen hebben omdat de 21 op stal moest,die auto die mij het plezier moest geven bij het renault rijden,gesleutel en weet ik veel watvoor bla,die auto die mijn boodschapjes van winkel naar mijn huis moest brengen(want daar betaal ik per slot toch voor),die auto waar ik met dit weer lachend met 1 armpje uit het raam lekker met een muziekje op heerlijk kan rondtuffen(of scheuren),dezelfde auto waar ik samen met mijn dochter van a naar b kan jatsen,ja die auto die nu dus stuk is heeft 1 voordeel...............
HIJ KAN NIET MEER STUK GAAN

moet eerst lezen van vanavond weer tnm en dan kijk ik een keer niet op het forum en dan is besloten om niet te komen.
ik begrijp dat niet,het is altijd spontaan gegaan maar dat is nu weg merk ik,jammer.
maar ik beacht me net zo toen ik alles las dat er weer mensen waren met auto stuk(klote marco maar gelukkig alles weer oke).
nou wat bedacht ik me,mijn auto staat al 6 maanden stil,de auto die ik kocht om vervoer te kunnen hebben omdat de 21 op stal moest,die auto die mij het plezier moest geven bij het renault rijden,gesleutel en weet ik veel watvoor bla,die auto die mijn boodschapjes van winkel naar mijn huis moest brengen(want daar betaal ik per slot toch voor),die auto waar ik met dit weer lachend met 1 armpje uit het raam lekker met een muziekje op heerlijk kan rondtuffen(of scheuren),dezelfde auto waar ik samen met mijn dochter van a naar b kan jatsen,ja die auto die nu dus stuk is heeft 1 voordeel...............
HIJ KAN NIET MEER STUK GAAN

Laatst gewijzigd door Patrick op do 2 sep 2004 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
Tja de animo is erg gering op het moment. Niemand heeft zin om met 3 man te gaan...het komt wel weer blijven geloven
en probeer dan volgende x ook ff aan te geven als je komt 

Bram (vospower) schreef:Tja de animo is erg gering op het moment. Niemand heeft zin om met 3 man te gaan...het komt wel weer blijven gelovenen probeer dan volgende x ook ff aan te geven als je komt
ik ga niets aangeven of ik wel of niet kom,ik heb een druk bestaan en dat bestaat alleen uit werken voornamelijk en huishoudelijke bezigheden.
ik ben iemand die als hij zegt dat hij komt ook komt dus ik kan dat niet altijd zeker weten,en ik voel het als een verplichting als ik dat hier aangeef dat ik kom,dus doe ik dat niet.
ik weet voor die personen die van verder moeten komen is dat fijn om te weten of er iemand komt,maar ik weet dat er meerdere zijn die dat niet gaan aangeven dat ze gaan komen of niet,soms wel maar vaker niet dan wel en dan zie ik ze toch bij de bp staan.
ach ja,ik zie wel als ik zeker weet dat ik kan komen en weet dat ik het ga redden dan laat ik het hier wel weten,maar ik stond nu twee keer vanaaf en voor de 3de keer voor niks bij de bp en dat is balen.
groet pat
Daar stonden we dus van 21:45 tot 23:30...Ik en Rob en Famke (ik wist niet dat renault ook Alto's maakte
hehe!) Maar ja,heb wel wat lelijke golfjes gezien en een hele hoop gozers die denken dat ze een vliegtuig hebben *grins*

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
ik ga nu lekker 2 weekjes op vakantie en daarna zal ik weer komen als vanouds heb namelijk vanaf nu tnm ingepland op de donderdag. 
MarcoG schreef:Daar stonden we dus van 21:45 tot 23:30...Ik en Rob en Famke (ik wist niet dat renault ook Alto's maaktehehe!) Maar ja,heb wel wat lelijke golfjes gezien en een hele hoop gozers die denken dat ze een vliegtuig hebben *grins*
ik was er om 20:45 en om 23:45 ik denk er zijn wat laters blijven hangen
-
Nou mensen deadline niet gehaald....hij gaat nu maandag pas naar de spuiter
maja komt wel 

-
mijn 1916v is weer op de weg, na wat probleempjes met inbouwen van het blok en daarna een koppeling die nog niet goed werkte, is het toch allemaal goed gekomen. sinds donderdag hangt het blok erin en als laatste zatredag ook de koppelingskabel vervangen, schakelt en rijdt nu perfect
wie gaat er eigenlijk van de tnm mee naar de toertocht , ik heb waarschijnlijk nog een bijrijder nodig, overnachten doe ik niet, wel eventueel de barbeque, dus als er nog iemand een stoeltje zoekt, let me know!

wie gaat er eigenlijk van de tnm mee naar de toertocht , ik heb waarschijnlijk nog een bijrijder nodig, overnachten doe ik niet, wel eventueel de barbeque, dus als er nog iemand een stoeltje zoekt, let me know!
Ik ga helaas niet mee met de toertocht. Op die datum hebben we 4 maanden geleden reeds de Lanparty gepland. Dus ik ben er helaas niet bij.
Wat betreft aankomende Donderdag. Ik ben erbij
Wat betreft aankomende Donderdag. Ik ben erbij

M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
-
Ik ben er donderdag ook bij! Rik ook! 

Ik ook!
-
ik ook na elven, eerst werken.
-
denk `t wel, rij in ieder geval wel mee met de tocht, voorlopig het laatste ritje voor de GT, de 16e verloopt de apk en schors ik em, er is wat laswerk te verrichten... 

