Ik net van die zilvergekleurde lampjes gehaald voor de knipperlichten naast de koplampen. Haal ik één van de originele lampjes eruit, blijkt deze gewoon wit te zijn. Zit er oranje kunststof in de unit! Dus welk kleur lampje ik er ook in doe, je blijft een oranje gloed aan de buitenkant zien.
Merijn moet eens leren lezen, hij denkt dat het over de zijknipperlichten gaat.
De knipperlichten naast de koplampen zullen toch al gauw iets van 15-20 euro kosten gok ik....
Haha, echt nie Bij intercarparts.nl kun je die voor 6 euro per stuk bestellen. Heb ik ook gedaan. Maar er komen wel verzendkosten bij, dus je kunt beter meer in 1 keer bestellen.
ze zijn daar 6,60 excl. btw per stuk. Vraag maar eens bij de dealer wat een Valeo knipperlichtje je kost.
Want voor die paar euri heb je geen Valeo dingen zie je ook duidelijk verschil tussen een Valeo lampje en een imitatie geval....
Ze hebben allemaal dat oranje plastic erin zitten, maar de Valeo knipperlichten zijn kwalitatief gezien het beste, die worden tenminste niet dof na een tijdje en er komen ook niet van die scheurtjes in.
Bruto-adviesprijs : 6.00 staat er, dus da zal dan iets van een 7,20 euro worden incl. btw per stuk. Ik heb er toen ook maar gelijk van die witte zijknippers bij besteld en die zijn 4,90 excl. btw. En de kwaliteit is ook niet echt slecht hoor
Ik krijg bij http://www.auto-onderdelen.com sowieso korting vanwege m'n Peugeot GTI Club NL lidmaatschap, dus mijn prijs zal iets anders zijn dan die van jullie. Maar als het idd zo goedkoop is, dan kan ik ze net zo goed nieuw bestellen. Maar dan idd tegelijk met wat andere dingen, want dan worden de verzendkosten relatief een stuk lager.
Wie weet of er ook lakstiften bestaan voor de goudkleurige Speedlines? Zo ja, wat is daarvan de kleurcode? M'n velgen hebben wat lakschade bij de bouten door het monteren en dat wil ik wat bijwerken.
Nee, de velgen zien er prima uit, maar de gaten waarin de wielbouten zitten zijn wat beschadigd van het monteren. Ben niet van plan daar veel geld aan uit te geven.
Merijn schreef:
Ik vind die Morette-lampen echt heiligschennis! Zeker door die enorm lelijke knipperlichten die je in je bumper zal moeten monteren.
Daar had ik inderdaad geen rekening mee gehouden. Tegemoetkomend verkeer moet natuurlijk je knipperlichten kunnen zien.
Wees trouwens niet bang dat als ik een Williams zou kopen, ik die dan net zo zal tunen als m'n Rallye. Ten eerste zal het geld daarvoor dan niet aanwezig zijn, omdat het verschil in aanschafprijs nogal groot is tussen Rallye en Williams. Ten tweede vind ik de Williams al bijzonder genoeg zoals hij standaard is. Misschien witte knipperlichtjes en dan soort kleine details, maar daar zal het dan ook bij blijven.
[img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smi ... edface.gif[/img] Het tuningsbloed kruipt kennelijk toch waar het niet zou mogen gaan, want ik heb de verleiding niet kunnen weerstaan en heb net een tweedehands setje Morettes gekocht.
De originele koplampen houd ik natuurlijk zodat de wagen z'n originele frontje terug kan krijgen indien dit gewenst is. Alleen nog een mooie manier zien te vinden om knipperlichtjes in de voorbumper te verwerken. Mistlampen ombouwen tot knipperlichten?
Gaat er trouwens nog iemand binnenkort onderdelen Williams blauw laten spuiten? Die maskertjes moeten namelijk nog gespoten worden en ik zit eraan te denken om dan meteen een ongespoten fase 2 grill te bestellen.
Nou, ja... PM Frits eens hoe hij dat gedaan heeft met zijn knipperlichten. Als je je bumper verzaagd kom ik je een paar klappen geven, dan weet je dat vast.
Nou, ja... PM Frits eens hoe hij dat gedaan heeft met zijn knipperlichten. Als je je bumper verzaagd kom ik je een paar klappen geven, dan weet je dat vast.
Trouwens marc, je moet even kijken of je fase 2 grill wel past met je morette lampen. tot nu toe heb ik de meine nog steeds niet naar wens kunnen krijgen....
Dus lampen compleet monteren daarna de grill monteren en dan van boven af kijken of alles netjes aansluit aub.
Frits schreef:Trouwens marc, je moet even kijken of je fase 2 grill wel past met je morette lampen. tot nu toe heb ik de meine nog steeds niet naar wens kunnen krijgen....
Dus lampen compleet monteren daarna de grill monteren en dan van boven af kijken of alles netjes aansluit aub.
Gr.Frits
Goeie tip. Misschien maar eerst passen en meten voordat ik de boel laat spuiten.