ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
aantal cilinders 6, in V-vorm
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 2792 cm3
boring x slag 81,0 x 90,3 mm
compressieverh. 10,8:1
max. vermogen 150 kW (204 pk) / 6200tpm
max. koppel 270 Nm / 3200tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 2792 cm3
boring x slag 81,0 x 90,3 mm
compressieverh. 10,8:1
max. vermogen 150 kW (204 pk) / 6200tpm
max. koppel 270 Nm / 3200tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld
Nou, ik heb gisteren 20,- gevonden die een of andere sukkel in de pinautomaat had laten zitten....
Nu maar weer ontopic.
Een paar weken geleden reed ik door Roosendaal heen en daar kwam een standaard Clio 16V achter me aan.
Toen we de snelweg op gingen had ik hem even laten zien waarom je een Clio sneller moet maken.
Ik wist wel dat er een flink verschil in zat, maar ik reed toch wel aardig makkelijk van hem weg.
Daarna effe gestopt bij een tankstation en even wat gekletst en een sticker gegeven.

Nu maar weer ontopic.
Een paar weken geleden reed ik door Roosendaal heen en daar kwam een standaard Clio 16V achter me aan.
Toen we de snelweg op gingen had ik hem even laten zien waarom je een Clio sneller moet maken.

Ik wist wel dat er een flink verschil in zat, maar ik reed toch wel aardig makkelijk van hem weg.

Daarna effe gestopt bij een tankstation en even wat gekletst en een sticker gegeven.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
kijk zo hoort t! eerst die mensen t snot voor de ogen rijden en dan even kletsen en zorgen dat ze lid wordenrobclio16V schreef:Nou, ik heb gisteren €20,- gevonden die een of andere sukkel in de pinautomaat had laten zitten....![]()
Nu maar weer ontopic.
Toen we de snelweg op gingen had ik hem even laten zien waarom je een Clio sneller moet maken.![]()
Ik wist wel dat er een flink verschil in zat, maar ik reed toch wel aardig makkelijk van hem weg.![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
RS 4 is ook niet akelig hoor
[/url]

ugh...die Vw-tjes met 150 pk blijken goed te karren. Iemand bij ons in de club (RCB) heeft dat spijtig genoeg moeten ondervinden. VW Golf (150pk en mogelijk meer) VS Renault 21Turbo (origineel)....Vw-winner 

Iedereen maar vragen wat voor soort banden bruine strepen achterlaten.Ton schreef:pk's doet poepenRO 16v schreef:Natuurlijk, dragracen vindt ik leuk om te doen maar alleen op de motor, in Australië was ik bijna elk weekend wel op een strip te vinden met de Busa toen ie nog standaard was, nu is het niet meer te doen, laat ik het zo zeggen ik durf het niet meer.Xedrah schreef:Ieder heeft zijn eigen hobby natuurlijk.

Is dezelfde motor als in de cupra. Wordt heel eenvoudig naaar +- 195 gechipped (+- 400 nm). Héél snel, maar verslijt koppelingen.-jo- schreef:ugh...die Vw-tjes met 150 pk blijken goed te karren. Iemand bij ons in de club (RCB) heeft dat spijtig genoeg moeten ondervinden. VW Golf (150pk en mogelijk meer) VS Renault 21Turbo (origineel)....Vw-winner
als ik later groot ben ruil ik me benz in op een RS4dennisvr schreef:RS 4 is ook niet akelig hoor[/url]

Immer wieder die verdammte Holländer
ben net terug van de Rcb fridaynight meeting, op de terugweg (ring Antwerpen) komt er een saxo in men kont duwen. Dacht bij mezelf, laat die maar effe klooien...
Eens de flitspalen en gevaarlijke puntjes voorbij heb ik die saxo toch maar even in de vernieling gereden.
Van een geslaagde avond gesproken
Eens de flitspalen en gevaarlijke puntjes voorbij heb ik die saxo toch maar even in de vernieling gereden.
Van een geslaagde avond gesproken

-
Ik had altijd gedacht dat die VW prullen wel rap waren. Maar dat valt dus vies tegen.Bart V schreef:Een Golf, en zeker een 4 motion is een stuk zwaarder, dus echt vreemd is het niet dat je met je gtt sneller weg bent. Geld ook voor de VR6.

-
En ik maar denken dat die prullen rap zijn. Maar goed, daar maak ik mijn eerste fout al: ik denkBart V schreef:Een Golf, en zeker een 4 motion is een stuk zwaarder, dus echt vreemd is het niet dat je met je gtt sneller weg bent. Geld ook voor de VR6.