Ben er donderdag in elk geval ook (weer) hehe!
-
Oke mensen.....
Vanaaf TNM!!!
Komt allen!!!!!!!!
@Riel: me eerst een rotte GTE aansmeren en dan ook nog eens de paar delen die hard zijn meenemen! Vuillak!

Vanaaf TNM!!!
Komt allen!!!!!!!!
@Riel: me eerst een rotte GTE aansmeren en dan ook nog eens de paar delen die hard zijn meenemen! Vuillak!

Bram (vospower) schreef:Oke mensen.....
Vanaaf TNM!!!
Komt allen!!!!!!!!
@Riel: me eerst een rotte GTE aansmeren en dan ook nog eens de paar delen die hard zijn meenemen! Vuillak!![]()
Whoehahahahahhaa

Ik ben er ook straks!
Hey Riel, ehhh, heb je je GTT nog die gelast moest worden?
Hoelaat komen de meeste eigenlijk? Heb niet zoveel zin om tot heel laat te blijven...
tot vanavond
Hoelaat komen de meeste eigenlijk? Heb niet zoveel zin om tot heel laat te blijven...
tot vanavond
-
Ff update van mn project:
Aangezien ik het niet haalde om mn wagen voor de toertocht af te krijgen heb ik besloten om het spuiten tot het allerlaatste te bewaren. De auto staat nu volledig in de spuitplamuur, op de EVO kit na. Ook zit de achteras, remleidingen en de tank er weer onder. Ik ga nu verder iig zo snel mogelijk de lak halen, maar de persoon met de kleur die ik wil die werkt een beetje tegen. Nu ga ik eerst de elbow + downpipe + middendemper lassen. Heb het materiaal bij elkaar. Hierna zal ik de evokit helemaal af maken, ben al op weg maar schat nog zeker 3 dagen werk eraan te hebben, inclusief het spuiten (spuitplamuur) ervan. Daarna ga ik zorgen dat ik mn deuren eruit krijg, wat zitten die pinnetjes vast zeg! hierdoor kan ik ook de auto mooi spuiten bij de deuren, waar je nauwelijks bijkomt als je ze erin laat. Daarna ga ik mn banden regelen, heb 4 goede maar die moeten nog op de velg worden gelegd, is zo gepiept. Daarna ga ik voor zover kan ivm spuiten het interieur er terug inzetten en de elektrische ramen inbouwen en de CV afmaken. Daarna de ICE er weer in en op naar de spuiter!!! Ik denk dat dit cker nog 3 weken in beslag zal gaan nemen. Ik doe het rustiger aan nu en de school is weer begonnen. Als de auto dus rijdt en mooi in kleur is, dan ga ik aan het interieur beginnen, dus kuipjes e.d. ook moet ik de verlagingsveren van de GTE overzetten. Verder ga ik tzt de ICE afwerken, dus mooie rode vloerkleed in de kofferbak en meer van dat soort dingetjes. Verder wil ik ook andere velgen, die beter bij de kleur passen, maar dat hangt 100% van mn budget af... Ik ben verder ook van plam om mijn remmerij aant te passen met clio 16v organen of met mooie schijven en blokken van Brembo, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Het is dus een rijdend project waar ik nog lang mee bezig zal zijn. Maar de basis is er, een carroserie die volledig strak en keihard is en nieuw in de lak
Ik hoop dat ik de auto over 3 weken rijdend heb en hem dan kan showen, want al 3/4 jaar ongeveer zonder GTT rijden is echt een lijdensweg, he wilco
Grtz Bram, tot donderdag
Aangezien ik het niet haalde om mn wagen voor de toertocht af te krijgen heb ik besloten om het spuiten tot het allerlaatste te bewaren. De auto staat nu volledig in de spuitplamuur, op de EVO kit na. Ook zit de achteras, remleidingen en de tank er weer onder. Ik ga nu verder iig zo snel mogelijk de lak halen, maar de persoon met de kleur die ik wil die werkt een beetje tegen. Nu ga ik eerst de elbow + downpipe + middendemper lassen. Heb het materiaal bij elkaar. Hierna zal ik de evokit helemaal af maken, ben al op weg maar schat nog zeker 3 dagen werk eraan te hebben, inclusief het spuiten (spuitplamuur) ervan. Daarna ga ik zorgen dat ik mn deuren eruit krijg, wat zitten die pinnetjes vast zeg! hierdoor kan ik ook de auto mooi spuiten bij de deuren, waar je nauwelijks bijkomt als je ze erin laat. Daarna ga ik mn banden regelen, heb 4 goede maar die moeten nog op de velg worden gelegd, is zo gepiept. Daarna ga ik voor zover kan ivm spuiten het interieur er terug inzetten en de elektrische ramen inbouwen en de CV afmaken. Daarna de ICE er weer in en op naar de spuiter!!! Ik denk dat dit cker nog 3 weken in beslag zal gaan nemen. Ik doe het rustiger aan nu en de school is weer begonnen. Als de auto dus rijdt en mooi in kleur is, dan ga ik aan het interieur beginnen, dus kuipjes e.d. ook moet ik de verlagingsveren van de GTE overzetten. Verder ga ik tzt de ICE afwerken, dus mooie rode vloerkleed in de kofferbak en meer van dat soort dingetjes. Verder wil ik ook andere velgen, die beter bij de kleur passen, maar dat hangt 100% van mn budget af... Ik ben verder ook van plam om mijn remmerij aant te passen met clio 16v organen of met mooie schijven en blokken van Brembo, daar ben ik nog niet helemaal over uit. Het is dus een rijdend project waar ik nog lang mee bezig zal zijn. Maar de basis is er, een carroserie die volledig strak en keihard is en nieuw in de lak

Grtz Bram, tot donderdag