Jasper16v schreef:Ik heb vorige week dinsdag in Amsterdam een shirt gekocht en met pin (postbank) betaald. Maar het geld is tot op heden nog niet afgeschreven. Naar mijn weten gebeurd dit altijd meteen.
Zal mijn shirt nu gratis zijn geweest?
Volgens mij heeft de postbank storingen ofzo, ik had bijna 2 weken geleden geld naar me vriendin overgemaakt bijna 500 euro, het is bij mij gewoon afgeschreven maar bij haar nooit ontvangen. En zij zit ook bij de postbank.
En ik weet zeker dat ik het goeie giro nummer heb gebruikt.
Jasper16v schreef:Ik heb vorige week dinsdag in Amsterdam een shirt gekocht en met pin (postbank) betaald. Maar het geld is tot op heden nog niet afgeschreven. Naar mijn weten gebeurd dit altijd meteen.
Zal mijn shirt nu gratis zijn geweest?
Volgens mij heeft de postbank storingen ofzo, ik had bijna 2 weken geleden geld naar me vriendin overgemaakt bijna 500 euro, het is bij mij gewoon afgeschreven maar bij haar nooit ontvangen. En zij zit ook bij de postbank.
En ik weet zeker dat ik het goeie giro nummer heb gebruikt.
Die weten natuurlijk van niets!
Nee wij hebben geen storingen gehad.
Anders bel ik mijn bank laat ik het terug storten, en misschien nog een keertje proberen.
Ik heb mijn Williams verkocht omdat ik schulden had waar ik vanaf wilde. Op zich was 'ie me niet te duur.
Daar ben ik nu vanaf, heb voor een prikkie een GT'tje gekocht en heb nog wat geld over. Dus vandaar... Maar het is nog niet zover, hoor. Ik ben alleen even aan het rondkijken wat het allemaal gaat kosten. Effe op een rijtje zetten allemaal en dan pas ga ik wat bestellen.
Merijn schreef: heb voor een prikkie een GT'tje gekocht en heb nog wat geld over. Dus vandaar... Maar het is nog niet zover, hoor. Ik ben alleen even aan het rondkijken wat het allemaal gaat kosten. Effe op een rijtje zetten allemaal en dan pas ga ik wat bestellen.
Bekend verhaal,alleen ik heb er mimimaal 2 jaar voor uitgetrokken om hem helemaal klaar te hebben.
-Ray- schreef:waarom van zover halen? Jeroen Lubking ken ook alles leveren... beetje naar de bekende weg vragen toch?
Is toch bij R'dam in de buurt? Is voor mij zeker 1,5 uur rijden, dan kan je toch makkelijker via internet bestellen, kan je ook meteen zien wat het kost...
Madmaus schreef:Wie weet hoe ik een filmpje van 780 mb kan verkleinen zodat ie toch nog op een 700 mb cdrom gaat passen??
Kan dat met Nero Burning Rom?
Ik ben een leek met zulk soort dingen!
dat hoef je niet te verkleinen, maak er een vcd of svcd van (kan met nero).
ik heb vanmorgen nog een mpg-bestand van 791 mb op een cd gezet
-Ray- schreef:bellen, prijs afspreken en ophalen. voor mij is het ook een uur rijden, mja wat van ver komt is lekker zeggen ze
Dat ga ik ook wel doen, maar ik merk dat er nogal wat verschil zit tussen prijzen. En dan heb ik het over 100'en euro's! Dan kijk ik graag even rond hier en daar.
Madmaus schreef:Wie weet hoe ik een filmpje van 780 mb kan verkleinen zodat ie toch nog op een 700 mb cdrom gaat passen??
Ik ben een leek met zulk soort dingen!
dat hoef je niet te verkleinen, maak er een vcd of svcd van (kan met nero).
ik heb vanmorgen nog een mpg-bestand van 791 mb op een cd gezet
Kan je dat dat ook afspelen in een dvd-speler?
En zo ja doe maar ik er een vcd van? Is dat het knopje video cd? wordt ie dan vanzelf kleiner?
Ben namelijk ghostrider aan het downloaden en die 780 mb ongeveer