das nu net het probleem, ik ga met de cupcooler rijden dus iets andere aansluitingen. Hoe komt het toch dat in nederland alles online staat en in belgië bijna niets...??? Zo achterlijk zijn we nu toch ook weer ni dacht ik.Merijn schreef:Volgens mij leveren zij alleen de turbo-slangen...
Als ik kijk bij BB Performance leveren zij ook alleen de turbo-slangen, dus ik vrees dat de anderen niet gemaakt worden of zo.
ACT: Algemeen Chat Topic. I
In belgië kan ik nog aan alle europacup onderdelen raken, dat hebben ze dan in Engeland weer nietMerijn schreef:
Ik denk dat de markt gewoon te klein is in Belgie. In Engeland kan je echt alles krijgen. Die kunnen het ook gewoon naar je opsturen, vaak voor lagere prijzen.

-
- Car: Renault Clio III RS
Hier kan je elke slang laten maken. http://www.iq-parts.nl . Je moet zelf ff een mal maken daarna kunnen ze er een slang van maken.corona schreef:kwil ni moeilijk doen, maar kan je dat ergens voor de 21T terugvinden ook?? Hoeft ni sfs of samco te zijn, gelijkaardig maar van evenwaardige kwaliteit is ook goed.
@iedereen die het wil weten, account corona heb ik aan de kant geschoven. Voor sommigen bleek dat nogal verwarrend te zijn.
Grts Jo (aka corona)
Grts Jo (aka corona)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik had ook gewoon even je nick kunnen aanpassen?-jo- schreef:@iedereen die het wil weten, account corona heb ik aan de kant geschoven. Voor sommigen bleek dat nogal verwarrend te zijn.
Grts Jo (aka corona)
-
http://www.pidplates.com/main.php?lang=nl®id=
Dit kwamen we gisteren nog tegen tijdens he ek rallycross.Hier kun je plakletters laten maken voor bv op je auto.
Dit kwamen we gisteren nog tegen tijdens he ek rallycross.Hier kun je plakletters laten maken voor bv op je auto.
sorry wistek ni, kheb daar al eens achter aan het zoeken geweest maar kon dat zelf niet veranderen..vandaar ander account aangemaakt.dennisvr schreef:ik had ook gewoon even je nick kunnen aanpassen?-jo- schreef:@iedereen die het wil weten, account corona heb ik aan de kant geschoven. Voor sommigen bleek dat nogal verwarrend te zijn.
Grts Jo (aka corona)
Waar zijn die mods als je ze nodig hebt he

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dit is zeer interesti, ga ik zeker gebruik van maken!antoine schreef:http://www.pidplates.com/main.php?lang=nl®id=
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Kan iemand mij even helpen?
Mijn autoradio heeft vanochtend de geest geven
Net nu ik wat grote uitgave achter de rug heb....
Waar kan ik goedkoop! een radiotje scoren?
Heb al op marktplaats gekeken, maar vind 100 euro voor een gebruikte radio wel erg veel.......

Heb al op marktplaats gekeken, maar vind 100 euro voor een gebruikte radio wel erg veel.......
ebay.de
Wat wil je precies voor iets? Ik heb een oude Pioneer liggen. Het is 1 van de goedkoopste frontladers en slaat best snel over. Als het iets voor je is mag je 'm gratis en voor niks komen halen.Mickael schreef:Kan iemand mij even helpen?

Iets wat geluid uitspuigtMerijn schreef:Wat wil je precies voor iets? Ik heb een oude Pioneer liggen. Het is 1 van de goedkoopste frontladers en slaat best snel over. Als het iets voor je is mag je 'm gratis en voor niks komen halen.Mickael schreef:Kan iemand mij even helpen?

Maakt me geen drol uit welk merk of wat dan ook, zolang ik er een CD in kan douwen en mijn versteker kan aan sluiten ben ik tevrede!
Misschien wel handig om te vermelde waar je aan de maas woont
Ebay, deze prijzen als marktplaats..... Sinds de euro vraagt iedereen opeens het dubbele lijkt wel.
-
Waarom vraag je niet ff of dennisvr ofzo je nickname veranderd.Dit is nog onduidelijker.Bijvoorbeeld -jo-(corona)-jo- schreef:@iedereen die het wil weten, account corona heb ik aan de kant geschoven. Voor sommigen bleek dat nogal verwarrend te zijn.
Grts Jo (aka corona)
om te janken....
een kaart waar de flitspalen worden aangegeven in west europa...
[img]http://www.radarfalle.de/radarfallen/im ... mplett.gif[/img]
een kaart waar de flitspalen worden aangegeven in west europa...
[img]http://www.radarfalle.de/radarfallen/im ... mplett.gif[/img]
-
- Über-Spammer
De tandjes zo veel??
kan je ook iets inzoemen op nederland??
kan je ook iets inzoemen op nederland??
of iemand heeft net de stipjes tool ontdekt in paintshop 

Immer wieder die verdammte Holländer
of uitgeproduceerde asielzoekers...
Immer wieder die verdammte Holländer
Don't walk the grass... smoke it
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo mocht het hele voetbalgebeuren er wel uitzien!!!!

dies cool ja, in het begin denk je echt what the fuck

-

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:

Dat die streakster niet eerder van het veld gehaald is