[19 16v] met warme motor niet meer willen starten
hmm..dan moet de CJIB nog maar even wachten met hun acceptgiro's 
maar nog even over die rotor + verdeelkap, waarom zou die het alleen bij het starten niet doen want onder het rijden heb ik helemaal geen last van slechte ontsteking

maar nog even over die rotor + verdeelkap, waarom zou die het alleen bij het starten niet doen want onder het rijden heb ik helemaal geen last van slechte ontsteking
Heb je wel ff met je ledenpas gezwaaid?jeroen.k schreef:Maak je borst maar nat...heb maandje geleden nwe middenpijp erop gezet bij de mijne. 160 euro. Was de goedkoopste die ik vinden kon (bij de brezan). Zijn dure geintjesNebula schreef:yep..Chamade Ph1 , velgen moeten nog maar eens andere onder vorige eigenaar heeft nog wel wel 's wat stoepjes geschaafd , en uitlaat is volgens mij idd een devil , heb nog niet kunnen horen of ie herrie maakt want middenpijp is helemaal gaar volgende maand weer nieuwe funds voor dat
Ik heb nog een 1,5 jaar oude originele middendemper liggen van 19 16v 3-deurs ('k weet niet of dat past) Heb zelf nu een demperloze dus ben 'm niet meer nodig.Nebula schreef:yep..Chamade Ph1 , velgen moeten nog maar eens andere onder vorige eigenaar heeft nog wel wel 's wat stoepjes geschaafd , en uitlaat is volgens mij idd een devil , heb nog niet kunnen horen of ie herrie maakt want middenpijp is helemaal gaar volgende maand weer nieuwe funds voor dat
Kan vocht zijn wat dan verdwijnt. Met dit soort problemen begin je met rotor en verdeler om dat maar uit te kunnen sluiten. Andere oorzaken/oplossingen zijn vaak duurder.Nebula schreef:hmm..dan moet de CJIB nog maar even wachten met hun acceptgiro's
Heb je overigens geen last van water in je bougieschachten?? ik zie dat je een ph1 hebt, en die hebben daar vaak last van.... ff het F16 1.e kapje eraf, bougiekabels eruit, en controleren of ze niet vochtig/nat zijn.
chamade is iets langer toch ?Ik heb nog een 1,5 jaar oude originele middendemper liggen van 19 16v 3-deurs ('k weet niet of dat past) Heb zelf nu een demperloze dus ben 'm niet meer nodig.
Nee geen vocht.. wel olie(niet veel) , pakking van kleppendeksel al vervangen, hielp een beetje nou nog de pakking onder de nokkenassen vervangen.Kan vocht zijn wat dan verdwijnt. Met dit soort problemen begin je met rotor en verdeler om dat maar uit te kunnen sluiten. Andere oorzaken/oplossingen zijn vaak duurder.
Heb je overigens geen last van water in je bougieschachten?? ik zie dat je een ph1 hebt, en die hebben daar vaak last van.... ff het F16 1.e kapje eraf, bougiekabels eruit, en controleren of ze niet vochtig/nat zijn.
Ik kreeg geen korting...maar was dan ook de 1e keer dat ik er kwam...of nee...heb toch idd wel een tientje korting gehadMenno schreef:Je moet het zowiezo wel ERRUG bont maken om geen korting te krijgen bij de Brezan, ook zonder RTC.

Idd, de winstmarge is behoorlijk groot, maar omdat ik er wel es wat onenigheid over heb gezien omdat je bij de verschillende werknemers wel es verschillende kortingen krijgt heb ik de RTC-korting geregeldR(ay)Si schreef:Korting op verhoogde prijzen ja.....dus geen korting.Menno schreef:Je moet het zowiezo wel ERRUG bont maken om geen korting te krijgen bij de Brezan, ook zonder RTC.

En je ziet ook dat de kortingen aardig 'hoog' zijn, vanwege die hoge winstmarge.
Maar gewoon vaak komen, beetje gezellig ouwehoeren, zorgen dat je altijd weet wat je zoekt, dan komt de korting ook wel vanzelf.
-
En zorgen dat je niet in een drukke winkel staat tussen veel mensen. Smorgens om 9 uur ook even bakkie koffie meedrinken met de heren aldaar helpt ook prima 

Paar procent? Met de rtc korting had ik mijn middenpijp voor 96 euro gehad ipv 160
Dat scheelt toch flink en auto's zijnal zo duur.
Bij de Lasaulec in Harderwijk kwam ik ook vaak en dan hoefe je al niet eens meer te vertellen wat voor auto je hebt en vragen ze zelfs hoe het ermee gaat. Super geinteresseerd die jongens...toch altijd leuk, want intresse voor je auto is toch één van de redenen dat je ze sneller/mooier maakt

Bij de Lasaulec in Harderwijk kwam ik ook vaak en dan hoefe je al niet eens meer te vertellen wat voor auto je hebt en vragen ze zelfs hoe het ermee gaat. Super geinteresseerd die jongens...toch altijd leuk, want intresse voor je auto is toch één van de redenen dat je ze sneller/mooier maakt

Tuurlijk. Ik slijm me overal een dikke beurs. Zou je niet zeg?Nebula schreef:klinkt wel als slijmen voor een paar % korting zeg.
He Nebula...denk er net pas aan om op je profiel te klikken...Damn, wat ziet je 19 er strak uit (jaloers). Ik zie dat je in marum woont. Dat is niet zo ver van Lelystad. Kom anders es een keer langs hier
Ben wel benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet en misschien kunnen we samen eens naar je probleem kijken (niet dat ik nu zo'n supertechneut ben, maar 2 weten meer dan één...en ik heb zelf ook zo m'n probleempjes gehad
)

inderdaad niet ver, nederland is zowiezo kleinHe Nebula...denk er net pas aan om op je profiel te klikken...Damn, wat ziet je 19 er strak uit (jaloers). Ik zie dat je in marum woont. Dat is niet zo ver van Lelystad. Kom anders es een keer langs hier sml_smile.gif Ben wel benieuwd hoe hij er in het echt uit ziet en misschien kunnen we samen eens naar je probleem kijken (niet dat ik nu zo'n supertechneut ben, maar 2 weten meer dan één...en ik heb zelf ook zo m'n probleempjes gehad sml_wink.gif )

auto is nog wel redelijk strack, moeten nog nieuwe raamrubbers op die beginnen ontzettend uittezetten
heb ook nog wat info ingewonnen van een ANWB reperateur man. die zei dat het ook de Temp. Sensor kon zijn en dat de motor hem zelf gewoon verzoop.
de camber was toch dat ding wat je wielen recht laat staan ???Zeker strak, alleen op de foto's lijkt het camber op de voorwielen een beetje raar, klopt dat?
Ik zou toch eerst kijken voor water in de bougieschachten
Hoe is de staat van de motorkap?
Bij de luchthapper nog strak? Of zit daar ook roest?
Als die raamrubbers alles is
Die zetten zelfs bij auto's van 2000 al uit 

Als die raamrubbers alles is