ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Bart V

Een Golf, en zeker een 4 motion is een stuk zwaarder, dus echt vreemd is het niet dat je met je gtt sneller weg bent. Geld ook voor de VR6.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Een Golf V6 4 Motion is echt niet snel... :) Ik bleef 'm tot boven de 200 dik voor met mijn Williams. :D Effe 20 pagina's teruglezen of zo. Was echt lachen! :lol:
Jasper16v

wat heeft dat ding standaard aan pk's/nm's? en kg's?
Merijn
Über-Spammer

aantal cilinders 6, in V-vorm
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 2792 cm3
boring x slag 81,0 x 90,3 mm
compressieverh. 10,8:1
max. vermogen 150 kW (204 pk) / 6200tpm
max. koppel 270 Nm / 3200tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld
Bram

max. vermogen 150 kW (204 pk)
6200tpm
max. koppel 270 Nm
3200tpm

massa leeg 1382 kg
Merijn
Über-Spammer

topsnelheid 235 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,1 s
Jasper16v

owww, wil ik ook wel eens tegen, kan spannend worden :p
Robke
Car: Lexus IS250

Daar verspil ik nog niet eens benzine aan. :lol: :p :wink:
Merijn
Über-Spammer

Je zit echt aan de grond, he... ;)
Robke
Car: Lexus IS250

Nou, ik heb gisteren €20,- gevonden die een of andere sukkel in de pinautomaat had laten zitten.... :lol:

Nu maar weer ontopic.
Een paar weken geleden reed ik door Roosendaal heen en daar kwam een standaard Clio 16V achter me aan.
Toen we de snelweg op gingen had ik hem even laten zien waarom je een Clio sneller moet maken. :lol:
Ik wist wel dat er een flink verschil in zat, maar ik reed toch wel aardig makkelijk van hem weg. 8)
Daarna effe gestopt bij een tankstation en even wat gekletst en een sticker gegeven. :)
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

robclio16V schreef:Nou, ik heb gisteren €20,- gevonden die een of andere sukkel in de pinautomaat had laten zitten.... :lol:

Nu maar weer ontopic.
Een paar weken geleden reed ik door Roosendaal heen en daar kwam een standaard Clio 16V achter me aan.
Toen we de snelweg op gingen had ik hem even laten zien waarom je een Clio sneller moet maken. :lol:
Ik wist wel dat er een flink verschil in zat, maar ik reed toch wel aardig makkelijk van hem weg. 8)
Daarna effe gestopt bij een tankstation en even wat gekletst en een sticker gegeven. :)
kijk zo hoort t! eerst die mensen t snot voor de ogen rijden en dan even kletsen en zorgen dat ze lid worden :D
Merijn
Über-Spammer

Heb jij Rob wel eens goed bekeken, Paul? :S Hij is nou niet echt de reden waarom mensen hier lid worden! :lol:

;)
Marcel B.

Zeg dat wel! :lol:
Don't walk the grass... smoke it
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Jasper16v

Merijn schreef:Heb jij Rob wel eens goed bekeken, Paul? :S Hij is nou niet echt de reden waarom mensen hier lid worden! :lol:

;)
:lol: :p
Gast

ugh...die Vw-tjes met 150 pk blijken goed te karren. Iemand bij ons in de club (RCB) heeft dat spijtig genoeg moeten ondervinden. VW Golf (150pk en mogelijk meer) VS Renault 21Turbo (origineel)....Vw-winner :s
RO 16v

Ton schreef:
RO 16v schreef:
Xedrah schreef:Ieder heeft zijn eigen hobby natuurlijk. (Y)
Natuurlijk, dragracen vindt ik leuk om te doen maar alleen op de motor, in Australië was ik bijna elk weekend wel op een strip te vinden met de Busa toen ie nog standaard was, nu is het niet meer te doen, laat ik het zo zeggen ik durf het niet meer.
pk's doet poepen :worship:
Iedereen maar vragen wat voor soort banden bruine strepen achterlaten. :lol:
H8bal

-jo- schreef:ugh...die Vw-tjes met 150 pk blijken goed te karren. Iemand bij ons in de club (RCB) heeft dat spijtig genoeg moeten ondervinden. VW Golf (150pk en mogelijk meer) VS Renault 21Turbo (origineel)....Vw-winner :s
Is dezelfde motor als in de cupra. Wordt heel eenvoudig naaar +- 195 gechipped (+- 400 nm). Héél snel, maar verslijt koppelingen.
-Ray-
Contacteer:

dennisvr schreef:RS 4 is ook niet akelig hoor ;)[/url]
als ik later groot ben ruil ik me benz in op een RS4 :D en liever nog een RS6, ken me kinderzitje mooi op de leren achterbank :lol:
Immer wieder die verdammte Holländer
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

vanavond zo rond 20:00 op de abraham van rijckevorsel weg richting Capelle tegen een ClioII 1.6 16V gesport. FF duimpje gegeven en ff geroffelt ;)

wie ow wie was dat btw? :P
Gast

ben net terug van de Rcb fridaynight meeting, op de terugweg (ring Antwerpen) komt er een saxo in men kont duwen. Dacht bij mezelf, laat die maar effe klooien...

Eens de flitspalen en gevaarlijke puntjes voorbij heb ik die saxo toch maar even in de vernieling gereden.

