Animo voor achterste Veerpootbrug en spaghettispruitstuk

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
Gesloten
turbo5

Ik heb een lading veerpootbruggen laten maken in diverse afwerk kwaliteiten voor een renault 5 gtt en gte enz. Ook worden er nog spaghettispruitstukken gemaakt voor de 5 gtt. Als er mensen zijn die interesse hebben in een van deze delen dan moeten ze me een mail sturen of pm-en .
De prijzen voor de diverse veerpootbruggen zijn al bekend !

[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /25502.jpg[/img]

Hoe meer mensen er reageren hoe lager de prijs !
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Ik ben wel geïnteresseerd, zowel vor als achter!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Steven
Car: M536

Vroeger konden we die achterste veerpootbruggen via Roy voor 30 euri krijgen! Dat was ook RVS en dan met 2 pijpen.
turbo5

Ik kan altijd vragen of die gozer iets wilt zakken ..
Maar het is echt netjes .
Roy
Moderator

Wat vraag jij ervoor dan? Een maat van mij heeft er een tijd terug ook een aantal gemaakt voor 30 euri idd. En dan verdiende hij er nog aardig op.
5 GT Turbo '88 GT5
turbo5

Die gozer vraag er 60 euro voor , maar dat is inclusief montageplaten aan de binnen kant van je wielkas ( deze heeft opgelaste moeren ook rvs en een rvs plaat) ook de rest van het montagemateriaal is rvs. Ook kan je kiezen afwerk laag
Roy
Moderator

Dan wil hij snel rijk worden denk ik :wink:
5 GT Turbo '88 GT5
PtrGte
Contacteer:

als je het te duur vindt dan koop je het toch niet, of maak het lekker zelf voor 30 euro...

wat kun je tegenwoordig nog maken voor 60 euro...

ennuh...ik denk niet dat deze beste jongen zo HEEL erg rijk zal worden van 5 of 10 veerpootbrugjes van 60 euro/stuk...

ik zeg: kopen en anders nie zeuren... :wink:

(sorry hoor jongens maar met de 16v motorblokken gaat het ook altijd zo: "zozo, das wel veel geld..."

ik: "Nou ja dan doe je het niet en ga je bij iemand anders kijken wat het kost...dan weet je snel genoeg of het DUUR is...")

gezever altijd... (N)
Ollie

Turbo5, zet het anders in de RTC markt, dan onstaan er geen "discussies" over prijzen en dergelijke en de geïnteresseerden weten je dan wel via mail of PM te vinden.

Daarom voor deze een slotje...
Gesloten