JA JA, het is weer zover, net een probleem opgelost, hebben we er alweer 1. Wat nu weer. Net op de snelweg, hoorde ik opeens in de 5e versnelling een heel hoog geluid, alsof ie lucht aan het aanzuigen was. Dit vond ik vreemd, doet ie normaal nooit. Niet echt hard of zo, maar ik kon het goed horen. Als ik het koppelingspedaal intrapte, was het geluid weg. Koppeling los, en daar was het weer. Ik reed toen van de snelweg af. Bij het eerstvolgende verkeerslicht moest ik stoppen. Toen ik optrok, hoorde ik zo'n beetje in iedere versnelling (en in z'n 4 het meest) een toenemend gierend geluid. Bij gas los, klinkt het geluid nog steeds gierend maar ook enigszins schrapend.. je zou haast zeggen dat er iets ergens tegenaan loopt (zoiets als een band tegen de wielkuip maar dan harder) SHIT, NIET GOED...
Wie kan me vertellen wat dit kan zijn? De versnellingsbak is een tijdje terug vervangen door een revisiebak, incl nieuwe koppelingsplaten. Zover ik weet kan het niet aan mijn bak liggen, aangezien het gierende geluid weggaat als ik de koppeling intrap... wat dan wel? Druklager?