ACT: Algemeen Chat Topic. I
Zoals die zwarte hier boven , zo! das veel geld , maar wordt ie niet mooier op , vind ik danantoine schreef:Je bedoelt de imitatie maxi?
Ik dacht dat het dimma pakketje vroeger incl montage 20000 gulden koste.In oisterwijk zat een bedrijf die de set monteerde.
Ik vind zo'n smalle taille altijd zo'n peugeot-trekje.
jaMadmaus schreef:Bestaan die dan??Jasper16v schreef:koop een 800 mb cdMadmaus schreef:Wie weet hoe ik een filmpje van 780 mb kan verkleinen zodat ie toch nog op een 700 mb cdrom gaat passen??
Kan dat met Nero Burning Rom?
Ik ben een leek met zulk soort dingen!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
moet eigenlijk volledig compleet hebben, dus misschien een schade wagen. heb ook even rond gehoord, en een RS blok kost 2500 euro, 9000km
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
... en toch is die zwarte clio hierboven niet de 'originele' maxi kit maar een look-a-like van wellicht Prima Racing.
Het verschil is dat de renault maxi kit geen skirts heeft en de voorschermen nog iets breeder zijn (zeg maar 'rechter' weg lopen vanaf de motorkap).
Het verschil is dat de renault maxi kit geen skirts heeft en de voorschermen nog iets breeder zijn (zeg maar 'rechter' weg lopen vanaf de motorkap).
blok, boite, kabelboom, stuurhuis, comp...alles voor 2500??? Ga er dan maar voor zou ik zeggen.Erik Olijnsma schreef:moet eigenlijk volledig compleet hebben, dus misschien een schade wagen. heb ook even rond gehoord, en een RS blok kost 2500 euro, 9000km
Grts, JO
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
RS blok was helaas kaal
maar vind er wel wat op 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Immer wieder die verdammte Holländer
waarom krijg ik steeds verbinding maken met tunerz.nl?? die olijfsma weer?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Tunerz.nl ligt eruit ja.
ik krijg gewoon een popup, en dan vraagt ie verbinding maken met tunerz.nl
moet dan zogenaamd wachtwoord en gebruikersnaam in vullen, heb van heel die site nog nooit gehoord
moet dan zogenaamd wachtwoord en gebruikersnaam in vullen, heb van heel die site nog nooit gehoord
R5GTT. Drive it like you stole it
Neem eens contact op met Marcel Tromp, nickname hier Marcel.T, voor die 2500 kan hij denk ik wel een F4R blok regelen met alles erbij of een F4RT blok met niks erbij.Erik Olijnsma schreef:RS blok was helaas kaalmaar vind er wel wat op
Misschien dat iemand van de club zijn nieuwe telnummer heeft.
Combinatie, de Corse kit van Prima racing met een Maxi voorbumper.Robert dB. schreef:... en toch is die zwarte clio hierboven niet de 'originele' maxi kit maar een look-a-like van wellicht Prima Racing.
-
ja, zou ook goed kunnen! Het staat me even niet voor ogen hoe de Prima voorbumpert eruit ziet, maar deze is inderdaad als 2 dubbels wat met de maxi renault kit.RO 16v schreef:Combinatie, de Corse kit van Prima racing met een Maxi voorbumper.
Prima racing heeft alleen de Corse kit, de kit die Dennis 16V op z'n Clio heeft zitten, de voorbumpert met 1 groot gat en twee breedstralers.Robert dB. schreef:ja, zou ook goed kunnen! Het staat me even niet voor ogen hoe de Prima voorbumpert eruit ziet, maar deze is inderdaad als 2 dubbels wat met de maxi renault kit.RO 16v schreef:Combinatie, de Corse kit van Prima racing met een Maxi voorbumper.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
It wasn't me!-Ray- schreef:waarom krijg ik steeds verbinding maken met tunerz.nl?? die olijfsma weer?
Hoezo dan, want heb hier nergens last van
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
thanxRO 16v schreef:Neem eens contact op met Marcel Tromp, nickname hier Marcel.T, voor die 2500 kan hij denk ik wel een F4R blok regelen met alles erbij of een F4RT blok met niks erbij.Erik Olijnsma schreef:RS blok was helaas kaalmaar vind er wel wat op
Misschien dat iemand van de club zijn nieuwe telnummer heeft.
deze?RO 16v schreef:Prima racing heeft alleen de Corse kit, de kit die Dennis 16V op z'n Clio heeft zitten, de voorbumpert met 1 groot gat en twee breedstralers.Robert dB. schreef:ja, zou ook goed kunnen! Het staat me even niet voor ogen hoe de Prima voorbumpert eruit ziet, maar deze is inderdaad als 2 dubbels wat met de maxi renault kit.RO 16v schreef:Combinatie, de Corse kit van Prima racing met een Maxi voorbumper.
[img]http://www.stevens.cistron.nl/jasper/clio370.jpg[/img]
En de achterkant:
![Afbeelding]()
Ik heb gehoord dat die te koop staat. En dat er een GroupN motor in ligt met iets van een 225pk
Ik heb gehoord dat die te koop staat. En dat er een GroupN motor in ligt met iets van een 225pk

-
@ Jasper: jeps, dat is hem (maar dan zonder de onderste lip).
die diffuser is touwens wel super lelijk
die diffuser is touwens wel super lelijk

Groep N zal niet 225 pk zijn ...
-
idd, denk eerder aan 190pk bij groep N. Maargoed alles kan natuurlijk!
De engelse Clio Tubro staat ook te koop trouwens, compleet getuned! Maar vind nu maar eens een koper...
linkje
De engelse Clio Tubro staat ook te koop trouwens, compleet getuned! Maar vind nu maar eens een koper...
linkje
-
Die clio is hier in goes bij dyno jet op de bank geweest, een kleine 3 maanden terug om af te laten stellen. Dan is hij hem al weer gauw beu.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Die clio lijkt wel F1, gaaf man! Spoiler mag wel iets minder breed, maar verder 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
die clio lijkt meer een Pikes Peak race wagen
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Grrr 
Bel je iemand op die een Renault aanbiedt, advertentie staat er 5 minuten, maak je afspraak langs te komen morgenochtend, belt hij me zojuist (30 minuten na het plaatsen van de advertentie) terug om te zeggen dat er te veel bellers zijn geweest en er al kijkers komen zodat ik niet meer langs hoef te komen.
Bah denk je eens een leuk goedkoop wagentje te scoren...

Bel je iemand op die een Renault aanbiedt, advertentie staat er 5 minuten, maak je afspraak langs te komen morgenochtend, belt hij me zojuist (30 minuten na het plaatsen van de advertentie) terug om te zeggen dat er te veel bellers zijn geweest en er al kijkers komen zodat ik niet meer langs hoef te komen.
Bah denk je eens een leuk goedkoop wagentje te scoren...