Ik heb een lading veerpootbruggen laten maken in diverse afwerk kwaliteiten voor een renault 5 gtt en gte enz. Ook worden er nog spaghettispruitstukken gemaakt voor de 5 gtt. Als er mensen zijn die interesse hebben in een van deze delen dan moeten ze me een mail sturen of pm-en .
De prijzen voor de diverse veerpootbruggen zijn al bekend !
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /25502.jpg[/img]
Hoe meer mensen er reageren hoe lager de prijs !
Animo voor achterste Veerpootbrug en spaghettispruitstuk
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik ben wel geïnteresseerd, zowel vor als achter!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Die gozer vraag er 60 euro voor , maar dat is inclusief montageplaten aan de binnen kant van je wielkas ( deze heeft opgelaste moeren ook rvs en een rvs plaat) ook de rest van het montagemateriaal is rvs. Ook kan je kiezen afwerk laag
als je het te duur vindt dan koop je het toch niet, of maak het lekker zelf voor 30 euro...
wat kun je tegenwoordig nog maken voor 60 euro...
ennuh...ik denk niet dat deze beste jongen zo HEEL erg rijk zal worden van 5 of 10 veerpootbrugjes van 60 euro/stuk...
ik zeg: kopen en anders nie zeuren...
(sorry hoor jongens maar met de 16v motorblokken gaat het ook altijd zo: "zozo, das wel veel geld..."
ik: "Nou ja dan doe je het niet en ga je bij iemand anders kijken wat het kost...dan weet je snel genoeg of het DUUR is...")
gezever altijd...
wat kun je tegenwoordig nog maken voor 60 euro...
ennuh...ik denk niet dat deze beste jongen zo HEEL erg rijk zal worden van 5 of 10 veerpootbrugjes van 60 euro/stuk...
ik zeg: kopen en anders nie zeuren...
(sorry hoor jongens maar met de 16v motorblokken gaat het ook altijd zo: "zozo, das wel veel geld..."
ik: "Nou ja dan doe je het niet en ga je bij iemand anders kijken wat het kost...dan weet je snel genoeg of het DUUR is...")
gezever altijd...