Ik verkoop zelfs dagelijks telefoontjes. En je merkt gewoon dat ouders het prettig vinden als hun kind zo'n ding meeheeft. En ja die kinderen zeuren natuurlijk ook de oren van de kop af als er een vriendje zo'n mooi telefoontje heeft

Thnx! Dit is hun website: http://www.bielle-tuning.be/TuningSite (ziet er i.i.g wel verzorgd uit)-jo- schreef:is me niet eens bekend?? Zal effe proberen wat info te achterhalen.
kheb enkele telefoontjes gepleegd richting Limburgse afdeling.Neobyte schreef:Thnx! Dit is hun website: http://www.bielle-tuning.be/TuningSite (ziet er i.i.g wel verzorgd uit)-jo- schreef:is me niet eens bekend?? Zal effe proberen wat info te achterhalen.
Hey bedankt voor je research! Het gaat mij er in ieder geval om dat het geen slechte zaak is en dat ze verzorgd werk afleveren.-jo- schreef:kheb enkele telefoontjes gepleegd richting Limburgse afdeling.Neobyte schreef:Thnx! Dit is hun website: http://www.bielle-tuning.be/TuningSite (ziet er i.i.g wel verzorgd uit)-jo- schreef:is me niet eens bekend?? Zal effe proberen wat info te achterhalen.
Wat betreft bestellingen lopen de reakties enorm uitéén. Het merendeel van de klanten klaagd dat de leveringstermijn veel te lang oploopt (tot DRIE maanden) en nu spreken we over de optische kant. Het geleverde werk blijkt daarentegen wel verzorgd te zijn.
Motorisch: zoals bij de doorsnee handelaar in tuning, levering en keuze uit verschillende fabrikanten en alle verschillende merken. Voor plaatsing wordt er beroep gedaan op een derde partij (uitbesteding). Leveringstermijn is dan weer het negatieve punt.
Algemeen; verzorgde zaak waar "alles" te verkrijgen is en net geleverd bodywerk, maar alles op lange baan wordt geschoven door de langdurige leveringstermijn.
Is in de buurt... ik ken m niet?
nog geen foto gezien, maar tis wel redelijk de koningsprijs zeg...pffff...
H-O-L-L-Y-W-O-O-D Prijsje zeg, PFFF...~Haas~ schreef:nog geen foto gezien, maar tis wel redelijk de koningsprijs zeg...pffff...
klopt, maar kan nou niet echt zeggen dat ik die indruk krijg aan de hand van zijn omschrijving..Als er nou een waslijst aan dingen bij zou staan, oke. Maar goed, als t een perfecte wagen is die t geld waard is...ik vind t best hoor.Jasper16v schreef:misschien eerst zien en dan oordelen? hij zal die prijs vast niet voor niets vragen
Misschien is ie wel in zeer originele, nette nieuwstaat, vandaar dat er geen waslijst staat..~Haas~ schreef:klopt, maar kan nou niet echt zeggen dat ik die indruk krijg aan de hand van zijn omschrijving..Als er nou een waslijst aan dingen bij zou staan, oke. Maar goed, als t een perfecte wagen is die t geld waard is...ik vind t best hoor.Jasper16v schreef:misschien eerst zien en dan oordelen? hij zal die prijs vast niet voor niets vragen
lykt wel een engelse staffDroes schreef:
Aangezien het verlede week zijn verjaardag was en hij zijn naam te danken heeft aan Mr. Renault wil ik hier nog is een foto'ken plaatsen van mijnen Amerikaanse Stafford Terriër, Reno!!
Alle leden moeten hier toch gekend zijn hé
een jaartje geleden:
Met al zijn broertjes en zijn zusjes
Reno is de achterste van de hele bende met de witte vlek
een half jaartje later:
kijk is hoe onschuldig hij eruit ziet!
you wish
hij is er altijd graag bij op meetings dus jullie zullen hem zeker nog eens zien, kom hem maar is aaien dan
greetz
Droes
zijn er hier nog mense met staffords in de club?
Toch kan je beter een EI op je brood hebben dan een IJMartijnG schreef:ij; spreek uit als EI
y; spreek uit als AI kyken=kaiken >> Klinkt beter
lach jij nu met mijn staff?! hond is net een jaar geworde, en de jouwe? zo breed als nen olifant wordt da ni ze.oldskool schreef:lykt wel een engelse staffDroes schreef:
Aangezien het verlede week zijn verjaardag was en hij zijn naam te danken heeft aan Mr. Renault wil ik hier nog is een foto'ken plaatsen van mijnen Amerikaanse Stafford Terriër, Reno!!
Alle leden moeten hier toch gekend zijn hé
een jaartje geleden:
Met al zijn broertjes en zijn zusjes
Reno is de achterste van de hele bende met de witte vlek
een half jaartje later:
kijk is hoe onschuldig hij eruit ziet!
you wish
hij is er altijd graag bij op meetings dus jullie zullen hem zeker nog eens zien, kom hem maar is aaien dan
greetz
Droes
zijn er hier nog mense met staffords in de club?zo groot ?
aaien van zoon klein hondje da durft toch iedereen .
moet alleen uitkyken dat da hondje niet aan je broekspypen gaat hangen.
moet nog flink wat pokon krygen wil die myn
hondje willen kunnen evenaren, laat staan er by in de buurt komen ,kwa voormaat en grote.
kyk hier maar eens naar niet te veel kwylen he Droes.
http://www.faithful-to-the-end.nl/Image ... ROYstd.JPG
zie je wel op een meeting
mag je je de myne eens aaien als je durft![]()
marcel