Van een geslaagde avond gesproken :lol:
French pocket rocket

Bart V schreef:Een Golf, en zeker een 4 motion is een stuk zwaarder, dus echt vreemd is het niet dat je met je gtt sneller weg bent. Geld ook voor de VR6.
Ik had altijd gedacht dat die VW prullen wel rap waren. Maar dat valt dus vies tegen. :lol:
French pocket rocket

Bart V schreef:Een Golf, en zeker een 4 motion is een stuk zwaarder, dus echt vreemd is het niet dat je met je gtt sneller weg bent. Geld ook voor de VR6.
En ik maar denken dat die prullen rap zijn. Maar goed, daar maak ik mijn eerste fout al: ik denk :D .
Riël
Über-Spammer

Hehe, ik heb ze ook al vaker achter me gelaten met mijn wit masjien.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
gille
Contacteer:

-jo- schreef:ugh...die Vw-tjes met 150 pk blijken goed te karren. Iemand bij ons in de club (RCB) heeft dat spijtig genoeg moeten ondervinden. VW Golf (150pk en mogelijk meer) VS Renault 21Turbo (origineel)....Vw-winner :s
die met die 21Turbo,in't slaap gevallen ofwa??????????????????????
AZ4L

Clio 16v versus boom. Uitslag moge bekend zijn...

http://www.112brabant.nl
Florus

AZ4L schreef:Clio 16v versus boom. Uitslag moge bekend zijn...

http://www.112brabant.nl
Damn,sterkte ermee "AZ4L"
Laatst gewijzigd door Florus op ma 23 aug 2004 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Je wil toch niet zeggen dat jij dit zelf bent AZ4L ofwel ??

Maar idd zonde...van die auto dan he. De bestuurderstoel is zelfs verbogen...
Gast

gille schreef:
die met die 21Turbo,in't slaap gevallen ofwa??????????????????????

geen idee, moet je hem zelf effe vragen. Volgende zaterdag staat ie in goes(Dynojet)in handen van Henk Dijkstra (Fastchip)
antoine
Car: Renault Clio III RS

Je bent het toch niet zelf he :wink:
Gast

antoine schreef:Je bent het toch niet zelf he :wink:
hehe, nee hoor, die van mij staat reeds enkele weken stil voor...euh..verbouwingen? Maar staat idd wel volgende zaterdag op de rol bij Dyno. Kwestie van weten wat er reeds onder de kap ligt en wat er nog moet aangepast worden. Hopelijk kan ik uitpakken, ik kijk er naar uit.
gille
Contacteer:

-jo- schreef:
hehe, nee hoor, die van mij staat reeds enkele weken stil voor...euh..verbouwingen? Maar staat idd wel volgende zaterdag op de rol bij Dyno. Kwestie van weten wat er reeds onder de kap ligt en wat er nog moet aangepast worden. Hopelijk kan ik uitpakken, ik kijk er naar uit.
op wat druk ga je hem op de bank gooien??? ben benieuwd :)
AZ4L

Dat op 112brabant... ik wou maar dat ik kon zeggen dat ik dat niet was, maar helaas is de realiteit erg anders... gelukkig, ik en de bijrijder komen er nog goed vanaf, zonder al te veel fysieke schade.
Gast

gille schreef:
-jo- schreef:
dat zullen verschillende runs zijn, denkelijk 3 of 4

0.9
1.0
1.1
1.3

btw, tegen dan zitten die cup injectoren erin, cup intercooler en hopelijk die comp van jeroen. Ook ik ben benieuwd maar verwacht eigenlijk niet te veel. Moest het resultaat tegenvallen heb ik ook geen teleurstelling. Omgekeerd is meegenomen natuurlijk. Indien ik in deze opstelling niet aan 250 constante wiel pk's (op 1.1bar) kom gaat het blok eruit en beginnen we te bouwen aan een 2.2 blok (ook met staalkruk en bussen). Benny heeft zo nog een onderblok liggen van de 25i (gtx dacht ik, 2.2i blok). Daarna willen we ook proberen om die andere turbo een 1000 km testformatie te geven. Maar das pas het laatste, de €'s moeten ook aanwezig zijn)
H8bal

-jo- schreef:
gille schreef:
-jo- schreef:
dat zullen verschillende runs zijn, denkelijk 3 of 4

0.9
1.0
1.1
1.3

btw, tegen dan zitten die cup injectoren erin, cup intercooler en hopelijk die comp van jeroen. Ook ik ben benieuwd maar verwacht eigenlijk niet te veel. Moest het resultaat tegenvallen heb ik ook geen teleurstelling. Omgekeerd is meegenomen natuurlijk. Indien ik in deze opstelling niet aan 250 constante wiel pk's (op 1.1bar) kom gaat het blok eruit en beginnen we te bouwen aan een 2.2 blok (ook met staalkruk en bussen). Benny heeft zo nog een onderblok liggen van de 25i (gtx dacht ik, 2.2i blok). Daarna willen we ook proberen om die andere turbo een 1000 km testformatie te geven. Maar das pas het laatste, de €'s moeten ook aanwezig zijn)
Goe bezig

(geen sarcasme of ironie, gewoon goe bezig :) )
Gesloten