Hehe, ik heb ze ook al vaker achter me gelaten met mijn wit masjien.
die met die 21Turbo,in't slaap gevallen ofwa??????????????????????-jo- schreef:ugh...die Vw-tjes met 150 pk blijken goed te karren. Iemand bij ons in de club (RCB) heeft dat spijtig genoeg moeten ondervinden. VW Golf (150pk en mogelijk meer) VS Renault 21Turbo (origineel)....Vw-winner
Damn,sterkte ermee "AZ4L"
Laatst gewijzigd door Florus op ma 23 aug 2004 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.
gille schreef:die met die 21Turbo,in't slaap gevallen ofwa??????????????????????-jo- schreef:ugh...die Vw-tjes met 150 pk blijken goed te karren. Iemand bij ons in de club (RCB) heeft dat spijtig genoeg moeten ondervinden. VW Golf (150pk en mogelijk meer) VS Renault 21Turbo (origineel)....Vw-winner
geen idee, moet je hem zelf effe vragen. Volgende zaterdag staat ie in goes(Dynojet)in handen van Henk Dijkstra (Fastchip)
hehe, nee hoor, die van mij staat reeds enkele weken stil voor...euh..verbouwingen? Maar staat idd wel volgende zaterdag op de rol bij Dyno. Kwestie van weten wat er reeds onder de kap ligt en wat er nog moet aangepast worden. Hopelijk kan ik uitpakken, ik kijk er naar uit.antoine schreef:Je bent het toch niet zelf he
op wat druk ga je hem op de bank gooien??? ben benieuwd-jo- schreef:hehe, nee hoor, die van mij staat reeds enkele weken stil voor...euh..verbouwingen? Maar staat idd wel volgende zaterdag op de rol bij Dyno. Kwestie van weten wat er reeds onder de kap ligt en wat er nog moet aangepast worden. Hopelijk kan ik uitpakken, ik kijk er naar uit.antoine schreef:Je bent het toch niet zelf he

dat zullen verschillende runs zijn, denkelijk 3 of 4gille schreef:op wat druk ga je hem op de bank gooien??? ben benieuwd-jo- schreef:hehe, nee hoor, die van mij staat reeds enkele weken stil voor...euh..verbouwingen? Maar staat idd wel volgende zaterdag op de rol bij Dyno. Kwestie van weten wat er reeds onder de kap ligt en wat er nog moet aangepast worden. Hopelijk kan ik uitpakken, ik kijk er naar uit.antoine schreef:Je bent het toch niet zelf he
0.9
1.0
1.1
1.3
btw, tegen dan zitten die cup injectoren erin, cup intercooler en hopelijk die comp van jeroen. Ook ik ben benieuwd maar verwacht eigenlijk niet te veel. Moest het resultaat tegenvallen heb ik ook geen teleurstelling. Omgekeerd is meegenomen natuurlijk. Indien ik in deze opstelling niet aan 250 constante wiel pk's (op 1.1bar) kom gaat het blok eruit en beginnen we te bouwen aan een 2.2 blok (ook met staalkruk en bussen). Benny heeft zo nog een onderblok liggen van de 25i (gtx dacht ik, 2.2i blok). Daarna willen we ook proberen om die andere turbo een 1000 km testformatie te geven. Maar das pas het laatste, de 's moeten ook aanwezig zijn)
Goe bezig-jo- schreef:dat zullen verschillende runs zijn, denkelijk 3 of 4gille schreef:op wat druk ga je hem op de bank gooien??? ben benieuwd-jo- schreef:hehe, nee hoor, die van mij staat reeds enkele weken stil voor...euh..verbouwingen? Maar staat idd wel volgende zaterdag op de rol bij Dyno. Kwestie van weten wat er reeds onder de kap ligt en wat er nog moet aangepast worden. Hopelijk kan ik uitpakken, ik kijk er naar uit.antoine schreef:Je bent het toch niet zelf he
0.9
1.0
1.1
1.3
btw, tegen dan zitten die cup injectoren erin, cup intercooler en hopelijk die comp van jeroen. Ook ik ben benieuwd maar verwacht eigenlijk niet te veel. Moest het resultaat tegenvallen heb ik ook geen teleurstelling. Omgekeerd is meegenomen natuurlijk. Indien ik in deze opstelling niet aan 250 constante wiel pk's (op 1.1bar) kom gaat het blok eruit en beginnen we te bouwen aan een 2.2 blok (ook met staalkruk en bussen). Benny heeft zo nog een onderblok liggen van de 25i (gtx dacht ik, 2.2i blok). Daarna willen we ook proberen om die andere turbo een 1000 km testformatie te geven. Maar das pas het laatste, de 's moeten ook aanwezig zijn)
(geen sarcasme of ironie, gewoon goe bezig