ACT: Algemeen Chat Topic. I
Denk ook dat ik daar op geslaagd ben...Jasper16v schreef:50 blijven rijden waar je 50 mag is vaak te hard in de ogen van de examinator ja. Dus ff gas los inderdaad en goed aangeven dat je goed kijkt.
Had twee dagen last van mn nek...
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Vliegwiel 50nm, drukgroep 25nm. Doe er wat locktite op. Ik trek ze doorgaans nog vaster
vind t wel goed, die momenten, vast=vast 

van welke bron heb je dit?Merijn schreef:Dus niet, he...
Standaard heeft de RS4 440 PK, als ik me niet vergis. De RS6 heeft 460 PK of iets in die richting.
Echt geen Audi die (standaard) 600PK levert!
d8 dat de RS4 rond de 380 pk had.
zoals deze de RS4 Avant:
Year: 1999
Origin: Deutschland
Price: ab 64.800
Price check!
Displacement: 2.671 cm³
Power KW / HP: 280 / 380
Torque: 440 Nm
Weight: 1.620 Kg
Top Speed: 250 Km/h
0 to 100 Km/h: 4.9 Sec.
0 to 200 Km/h: 17.5 Sec.
Length: 4.525 mm
Width: 1.799 mm
Height: 1.386 mm
Consumption: 12.0 L
Valvetrain: V6
Drive Wheels: Allrad
Tank: 62 L
Trunk: 569 L
Potverdikke, misschien hebben ze wel wat aan die audi gedaan?
-
- Contacteer:
Jammer! maar volgende x beter toch!Headlong schreef:Helaas ben ik gezakt.Volgens de examinator reed ik te hard over kruispunten heen. Hierdoor zou ik niet goed hebben kunnen kijken.
Volgende keer beter

ik snap eigelijk oowk nie hoe ik geslaagd ben..
ik moest maar 10 min rijden.. en alleen ff straatje keren.. en toen mocht ik alweer terug

Hij gaf zelf een aanwijzing dat ik wat minder snel in me spiegel moest kijken..

dus ja het is volgens mij maar net hoe het hoofd staat van de examinator.

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Contacteer:
Jasper16v schreef:Hoezo asociaal rij gedrag...(snelweg in Rusland)
http://members.home.nl/nica23/P1010001.MOV (19,5 mb)

en even burgelijks stand aan ;
***** Foei levens gevaarlijk********

Mensen, allemaal bedankt voor jullie reacties. Ik had er echt wel de balen in vanochtend. Ik dacht daar gaat me dagje rond rijden in de Laguna
.
Ik ga gewoon weer een examen aanvragen, gas inhouden bij kruispunten en vervolgens mijn examen halen
.

Ik ga gewoon weer een examen aanvragen, gas inhouden bij kruispunten en vervolgens mijn examen halen

Psies, gewoon halen de volgende keer....Headlong schreef:Mensen, allemaal bedankt voor jullie reacties. Ik had er echt wel de balen in vanochtend. Ik dacht daar gaat me dagje rond rijden in de Laguna.
Ik ga gewoon weer een examen aanvragen, gas inhouden bij kruispunten en vervolgens mijn examen halen.

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
geloof dat 60 procent het de 2e keer haald ofzo ( misschien wel meer dan 60 ) dus komt wel goed!Jacco Twingi schreef:Psies, gewoon halen de volgende keer....Headlong schreef:Mensen, allemaal bedankt voor jullie reacties. Ik had er echt wel de balen in vanochtend. Ik dacht daar gaat me dagje rond rijden in de Laguna.
Ik ga gewoon weer een examen aanvragen, gas inhouden bij kruispunten en vervolgens mijn examen halen.

Laatst gewijzigd door Tri$16v op do 19 aug 2004 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
jep ging hard maar die s4 of s6 ging nog een pak snellerRiël schreef:Holyfuck die gaat akelig hard, die idiootDroes schreef:gedverJasper16v schreef:Hoezo asociaal rij gedrag...(snelweg in Rusland)
http://members.home.nl/nica23/P1010001.MOV (19,5 mb)![]()
Die 2 vrachtauto's kwamen wel dichtbij

GOh, dan heb je nog 40% kans te zakkenTri$16v schreef:geloof dat 60 procent het de 2e keer haald ofzo ( misschien wel meer dan 60 ) dus komt wel goed!Jacco Twingi schreef:Psies, gewoon halen de volgende keer....Headlong schreef:Mensen, allemaal bedankt voor jullie reacties. Ik had er echt wel de balen in vanochtend. Ik dacht daar gaat me dagje rond rijden in de Laguna.

ik wil die velgen wel...

Dit zijn ze nu ook vazin in België!! gekker kan het toch niet
kga doppen ze dan
Finse miljonair kreeg 170.000 euro boete voor 80 km/uur - 19/08/2004
Boetes gekoppeld aan het inkomen zijn een zeldzaamheid in Europa. In Finland zijn de boetes voor snelheidsovertredingen gelinkt aan het netto-inkomen. Een voorbeeld: wie buiten de bebouwde kom 16 tot 20 km te snel rijdt en een netto 2.000 euro per maand verdient, kan een boete verwachten van tenminste 115 euro.
Maar een vergelijkbaar vergrijp in België kost je meer. Hier is 150 euro het laagste tarief voor een zware overtreding van de eerste graad (in een zone 30 meer dan 10 en minder dan 20 km per uur te snel rijden).
Toch kan je in Finland maar beter opletten. Vice-president And Vanjoki van de Finse telefoonproducent Nokia reed met zijn Harley-motorfiets een beetje te snel in het stadsverkeer en kreeg 116.000 euro boete. Dankzij de communicatietechnologie kon de politie via de gsm bij de fiscus zijn belastingaanslag opvragen.
Ook miljonair Jussi Salonoja (27) kreeg een astronomische boete van 170.000 euro voor te snel rijden in Helsinki. Hij scheurde tegen 80 km per uur waar maximum 40 km per uur is toegelaten. De man heeft een jaarloon van 7 miljoen euro. Bedrijfsleider Keijo Kopra reed in 1999 23 km per uur te snel en kreeg een boete van 15.660 euro. Omdat de rechtbank gesjoemel vaststelde, krijgt hij er nog een boete van 41.040 euro bovenop. Een vervangende celstraf werd Kopra geweigerd. (JMB)

Finse miljonair kreeg 170.000 euro boete voor 80 km/uur - 19/08/2004
Boetes gekoppeld aan het inkomen zijn een zeldzaamheid in Europa. In Finland zijn de boetes voor snelheidsovertredingen gelinkt aan het netto-inkomen. Een voorbeeld: wie buiten de bebouwde kom 16 tot 20 km te snel rijdt en een netto 2.000 euro per maand verdient, kan een boete verwachten van tenminste 115 euro.
Maar een vergelijkbaar vergrijp in België kost je meer. Hier is 150 euro het laagste tarief voor een zware overtreding van de eerste graad (in een zone 30 meer dan 10 en minder dan 20 km per uur te snel rijden).
Toch kan je in Finland maar beter opletten. Vice-president And Vanjoki van de Finse telefoonproducent Nokia reed met zijn Harley-motorfiets een beetje te snel in het stadsverkeer en kreeg 116.000 euro boete. Dankzij de communicatietechnologie kon de politie via de gsm bij de fiscus zijn belastingaanslag opvragen.
Ook miljonair Jussi Salonoja (27) kreeg een astronomische boete van 170.000 euro voor te snel rijden in Helsinki. Hij scheurde tegen 80 km per uur waar maximum 40 km per uur is toegelaten. De man heeft een jaarloon van 7 miljoen euro. Bedrijfsleider Keijo Kopra reed in 1999 23 km per uur te snel en kreeg een boete van 15.660 euro. Omdat de rechtbank gesjoemel vaststelde, krijgt hij er nog een boete van 41.040 euro bovenop. Een vervangende celstraf werd Kopra geweigerd. (JMB)
ik zeg die audiRemi schreef:600 Pk? Welke Audi is dat dan wel niet volgens jou?Jasper16v schreef: Die audi heeft ook 600 pk![]()
beetje getjoened dus...

BMW M5Droes schreef:weet iemand in welke auto het filmke is opgenomen?
-
- Contacteer:
Trage bakkies dus die m5jes..
vergeleken met die audi!

vergeleken met die audi!

Ik snap je, maja die 600 pk vind ik nog steeds een erg grove schattingJasper16v schreef:ik zeg die audiRemi schreef:600 Pk? Welke Audi is dat dan wel niet volgens jou?Jasper16v schreef: Die audi heeft ook 600 pk![]()
beetje getjoened dus...
BMW M5Droes schreef:weet iemand in welke auto het filmke is opgenomen?